طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

نحوه اجرای دکوراسیون مغازه با ابعاد کوچک

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 5 خرداد 1398 در ساعت 12 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بعد از انجام بازسازی ساختمان  و تعمیرات ساختمان مغازه در صورت نیاز نوبت به طراحی دکوراسیون داخلی مغازه می باشد. طراحی دکوراسیون مغازه را باید با توجه به ابعاد مغازه انجام دهید. اگر مغازه شما کوچک است و می خواهید بهترین دکوراسیون داخلی راب رای آن انجام دهید در ادامه با ما همراه باشید.

اولین چیزی که باید در دکوراسیون مغازه کوچک در نظر داشته باشیم این است که بتواند با استفاده از ویترین خود مشتری را به داخل مغازه جذب نماید. بنابراین از مهمترین نکات دکوراسیون مغازه دکوراسیون ویترین مغازه می باشد.

اگر دارای مغازه کوچکی هستید باید برای دکوراسیون مغازه از شرکت طراحی داخلی استفاده نمایید تا با کارشناسانی که دارند بهترین راه حل را برای اجرای طراحی داخلی مغازه به شما ارائه نمایند تا بتوانید هر چه بیشتر مشتریان را به داخل مغازه داشته باشید. در نهایت نیز می توانید دکوراسیون مغازه را به بهترین نحو و با استفاده از رنگ آمیزی مناسب و هماهنگ طراحی و پیاده سازی نمایید.

دکوراسیون مغازه بر اساس نوع محصولات

یک شرکت طراحی داخلی بر اساس نوع محصولات و مشتریانی که بیشتر برای خرید محصولات به شما مراجعه می کنند اقدام به طراحی دکوراسیون داخلی می کنند. بنابراین چنان چه دارای یک مغازه هستید که در ان لوازم آشپزخانه می فروشید با مغازه ای که در آن اسباب بازی می فروشید متفاوت می باشد و همه این نکاتی است که توسط یک شرکت دکوراسیون داخلی رعایت می شود.

استفاده از دکوراسیون و ابزار گران قیمت باعث نمی شود تا مشتری به داخل مغازه کوچک شما جذب شود در صورتی که شما می توانید با استفاده از هزینه ای مناسب ولی چیدمان و رنک بندی صحیح توجه مشتریان را به مغازه خود جلب نمایید.

نکات لازم برای طراحی دکوراسیون مغازه کوچک

اگر دارای مغازه ای کوچک هستید باید دکوراسیون ویترین مغازه به گونه ای باشد که  بتواند مشتریان را به مغازه جلب و جذب نماید و باید خود را در میان سایر مغازه ها نشان دهد. اهمیت دکوراسیون مغازه به نوعی برای مغازه های کوچک بیشتر می باشد بنابراین باید شرکت دکوراسیون داخلی دارای تجربه لازم در این زمینه باشد تا بتواند به خوبی از عهده دکوراسیون مغازه شما بر آید.

دکوراسیون داخل مغازه کوچک

برای دکوراسیون مغازه کوچک باید از رنگ های روشن انتخاب کنید تا به نظر فضا بزرگ تر نمایش داده شود. استفاده از رنگ هایی که شاد و روشن هستند و استفاده از ترکیب مناسب آن ها می تواند فضای مغازه را جذاب نماید. استفاده از ابزار تزئینی که قابل دید توسط عابرین باشد نیز از نکاتی است که برای جذب مشتری به داخل مغازه لازم می باشد. رنگ بندی برای دکوراسیون مغازه باید به گونه ای باشد که در ترکیب با نور و یا نور خورشید فضای زیبایی ایجاد نماید.

اهمیت قفسه بندی برای مغازه کوچک

یکی از نکات مهم برای دکوراسیون مغازه های کوچک باید رعایت شود نوع قفسه بندی مغازه می باشد. قفسه بندی مغازه باید به گونه ای باشد که مشتری را تحت تاثیر قرار دهد. به این ترتیب باید از کمترین فضای مغازه برای ویترین مغازه بیشترین استفاده را نمایید

دکوراسیون مغازه کوچک نباید خیلی شلوغ باشد زیرا به این ترتیب مشتری دچار سردرگمی می شود و به این ترتیب مغازه شما کوچک تر نمایش داده می شود.

نورپردازی مغازه

یکی از نکات بسیار مهم در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه نوع نورپردازی می باشد. نورپردازی اگر توسط شرکت دکوراسیون داخلی به درستی انجام شود علاوه بر این که باعث می شو تا چشم مشتری را نزند باعث ارتباط بیشتری با مشتری می کند. استفاده از نور خورشید در طول روز بهترین نور برای نورپردازی مغازه شما می باشد. استفاده از ایینه نیز از دیگر نکاتی است که باید برای دکوراسیون مغازه در نظر گرفته شود.

9 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات