طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

نکاتی در مورد شرکت دکوراسیون

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 1 مهر 1396 در ساعت 9 : 46 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تا به حال شده است که از نمای داخلی منزل و یا محل کاری که بیشترین ساعت عمرتان را در آن سپری میکنید خسته شده باشید و به فکر تغییر و نو نوار کردن آن بیوفتید؟ در این مواقع بهترین کار کمک گرفتن از شرکت طراحی دکوراسیون داخلی می باشد. برای آنکه نکاتی مورد شرکت دکوراسیون بدانید در ادامه با شرکت دکوراسیون هیرادانا همراه باشید.

برای شروع بهتر است ابتدا با طراحی داخلی آشنا شویم. طراحی داخلی مجموعه ای از طرح ها و رعایت الگو ها میباشد که به هم پیوسته اند و تنوع خاصی را ایجاد مینمایند. برای طراحی داخلی باید همه ی قسمت های محل مورد نظر برای تغییر دکوراسیون را مورد بررسی قرار داد. برای یک تغییر دکوراسیون مناسب باید کف، پنجره ،  درها ، دیوار ها ، نورپردازی و.... را مورد بررسی قرار داد.

هدف از طراحی داخلی معمولا بهتر سازی محیط منزل نسبت به قبل می باشد که میتوان به وسیله روش های مختلف به آن دست یافت. هر شرکت طراحی داخلی معمولا از چند طراح دکوراسیون داخلی استفاده میکند که هر یک برای یک مدل دکوراسیون آموزش دیده اند. به عنوان مثال اگر شما دکوراسیون منزلی به سبک اسپرت داشته باشید یک طراح و اگر از دکوراسیون سبک کلاسیک استفاده نمایید طراح دیگر وظیفه مشاوره و چیدن دکوراسیون شما را بر عهده خواهد گرفت. اما به طور عادی هر شرکت دکوراسیون از یک طراح برای همه ی دکوراسیون ها استفاده مینماید ولی اگر شما به شرکت دکوراسیون تخصصی مراجعه نمایید حتما با چند طراح دکوراسیون برای طرح های مختلف مواجه خواهید شد.

هر طراح وظایفی دارد که به طور خلاصه در زیر آمده است:

  • دریافت نیاز های مشتریان و ملاقات با آنها
  • ایجاد طرح اولیه با توجه به نیاز مشتری و بودجه در نظر گرفته شده آنها
  • ایجاد مشاوره برای انتخاب پارچه ها و رنگ ها
  • ایجاد طرح پیش ساخته با استفاده رایانه
  • مشخص کردن مدت زمان انجام طرح و تخمین هزینه های پروژه
  • تهیه لوازم مورد نیاز
  • اجرای طرح

به طور معمول شرکت دکوراسیون از یک طراح و از چندین نفر برای اجرای طرح های ارائه شده ی طراح استفاده میکنند

برای تبدیل شدن به یک طراح دکوراسیون موفق اصلی ترین ویژگی خلاقیت می باشد که با داشتن آن میتوان بیشترین تنوع را برای هر محیطی ایجاد کرد. همچنین برای موفقیت بیشتر در این راه باید دانش رشته ی معماری را در کنار علاقه، ذوق هنری و تجربه داشت.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات