طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

معماری زیبای سنگاپور بهشت معماران

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 26 شهریور 1399 در ساعت 11 : 24 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ما در این مقاله قصد داریم به شهر بسیار زیبای سنگاپور و آثار و معماری خارق العاده ، جذاب و دوستدار طبیعت آن سری بزنیم و ببینیم که سنگاپور چگونه سنگاپور شده است. این شهر بسیار زیبا در اصل یک مجمع الجزایر پراکنده بوده که نه نفتی داشته است و نه معدنی ،همچنین از زمین مناسبی هم برای کشاورزی برخوردار نبود. می توان گفت موقعیت جغرافیایی بسیار خوب و قرار گرفتن در مسیر اصلی کشتیرانی جهان بهترین اتفاق ممکن برای مردمان این منطقه بود که آن ها از این مزیت به خوبی استفاده کرده و آن را به نحو احسنت به پول تبدیل کردند. اگر می خواهید با معماری عجیب و شگفت انگیز این شهر سبز و اسرار آمیز بیشتر آشنا شوید در ادامه با ما در شرکت معماری هیرادانا همراه باشید و این مقاله را از دست ندهید.

ساختمان اینترلیس

معماری زیبای سنگاپور بهشت معماران

اولین مجموعه معماری خیره کننده ای که می خواهیم به شما معرفی کنیم ، ساختمان اینترلیس با نقشه ای در هم تنیده و خیره کننده می باشد که در حاشیه های جنوبی این شهر سبز قرار گرفته است. این ساختمان در واقع یک کاندومینیم یا همان کندو به حساب می آید که معماران و طراحان آن ثابت کرده اند با تلاش های فراوان هم می شود ساختمان های آپارتمانی بزرگ را به خانه هایی با رویکرد و امکانات بیشتر برای صاحبانشان تبدیل کرد. همچنین طراحان ، این آپارتمان 31 بلوکی را در 6 طبقه به صورت شش ضلعی های هشت تایی با حیاط هایی بزرگ که در مرکز قرار گرفته اند ، چیدمان کرده اند. نام این بنا بعد از فستیوال جهانی 2015 به  نام ساختمان جهانی سال تغییر پیدا کرد.

زیباترین و بهترین فرودگاه جهان یا به عبارتی بزرگ ترین آبشار جهان!

معماری زیبای سنگاپور بهشت معماران

این فرودگاه بسیار زیبا علاوه بر کاربردی  که از اسمش پیداست ، امکانات دیگری را در اختیار مخاطبانش قرار داده و با خلق محیطی بسیار زیبا برای چشمان مخاطبانش ارزش قائل شده است. طراحی داخلی این فرودگاه به گونه ای هنرمندانه و بسیار کاربردی توسط معماران ماهر و خبره انجام شده است به طوری که شما می توانید برای گردش ، سینما رفتن ، فیلم دیدن ، گرفتن عکس های روز عروسی ، قرارهای ملاقات خود و ... به این فرودگاه بروید.

بلند ترین آبشار داخلی جهان در داخل یک فرودگاه!

و اما می رسیم به جذاب ترین جاذبه ی این فرودگاه شگفت انگیز. از هیجان انگیز ترین قسمت های طراحی داخلی مدرن این فرودگاه ، می توان به آبشاری به ارتفاع 40 متر اشاره کرد که از داخل حفره ای گرد که در مرکز سقف فرودگاه تعبیه شده است به پایین فرو میریزد.

مرکز تفریحی مارینا بی سندز با زیبایی خیره کننده و چشم اندازی حیرت انگیز

معماری زیبای سنگاپور بهشت معماران

یکی از لوکس هتل های جهان ، هتل مارینا بی سندز در سنگاپور می باشد که دارای یک پارک هوایی که طراحی نمای ساختمان آن به شکل کشتی است.

این پارک هوایی منظره ی بسیار زیبا و کاملی را از تمام شهر در اختیار افراد قرار می دهد. این مجموعه لوکس به همراه استخری که بر فراز هتل قرار گرفته ، در میان انبوهی از هتل ها و چراغ های پر نور و زیبا ، شبی بسیار رویایی و شگفت انگیز را به شما هدیده می دهد.

طراحی دانشگاه تکنولوژی نانیانگ با الهام از طبیعت

معماری زیبای سنگاپور بهشت معماران

از جذابیت های این دانشگاه عجیب و غریب می توان به معماری مخروطی شکل و گوشه دار آن اشاره کرد. این دانشگاه از 12 برج مخروطی شکل ساخته است که چشم هر بیننده ای را به سمت خود می چرخاند. این اثر فوق العاده به دانشجویان اجازه می دهد تا در ساعت هایی که کلاس ندارند از ایستادن در راهروهای دوار و گرد که به هم متصل هستند لذت ببرند. از جذابیت های دیگر این دانشگاه می توان به توجه به طبیعت و رعایت اصول پایبندی به آن را نام برد. نوری که در طول روز وارد محوطه ی این دانشگاه می شود بر جذابیت و تاثیر گذاری دکوراسیون داخلی این دانشگاه ، تاثیر به سزایی دارد.

این دانشگاه از نظر مهندسی و ساخت کاملا سبز بوده و با عنوان کندو مشهور شده است.

در پایان باید بگویم که این شهر کوچک در جنوب شرق آسیا با طراحی منحصر به فرد ، فکر شده و معماری خیره کننده، به یکی از مکان های گردشگری محبوب و لوکس دنیا تبدیل شده است.

معماری زیبای سنگاپور بهشت معماران

 

8 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات