طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

نکاتی در مورد طراحی نمای ساختمان کلاسیک

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 10 آبان 1396 در ساعت 9 : 34 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

طراحی نمای ساختمان امروزه به یکی از مشاغل حساس و البته پر درامد تبدیل شده است. برای هر نوع ساختمانی؛ می توان با توجه به نوع ساخت آن و همچنین موقعیتی که ساختمان در آن قرار گرفته است ،طراحی نمای به خصوصی بر روی آن انجام داد. یکی از انواع طراحی ها ، طراحی نمای ساختمان کلاسیک می باشد اگر شما هم مایل به دانستن نکاتی در مورد طراحی نمای ساختمان کلاسیک هستید در ادامه با ما در شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا همراه باشید.

ساختمان شما تنها یک ساختمان مسکونی که متعلق به شما باشد نیست بلکه بخشی از نمای شهر نیز به حساب می آید و این شما هستید که موظف به زیبا سازی نمای شهر خود می باشید، این کار تنها زمانی اتفاق می افتد که شما با استفاده از طراحان خبره اقدام به طراحی نمای ساختمان خود نمایید.

اولین نکته در طراحی نمای ساختمان کلاسیک استفاده از مصالح مناسب می باشد یک طراح نمای با سابقه می داند که چه مصالحی در کنار یکدیگر بیشترین زیبایی را به ساختمان شما می بخشند و سعی می کنند با فراهم آوردن آنچه مورد نیاز می باشد بهترین و زیبا ترین نما را برای ساختمان شما طراحی نمایند. نمای ساختمان باید به گونه ای طراحی شود تا علاوه بر تفاوت هایی که با سایر ساختمان های همجوار دارد هماهنگی غیر ملموسی نیز با آنها داشته باشد این کار تنها از دست یک تیم طراحی نمای ساختمان حرفه ای بر خواهد آمد.

در ساختمان هایی که ارتفاع بالایی دارند نباید از مواد و مصالح مختلف برای نمای آن استفاده کرد زیرا خوانایی نما از بین رفته و در نتیجه تاثیر گذاری زیادی بر روی افرادی که از بیرون ساختمان به آن نگاه می کنند، نخواهد داشت. طراحان نما همواره پیشنهاد می کنند تا در صورتی که شما مالک یک ساختمان با ارتفاع بلند هستید حتما از یک نمای ساده و بدون آلایش استفاده کنید تا تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد ولی میتوانید برای تنوع بیشتر از یک یا دو نوع مصالح برای خارج کردن نما از یکنواختی استفاده نمایید.

اگر مایل هستید تا نمای ساختمانتان در شب هنگام نیز مانند روز از تاثیر گذاری بالایی برخوردار باشد می توانید از نورپردازی استفاده نمایید ولی برای اینکار باید به این  نکته توجه داشته باشید که نورپردازی نباید به حدی خیره کننده باشد که توجه فرد را در مرحله ی اول جلب کند بلکه نورپردازی باید برای بیشتر دیده شدن نمای ساختمان تدارک دیده شود.

در بالا تعدادی از نکاتی در مورد طراحی نمای ساختمان کلاسیک گفته شد که با توجه به آنها می توانید نمای خارجی ساختمان خود را به بهترین روش ممکن طراحی نمایید. در صورتی که مایل هستید تا تیمی خبره و با سابقه طراحی نمای ساختمانتان را بر عهده بگیرند کافیاست با کارشناسان ما در شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا تماس بگیرید.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات