طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

هزینه طراحی لوکس واحد های اداری

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 24 شهریور 1400 در ساعت 11 : 3 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

طراحی دکوراسیون اداری به مراتب سخت تر از طراحی دکوراسیون داخلی یک ویلا و خانه است . چرا که برای طراحی دکوراسیون داخلی یک خانه کافیست سلیقه و علایق افراد صاحب خانه سنجیده شود ، ولی برای طراحی داخلی یک اداره ، هم سلیقه ی مدیر اداره دخیل است و هم باید طراحی انجام شده برای عملکری که اداره دارد مناسب باشد . همچنین  همزمان که سبک و کانسپت خاصی را دنبال می کند ، رسمی بودن خود را هم حفظ کند و از آنجایی که یک اداره مراجعه کنندگان زیادی دارد و پر اهمیت ترین نکته ، دیدی است که آن مراجعه کندگان به اداره پیدا می کنند ، باید دکوراسیون داخلی بتواند با هر سلیقه ای جور شود و هر نوع مخاطبی را به خود جذب کند .

  هزینه طراحی لوکس واحد های اداری

نکات قابل توجه در طراحی دکوراسیون اداری لوکس

  • توجه به طرح کاغد دیواری

از جمله نکاتی که باعث زیبایی محیط اداره و همچنین ایجاد حس آرامش در کارمندان اداره می شود ، رنگ و شکل کاغذ دیواری است . طرحی که شما برای کاغذ دیواری انتخاب می کنید باید متناسب با سبکی که برای دکوراسیون داخلی اداره تان انتخاب کرده اید باشد و کاملا با هم هماهنگی داشته باشند . طرح کاغد دیواری می تواند یکی از تاثیر گذارترین نکات در دید بیننده باشد و همچنین جلوه ی خاصی به فضا بدهد .

  • استفاده از تابلوها و پوستر برای تزیین

استفاده از تابلوهای نقاشی و یا حتی تابلویی از عکس کارهایی که مربوط به شرکت است و شرکت آن ها را انجام داده است با قاب هایی متناسب با سبک دکوراسیون اداره ، به عنوان عناصر تزیینی ، می تواند جلوه ی خاصی به محیط داخلی اداره ببخشد و اگر به نوع قاب ها و رنگ بندی عکس ها دقت کنیم می توانیم فضا را لوکس تر و جذاب تر از آن چه که هست نشان دهیم .

  • ایجاد هماهنگی میان عناصر مختلف

بین مبلمان ، قاب ها ، گلدان ها ، شکل در و تک تک عناصری که در یک فضا وجود دارد ، باید هماهنگی وجود داشته باشد . تا وقتی هماهنگی و اتحاد میان عناصر وجود نداشته باشد نمی توان گفت دکوراسیون داخلی از سبک خاصی پیروی می کند و نمی توان آن را طراحی ای لوکس و حرفه ای دانست .

  • توجه به رنگ مبلمان

مبلمان و میز و صندلی های یک اداره مهمترین عنصر اداره هستند . شکل و طرح و رنگ آن ها می تواند به طور کلی روی سبک طراحی داخلی و دکوراسیون اداره تاثیر مستقیم بگذارد .

  • توجه به نورپردازی

نورپردازی مانند تیز آخری است که باید با دقت تمام انجام شود تا همه چی خوب به سرانجام برسد . نورپردازی می تواند باعث شود فضای شما شاداب ، لوکس ، کلاسیک و ... باشد .

 هزینه طراحی لوکس واحد های اداری

  • استفاده از گلدان ها و عناصر تزیینی

عناصر تزیینی شاید به نظر جز حاشیه بیایند و اهمیتی نداشته باشند ، ولی جز عناصری هستند که بیشترین تاثیر را روی مراجعه کننده می گذارند . انتخاب یک گلدان اشتباه ، انتخاب نامناسب یک تابلو و ... می تواند هارمونی ایجاد شده در فضا را از بین ببرد و حرفه ای بودن کار را زیر سوال ببرد .

  • توجه به بودجه ی کارفرما

هر چقدر هم طرح شما لوکس و حرفه ای باشد ، اگر متناسب با بودجه ی کارفرما نباشد ، قابل اجرا نیست . در ابتدای طراحی باید بودجه و مقدار هزینه ای که کارفرما حاضر به پرداخت آن است را ، در نظر بگیرید و طبق آن طراحی را شروع کنید و سعی کنید متناسب با آن بودجه بهترین و لوکس ترین طرح را ارائه دهید .

 

برآورد هزینه ها

با توجه به آیتم های مختلف از جمله مبلمان ، میز و صندلی ، پارتیشن ها ، عناصر تزیینی ، کف پوش و کاغد دیواری و ... که در دکوراسیون داخلی یک اداره استفاده می شوند و با توجه به اینکه اتاق مدیریت و معاونت و ... دکوراسیون مخصوص به خود را دارد ، اگر بخواهیم طراحی ای انجام دهیم می تواند برای اجرا هزینه های متفاوتی را شامل شود . اما همه ی این هزینه ها و طراحی با توجه به بودجه ی کارفرما صورت می گیرد و مشخصا هر چقدر بودجه ی کارفرما بیشتر باشد دکوراسیون اداری هم لوکس تر و حرفه ای تر خواهد بود و دارای جزییات قابل توجه بیشتری خواهد بود .

  هزینه طراحی لوکس واحد های اداری

کلام آخر

همانطور که گفته شد دکوراسیون داخلی این روزها از اهمیت بسزایی برخوردار است و در جلب توجه بیننده شدیدا موثر است . به همین علت شرکت های حرفه ای که به دنبال پیشرفت در کار خود و جذب بیشتر مشتری هستند به دکوراسیون اداری اداره شان اهمیت زیادی می دهند و حرفه ای ترین شرکت های معماری را برای انجام طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی اداره شان انتخاب می کنند . یکی از این شرکت ها در ایران ، شرکت معماری هیراداناست که کارنامه ی موفقی در زمینه ی طراحی داخلی اداره دارد و شما اگر مشتاق داشتن یک دکوراسیون اداری حرفه ای و لوکس هستید می توانید با هزینه ی مناسب و بودجه بندی خوب و طراحی و اجرای با کیفیت از طرف شرکت معماری هیرادانا ، به آن برسید .

6 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات