طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

معرفی کتابخانه های خلاقانه قسمت دوم

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 18 آذر 1399 در ساعت 16 : 41 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

همانطور که در مقاله قبلی اشاره شد کتابخانه ها طرح های گوناگون بسیاری دارند که شاید شما از آن بی خبر باشید در ادامه به معرفی چندین مدل کتابخانه  و قفسه خلاق دیگر می پردازیم.

  • قفسه آهنربایی

    کتابخانه خلاقانه

این قفسه توسط نیلز هوگلر طراحی شده است که از ورق استیل و جعبه های ساخته شده از FU (تخته سه لا) تشکیل شده است. ورقه را می توان به صورت افقی یا عمودی بر روی دیوار نصب کرد.

پشت جعبه ها دارای آهن ربا بسیار قوی هستند ، بنابراین می توانید آنها را در هر نقطه از فولادی که دوست دارید بچسبانید و در دکوراسیون مدرن منزل خود استفاده کنید.

  • قفسه"کتاب چسبان"

    قفسه کتاب چسبان

این نوع قفسه یک راه حل ابتکاری طراحی برای چیدن کتاب است، یک جایگزین برای صرفه جویی در فضای قفسه کتاب معمولی، شامل یک براکت آلومینیوم و نوارهایی است که جلد و صفحات کتاب های جلدی را می گیرد. این یک روش جالب برای چیدن کتاب های شما است و باعث می شود دوستانتان تعجب کنند که چگونه به دیوار چسبیده اند.

  • قفسه "کرم کتاب"

    قفسه کرم کتاب

این قفسه که توسط ران آراد طراحی شده است از پلاستیک ساخته شده است که می تواند به هر شکل دلخواهی که باشد شکل بگیرد. قفسه را می توان با طراحی منحنی جهت افزایش ظرفیت نصب کرد. این برای مکان های کوچک، که یک کتابخانه سنتی بسیار بزرگ است، مفید است.

 

  • قفسه حفره دار

     

قفسه حفره دار یک کتابخانه با جایی برای مطالعه است. این قفسه برای مکان های کوچک ایده آل است زیرا باعث صرفه جویی در فضای استفاده شده توسط صندلی می شود. فضای مطالعه خصوصی را در فرم خود، درست بالای کف زمین فراهم می کند و احساس پنهان شدن از دیگران را ایجاد می کند همچنین کتابها را می توان در هر دو طرف نشیمن چید.

  • قفسه های ثابت

    قفسه های ثابت

این قفسه توسط یک شرکت آلمانی به نام کروسا طراحی شده است. می توان از قفسه ها برای چیدن کتاب ها، سی دی ها یا سایر موارد به طرز جالب توجهی استفاده کرد. فضای ذخیره سازی محدود است، اما برای ذخیره مهمترین موارد کافی است و در هر نقطه ای از طراحی داخلی منزل میتوان از آن استفاده کرد.

  •  قفسه های مدولار

    قفسه های مدولار

این قفسه توسط نیکولا زانتی از فولاد و آلومینیوم طراحی شده است. واحدهایی که به شکل d  کوچک ساخته می شوند، می توانند بر اساس سلیقه شخصی شما در یک شکل متلاطم، انتزاعی یا متقارن قرار بگیرند. این سیستم قفسه بندی نمونه ای عالی از مبلمان مدرن است.

  • قاب مهاربند

این قاب که توسط وارد هاتینگ طراحی شده است ، یک واحد قفسه بندی است که با استفاده از کابل های کشیده کتاب ها، مجلات و سایر اشیا مسطح را از زوایای مختلف نگهداری می کند. سیستم مدولار شما را قادر می سازد تا در مورد نحوه نصب کابل ها تصمیم بگیرید. قاب مهاربند کاملاً قابل تنظیم است. بین کف و سقف بسته شده است و بنابراین می تواند در هر اتاق ساخته شود. این ممکن است یک روش جالب برای ذخیره سازی اشیا باشد که شما میتوانید در طراحی داخلی و دکوراسیون منزل خود از آن استفاده کنید اما به نظر خیلی پایدار نیست.

  • قفسه بیضی شکل

این قفسه از طراحی زیبایی برخوردار است که زیبایی هر اتاق را ارتقا می بخشد. این قفسه از چوب درخت سنجد مقاوم و لایه هایی از روکش چوب ساخته شده است. قفسه ها با بامبو باز نشده پوشانده شده است. اگر کتاب زیادی دارید ، این قفسه کتاب مناسب شما نیست. این برای کسی است که بیشتر از کتابهای موجود در قفسه ها به شکل ظاهری اهمیت می دهد.

  • قفسه اسکیت بوردی

    کتابخانه  و قفسه های خلاق

این یک دکوری است که هر عاشق اسکیت بوردی فکر می کند خیلی زیباست. مناسب برای دانش آموزان و کودکان، فضای قابل توجهی برای چیدن کتاب، لوازم جانبی و حتی لوازم اسکیت فراهم می کند.

  • قفسه کتاب سقفی

اگر فضای شما محدود باشد، قفسه کتاب سقفی ایده خوبی برای چیدن کتاب در دکوراسیون داخلی است. همانطور که مشاهده می کنید، مکانی که 99.9 درصد مردم از آن استفاده نمی کنند می تواند به صورت کاملاً کاربردی مورد استفاده قرار گیرد و باعث صرفه جویی در فضای زیادی در هر اتاق خواهد شد. قفسه کتاب سقفی ایده ای است که به راحتی قابل استفاده است. اما برای برداشتن کتاب، باید از صندلی یا نردبان استفاده کنید.

6 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات