طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

هوشمند سازی ساختمان های اداری

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 16 شهریور 1400 در ساعت 13 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

با گذر زمان نیاز انسان ها به وسایل هوشمند بسیار افزایش یافته است  . استفاده از این تکنولوژی ها باعث شده تا کارها با روند سریع تر و با دقت بیشتری انجام شود .

هوشمند سازی ساختمان های اداری باعث نزدیک شدن به فضای مدرنیته می شود و حس آرامش و امنیت بیشتری برای افراد به همراه خواهد داشت .

در تعریفی ساده می توان گفت با هوشمند سازی محیط ادارات می توان به آسانی و در کمترین زمان به عناصر مختلف محیط دسترسی داشت .

شرکت دکوراسیون اداری هیرادانا در ادامه ی این مقاله قصد دارد تا شما کاربران محترم را با هوشمند سازی ادارات و مزایای این کار آشنا کند .

قبل از هر چیز قصد داریم تا به مزایای هوشمند سازی ادارات بپردازیم . لازم به ذکر است که این هوشمند سازی در تمامی بخش ها حتی دکوراسیون داخلی نیز تاثیر گذار خواهد بود .

  • ·       بالا بردن امنیت

افزایش امنیت یکی از مهم ترین ویژگی های هوشمند سازی ادارات می باشد . نصب کردن دوربین های مدار بسته و امکان کنترل آن از سیستم های کامپیوتری و تلفن های همراه ، باعث افزایش امنیت در ساختمان های اداری شده است .

  • ·       صرفه جویی در زمان و انرژی

استفاده از وسایل هوشمند به کارمندان این امکان را می دهد ، تا بتوانند در کمترین زمان و با دقت بیشتری به انجام دادن کارها بپردازند . هم چنین استفاده از وسایلی نظیر تنظیم خودکار نور و دما ، باعث صرفه جویی در انرژی و به طبع هزینه ها می شود .

هوشمند سازی ساختمان های اداری

  • ·       کارایی بیشتر

بسیاری از فعالیت ها امروزه به دست سیستم ها و تکنولوژی های پیشرفته انجام می شود . از این جهت نیروهای انسانی زمان و انرژی بیشتری خواهند داشت و می توانند به دیگر کارها بپردازند .

حال که با مزایای هوشمند سازی در دکوراسیون داخلی ادارات آشنا شده اید ، قصد داریم تا با معرفی و نحوه ی کارکرد این تکنولوژی ها بپردازیم .

  • ·       سیستم های امنیتی هوشمند

حفظ ایمنی نکته اصلی هر فعالیتی است . وجود امنیت در یک فضا حس آرامش را نیز به همراه می آورد . استفاده از دوربین های مدار بسته ، قفل های حساس و پیشرفته ، سنسور حساس به آتش و دود و .... می تواند از بروز بسیاری از حوادث طبیعی و یا سرقت جلوگیری کند . بنابراین لازم است هنگام پرداختن به پروسه ی دکوراسیون داخلی هر یک از عناصر مذکور در محیط اداری  نصب شود .

  • ·       سیستم تهویه هوشمند

کارمندان ساعات طولانی از روز را در محیط اداره می گذرانند . از این رو لازم است این محیط از هوای مطلوبی برخوردار باشد . سیستم های گرمایش و یا سرمایش قدیمی ، انرژی زیادی را هدر می دهند . اما سیستم های هوشمند امروزی می توانند در زمان مشخص دمای هوا را تنظیم کنند . از این رو در عین حال محیطی مطلوب برای کارمندان ایجاد شده و در مصرف انرژی و هزینه ها نیز صرفه جویی می شود . شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شرکت دکوراسیون اداری هیرادانا ارتباط برقرار کنید .

هوشمند سازی ساختمان های اداری

  • ·       سیستم تامین نور

سیستم روشنایی هوشمند با توجه به نور محیط تنظیم خواهد شد و محیط را به صورت مطلوب روشن خواهد کرد . هم چنین چراغ ها تنها با توجه به ورود و خروج افراد ، روشن و خاموش خواهند شد . بهتر است به منظور صرفه جویی در هزینه ها سیستم روشنایی در ادارات هوشمند سازی شود .

  • ·       استفاده از پرده های هوشمند

نصب پرده های هوشمند در دکوراسوین داخلی ادارات ، این امکان را می دهد تا بتوان در طول روز از نور و گرمای خورشید استفاده کرد . این تکنولوژی به طوری طراحی شده که در روز و شب به صورت خودکار باز و بسته شود .

  • ·       سیستم آبیاری هوشمند

سیستم آبیاری هوشمند مناسب آن دسته از شرکت ها و یا اداراتی است ، که فضای سبز دارند . این سیستم در ساعت معینی که شما برای آن ایجاد می کنید ، شروع به آبیاری گیاهان می کند . هم چنین قابلیت تنظیم در فصل سرما را نیز دارا می باشد .

کلام آخر :

در این مقاله شما کاربران گرامی را با هوشمند سازی ادارات و مزایای آن آشنا کردیم . بهتر است در این مسیر از افراد با تجربه یاری بجویید تا احتمال بروز خطا کاهش پیدا کند . شرکت دکوراسیون اداری هیرادانا می تواند گزینه ی مناسبی به این منظور باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما در این شرکت گفت و گو کنید .

6 / 10
از 4 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات