طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

قیمت پارتیشن و ویژگی های مورد نیاز آن

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 30 مرداد 1400 در ساعت 11 : 25 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پارتیشن چیست ؟

پارتیشن به طور کلی به معنای جدا کننده است و از اجزای اصلی ساختمان نیست ، پارتیشن ها می توانند به صورت دائم یا موقت در ساختمان به کار گرفته شوند و دارای تنوع در ابعاد و جنس مصالح می باشند که باعث می شود دست شرکت دکوراسیون برای طراحی داخلی فضاها باز باشد .

 

پارتیشن های اداری

پارتیشن های اداری به جهت جدا سازی فضاها در شرکت های مختلف ، بیمارستان ها و انواع فضاهای اداری تجاری استفاده می شود و شاید شما فکر کنید که دلیل استفاده از این پارتیشن ها فقط صرفه جویی در فضاست که البته درست است که یکی از علت های اصلی استفاده از این پارتیشن ها همین است ولی تمایل کارفرماها به مدرن و امروزی بودن طراحی داخلی فضاهای اداری و در عین جدا بودن ، یکی بودن فضاها و ایجاد همبستگی و حس تیمی در بین افراد مشغول به کار در شرکت یا سازمان مربوطه هم یکی دیگر از دلایل قابل توجه برای استفاده از این نوع پارتیشن هاست .

این نوع پارتیشن ها بخاطر این که در هر ابعادی قابل تهیه است و می تواند بنا به خواست و سلیقه ی کارفرما و نیاز بنا به صورت های مختلف (ثابت یا متحرک) استفاده شود محبوبیت زیادی بین افراد برای استفاده در طراحی داخلی شرکت و اداره شان پیدا کرده است .

 قیمت پارتیشن و ویژگی های مورد نیاز آن

این نوع پارتیشن ها ...

  • میتوانند شیشه ای باشند

اگر از نوع با کیفیت این نوع پارتیشن استفاده شود میتواند به خوبی عایق صدا باشد و همچنین بخاطر تمام شیشه ای بودن ، نورپردازی فضاهای جداشده به خوبی قابل انجام است . استفاده از این نوع پارتیشن در دکوراسیون اداری باعث ارتباط بیشتر و آسان تر بین افراد مشغول در اداره می شود .

  • میتوانند چوبی باشند

این نوع پارتیشن به خوبی حس اتاق و فضای مجزا را منتقل می کند و حریم خصوصی را نسبت به پارتیشن شیشه ای بیشتر رعایت می کند ، به همین علت در طراحی داخلی فضاهایی که اداری ترند بسیار مناسب است . این نوع پارتیشن همچنین می تواند در هر ابعاد و شکلی که طراح در شرکت دکوراسیون و یا کارفرما خواستار آن است ساخته شود و مورد استفاده قرار گیرد ، به همین علت از محبوبیت بالایی برخوردار است .  

  • میتوانند آلومینیومی باشند

این نوع پارتیشن به این علت که دارای اسکلت آلومینیومی است دارای استحکام بالایی است و از محبوبیت خوبی بین طراحان و کارفرمایان برای دکوراسیون اداری فضاهای مورد نظرشان برخوردار است .

 

پارتیشن ها همچنین میتوانند به صورت ترکیبی استفاده شوند، به طور مثال چوبی با شیشه ای ، یا شیشه ای با آلومینیومی میتواند ترکیب شود که ساختار زیبا و  منحصر به فردی را در دکوراسیون اداریِ اداره ی مربوطه ایجاد می کند . این نوع پارتیشن ها همچنین به صورت تک جداره و دو جداره قابل استفاده اند که خب هر کدام ویژگی های مخصوص خود را دارد .

  • پارتیشن های اداری تک جداره

این نوع پارتیشن ها از یکسری ستون تشکیل شده و سبک هستند که نتیجتا باعث آسانی در جابجایی آنها می شود .

  • پارتیشن های اداری دو جداره

در این نوع پارتیشن بخاطر بدنه ی محکمی که دارد دیگر از ستون استفاده نمی شود و اغلب زیبایی و کیفیت بیشتری نسبت به تک جداره دارد .

ویژگی های استفاده از پارتیشن :

قیمت پارتیشن و ویژگی های مورد نیاز آن

  • بخاطر سرعت اجرا در محل مورد نظر باعث صرفه جویی در وقت می شود .
  • به علت اینکه نسبت به دیوار واقعی هزینه ی کمتری را شامل میشود ، مقرون به صرفه است .
  • می تواند به صورت ثابت یا متحرک ، موقت یا دائم مورد استفاده قرار گیرد .
  • در برابر صوت می تواند عایق باشد  .
  • به دلیل ساختار و عملکردی که دارد باعث استفاده ی بهینه از فضاها می شود .
  • در رنگ ها، ابعاد و با مصالح مختلف قابل اجراست .
  •  عمر نسبتا بالایی دارند .
  • میتوان آنها را قفسه بندی کرد .

 کلام آخر

پارتیشن های اداری به علت عمر بالا ، مقرون به صرفه بودن ، عملکرد مناسب و ویژگی ها و مزایای دیگری که در متن بالا گفته شده از محبوبیت زیادی برخوردارند و امروزه در دکوراسیون داخلی اکثر شرکت ها و سازمان ها و اداره ها و بیمارستان ها استفاده می شود و بسیار مورد توجه واقع شده است . پس اگر شما شرکت دکوراسیون دارید و طراحی داخلی انجام می دهید و یا یک کارفرمای خوش ذوق و با سلیقه هستید و تمایل دارید هزینه ی کمتری پرداخت کنید ولی بهترین بهره را از فضا بگیرید به شما پیشنهاد می کنم به استفاده از پارتیشن های اداری در شرکت و سازمان خود بیشتر فکر کنید .

8 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات