طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

مسی و دکوراسیون داخلی خانه ی جدید او

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 30 شهریور 1400 در ساعت 10 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

غیر ممکن است که به دنیای فوتبال علاقه مند باشید ، اما لیونل مسی را نشناسید . این بازیکن متولد سال 1987 می باشد و توانسته لقب بهترین گلزن تاریخ را برای خود کسب کند . لیونل مسی توانسته شش بار برنده ی جایزه ی کفش طلا و توپ طلا شود . 

شاید برای بسیاری از مخاطبین آشنایی با خانه ی سلبریتی ها و ورزشکاران جالب باشد . از این روی شرکت معماری هیرادانا قصد دارد تا شما کاربران محترم را با دکوراسیون داخلی خانه ی جدید لیونل مسی و ویژگی های آن آشنا کند .

به دلیل مسائل کاری این بازیکن تنها در یک شهر و کشور سکونت ندارد ، از این جهت در بسیاری از کشورها صاحب آپارتمان و ویلا می باشد .

  • ·      آپارتمان لیونل مسی در میامی

یکی از آپارتمان های این بازیکن در آمریکا ، میامی می باشد این آپارتمان فوق لاکچری دارای معماری و امکانات بی نظیری می باشد .

یکی از ویژگی هایی که این آپارتمان را خاص تر و البته قیمتی تر می کند ، وجود آسانسور برای ماشین است . یعنی هر یک از مالکان می توانند به همراه ماشین شخصی خود تا دم در واحد خود برود .

مسی و دکوراسیون داخلی خانه ی جدید او

این آپارتمان ارزشی معادل 9 میلیون یورو دارد . در طراحی نمای این ویلا ، از شیشه استفاده شده که باعث زیبایی و درخشش این بنا در طول روز می شود .

دکوراسیون داخلی این آپارتمان از سبک مدرن پیروی می کند و رنگ های به کار رفته در آن اغلب طوسی و سفید می باشد .

کفپوش ها از جنس سرامیک به رنگ سفید می باشد که باعث شده فضای خانه بزرگ تر از آن چیزی که هست به نظر برسد .

استفاده از گل و گیاه به عنوان اکسسوری در دکوراسیون داخلی ، باعث ایجاد حس آرامش و سرزندگی شده است . همچنین شیشه ای بودن بخشی از پله ها فضای خانه را تا حد زیادی به سوی مدرن شدن سوق داده است .

پنجره های سرتاسری امکان استفاده از نور خورشید در طول روز را فراهم کرده است . هم چنین می توان به راحتی بیرون از خانه را مشاهده کرد .

استفاده از دو نوع مبلمان راحتی و چرم ، زیبایی این خانه را تکمیل کرده است .

  • ·      خانه ی لیونل مسی در بارسلونا  

یکی دیگر از خانه های این بازیکن در شهر بارسلونا می باشد . جالب است بدانید که هیچ هواپیمایی از این منطقه عبور نمی کند .

دکوراسیون داخلی و طراحی ویلای آن به سبک مدیترانه ای می باشد . طراحی تراس در ویلا این امکان را می دهد تا بتوان اوقات خوشی را در آن جا سپری کرد .

به کار بردن پنجره های بزرگ در این ویلا ، علاوه بر زیباتر کردن نما ، باعث دریافت هر چه بهتر نور خورشید نیز شده است .

نمای این ویلا از سبک مدرن پیروی می کند و رنگ نمای ویلا ، سفید می باشد . استفاده از کاغذ دیواری با طرح های شلوغ در برخی از قسمت های خانه ، باعث شده تا از یکنواختی محیط کاسته شود .

مسی و دکوراسیون داخلی خانه ی جدید او

در دکوراسیون داخلی این خانه ، دیوارها به رنگ روشن می باشد و به منظور جلوگیری از یکنواختی محیط ، از متریال چوب نیز استفاده شده است .

ارزش این ویلا معادل 12 میلیون دلار می باشد که با در نظر گرفتن ویژگی های آن می توان نتیجه گرفت که قیمت عادلانه ای برای این ویلا تعیین شده است .

یکی دیگر از ویژگی هایی که این ویلا را از دیگر خانه ها متمایز می کند ، وجود یک زمین فوتبال در آن است که می تواند توجه هر فوتبالیستی را به خود جلب کند .

طراحی اتاق ورزش و وجود چندین دستگاه ورزشی ، یکی دیگر از ویژگی های این خانه می باشد . متراژ بالای این خانه این امکان را می دهد تا فرزندان این بازیکن به راحتی در خانه بازی کنند و از زندگی در این محیط لذت ببرند . این بازیکن در فرانسه و دیگر کشورها نیز دارای خانه می باشد .

کلام آخر:

در این مقاله از شرکت معماری هیرادانا ، شما کاربران محترم را با دکوراسیون داخلی خانه های لیونل مسی آشنا کردیم . شرکت معماری هیرادانا با به کار گیری از افراد ماهر توانایی طراحی و بازسازی منزل و یا دیگر فعالیت ها در زمینه ی معماری را دارد . شما می توانید جهت طراحی و دکوراسیون داخلی منزل خود مشابه سلبرتی مورد علاقه تان از طراحان گروه معماری هیرادانا مشوره بگیرید .

3 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات