طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

نکاتی درمورد طراحی داخلی اداری به سبک روستیک

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 21 فروردین 1400 در ساعت 15 : 58 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در مقالات قبلی شرکت معماری هیرادانا در مورد طراحی داخلی ویلا و طراحی دکوراسیون منزل به سبک روستیک مقالاتی خدمت شما عزیزان ارائه داده ایم در این مقاله نیز قصد داریم به معرفی اصول طراحی اداری به سبک روستیک بپردازیم با ما همراه باشید :

 یک دفتر کاری طراحی شده به سبک روستیک و مدرن در عین بهره وری بالا فضایی پویا و خلاقانه نیز ایجاد می کند .

طراحی داخلی اداری به سبک روستیک

در نظر داشتن المان های دکوراتیو و اجزای درست که با این سبک کاملاً مطابقت داشته باشد و همچنین جهت طراحی داخلی اداری نیز مناسب باشد ، کلید این سبک دکوراسیون اداری می باشد .

 طراحی داخلی دفتر کار باید پاسخگوی نیازهای کارکنان ،  منعطف و عملکردی طراحی و اجرا گردد.

طراحی داخلی اداری به سبک روستیک

امروزه  بهره گیری از تکنولوژی در طراحی داخلی اداری امری اجتناب ناپذیر می باشد بنابراین طراحی داخلی باید پتانسیل کافی جهت استفاده از تکنولوژی و فناوری های پیشرفته را داشته باشد . با داشتن طراحی داخلی به سبک روستیک مدرن می‌ توان همزمان یک فضایی کارآمد و عملکردی ، پویا و در عین حال گرم و خودمانی را طراحی نماییم که حس زندگی را به افراد منتقل نماید.

در ادامه به معرفی برخی نکات مهم جهت طراحی بهتر فضاهای اداری به سبک روستیک می پردازیم؛

  • استفاده از بافتهای سخت در زمینه های نرم

    طراحی داخلی اداری به سبک روستیک

 اجرای یک اکسنت وال یا دیوار شاخص با استفاده از چوب طبیعی و انواع متریال های مختلف با رنگ های گوناگون در میان دیوارهای یک رنگ می‌ تواند تعادل خوبی را در طراحی داخلی ایجاد نماید .

استفاده از کفپوش های چوبی شاخصه اصلی طراحی به این سبک می باشد علاوه بر آن لازم است جهت ایجاد حس و حالی مدرن در فضا از میز های شیشه ای و فلزی در دفتر کاری خود استفاده نمایید.

 کفپوش های چوبی دارای ظاهری زیبا می باشند و به راحتی با سبک های مختلف طراحی داخلی اداری هماهنگی ایجاد می کند این کفپوش ها دارای تنوع زیادی در طرح و رنگ می باشد و شما می توانید متناسب با سلیقه و فضا های داخلی خود یکی از آنها را انتخاب نمایید.

طراحی داخلی اداری به سبک روستیک

سطح رویی میزها باید کاملاً تمیز و نرم باشد بنابراین استفاده از متریال هایی مثل فلز و یا چوب برای پایه میز ها جهت ایجاد تضاد با رویه آن انتخاب مناسبی به شمار می رود.

 در طراحی داخلی اداری به سبک روستیک استفاده از چوب بسیار رایج می باشد و چوب گزینه بسیار خوبی برای طراحی این سبک می باشد زیرا به آسانی با مبلمان و سایر تجهیزات عملکردی موجود در دفتر کاری شما تطبیق پیدا میکند.

  • استفاده از رنگ های طبیعی

    طراحی داخلی اداری به سبک روستیک

در حقیقت هر دو سبک طراحی داخلی اداری مدرن و روستیک با رنگ های طبیعی و گرم خوب به نظر می آید . همچنین استفاده از رنگ های سفید و سیاه و متریال های فلزی در هر دو سبک رایج می باشد این دو نوع رنگ به آسانی با تجهیزات مرتبط با تکنولوژی دفتر کاری شما مانند کامپیوترها ، صفحه نمایش و غیره هماهنگی ایجاد می نماید زیرا  تمام این تجهیزات عموماً دارای رنگ های یکسان می باشد و با رنگ های طبیعی در فضای اداری روستیک کنتراست خوبی ایجاد می نماید.

  • ایجاد حس نوستالژیک به کمک اکسسوری های دکوراتیو

 

استفاده از اکسسوری های دکوراتیو دست ساز یکی از مشخصات طراحی داخلی دفتر کار به سبک روستیک می باشد و حس و حال نوستالژیکی و صمیمی به فضای کاری و شما می بخشد .اکسسوری های چوبی ، آویزهای دیواری جذاب و فرش های پشمی ، المان های مناسبی برای طراحی داخلی اداری روستیک محسوب می شود لازم به ذکر است که در به کارگیری اکسسوری ها تعادل را رعایت کنید تا فضای داخلی شما بی نظم و شلوغ به نظر نرسد.

  •  طراحی دفاتر اداری کوچک

    طراحی داخلی اداری به سبک روستیک

برخی از افراد بر این باورند که طراحی فضاهای اداری روستیک برای دفاتر کوچک  گزینه مناسبی نمی باشد در حقیقت این امر به عوامل گوناگون و زیادی بستگی دارد اما به طور کلی برای دفاتر اداری کوچک نیز می توان به راحتی با استفاده از مبلمان راحتی چرمی یا پارچه ای و با استفاده از المان های طبیعی مربوط به سبک روستیک مانند چوب و ... از این سبک در طراحی داخلی دفاتر اداری کوچک خود نیز استفاده نماییم.

طراحی داخلی اداری به سبک روستیک

 

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات