طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

نکاتی در مورد طراحی دکوراسیون مغازه

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 1 مهر 1396 در ساعت 9 : 47 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

طراحی دکوراسیون مغازه و نکاتی در مورد آن

طراحی دکوراسیون مغازه و فروشگاه  یکی از مهمترین مباحث در طراحی دکوراسیون داخلی است . علت این امر نیز این موضوع است که یک طراحی دکوراسیون شکیل و زیبا برای یک مغازه و یا فروشگاه میتواند تعداد مراجعه کنندگان را بسیار بیشتر کند و بازدید از فروشگاه و فروش روزانه را بشدت افزایش بدهد. البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که این امر باید توسط یک شرکت دکوراسیون زبردست و متخصص که تجربه انجام این کار را دارند انجام شود. برای خیلی از ما ها پیش آمده است که گاهی به علت دکوراسیون شیک و زیبای یک ویترین مغازه و یا فروشگاه جلوی فروشگاه مکث کرده ایم و در اکثر مواقع آن دکوراسیون جذاب ما را به داخل مغازه کشانده است . پس به این نتیجه میرسیم که طراحی دکوراسیون مغازه بسیار در دید مشتریان و خرید آنها تاثیر گذار است.

چیدمان و طراحی دکوراسیون مغازه ترفندهای خاص خودش را نیاز دارد و باید از یکسری راهکارها برای زیباتر و جذاب تر به نظر رسیدن مغازه  استفاده کرد. همانطور که میدانید چیدمان و رنگ بندی های شیک برای مغازه بسیار خوب به نظر می رسد اما باید به این نکته نیز توجه کرد که شلوغ شدن بیش از اندازه ی  دکور نیز باعث می شود که خسته کننده و گیج کننده به نظر برسد و نظر هر رهگذری را جلب نکند . پس در نظر داشته باشید که یک طراحی دکوراسیون مغازه خوب ، طراحی است که شکیل و ساده باشد و در عین حال جلوه گری خاص خودش را داشته باشد. یکی از بخش های هر مغازه ای ویترین آن است که در چیدمان آن باید بسیار دقت کرد چرا که ویترین هر مغازه ای اولین جایی است که در درجه اول به چشم میخورد. و میتواند نظر مخاطبان را جلب کند.

زمانی که میخواهید فضای ویترین را دکور بندی کنید به این نکته توجه کنید که نباید تمامی فضای ویترین را شلوغ کنید و چیدمان انجام دهید. باید بخشی از آن آزاد باشد که شلوغی آن برای بیننده آزار دهنده نباشد. شلوغی بیش از اندازه ی ویترین ممکن است مشتری را کلافه کند . پس هرچه به سمت سادگی برویم برایمان بهتر است. در برخی مواقع برخی از فروشندگان در هنگام طراحی دکوراسیون مغازه از طراح میخواهند که تمامی ویترین را برای معرفی اجناس آنها استفاده کند این در صورتی است که ویترین برای این موضوع که بخواهید تمامی اجناستان را به نمایش بگذارید نیست و فقط کافیست که چند نمونه از کارهایتان را برای نمایش در داخل ویترین بگذارید. برای طراحی دکوراسیون مغازه استفاده از نورپردازی مناسب بسیار تاثیر گذار خواهد بود. استفاده از نورپردازی باعث می شود که توجه مخاطب جلب شود و به سمت مغازه شما بیاید . امروزه نورپردازی از آپشن هایی است که برای اکثر مغازه ها و فروشگاهها استفاده می شود. شرکت دکوراسیون و بازسازی ساختمان هیرادانا یکی از برترین شرکت ها در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی است که می تواند طراحی دکوراسیون مغازه شما را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات