طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

قیمت های نجومی واحدهای اداری

بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 25 شهریور 1400 در ساعت 16 : 1 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

یک ساختمان و یا واحد اداری در واقع فضایی است برای یک سری فعالیت های خاص دفتری و کاری و ایجاد رابطه میان کارمندان و مسئولینی که این فعالیت ها را انجام می دهند و هدف از آن این است که همه ی این افراد در کنار هم بتوانند یکسری کارها را هماهنگ با هم انجام داده و به رشد اقتصادی و درآمدی از آن برسند . در نتیجه دکوراسیون اداری فضا های اداری امری ضروری است .

 

ویژگی ساختمان و واحدهای اداری

یک ساختمان و واحد اداری بهتر است که دارای یک محیط کاری منعطف ، پیشرفته ، ایمن ، راحت ، سالم و زیبا باشد و تمامی امکاناتی که کارمندان برای رسیدن به هدف دفتر به آن ها نیاز پیدا می کنند را ، داشته باشد . بهتر است که فضاهایی برای انجام فعالیت ها و کارهای گروهی ، اتاقی برای کنفرانس و جلسه و فضاهای عمومی داشته باشد تا رفاه کارمندان را تامین کند .

 قیمت های نجومی واحدهای اداری

فضاهای مورد نیاز در جهت دکوراسیون اداری ساختمان اداری از زبان شرکت معماری هیرادانا

  • اتاق کار
  • فضای پشتیبانی
  • اتاق بایگانی
  • اتاق ناهار خوری و آبدارخانه
  • اتاق جلسات
  • اتاق مدیر و مسئولین
  • فضای استراحت
  • فضای باز
  • سالن

 

نکات قابل توجه در طراحی و دکوراسیون یک واحد یا ساختمان اداری

  • طراحی مناسب برای فضای کار

واحدهای اداری در یک ساختمان باید به گونه ای طراحی شوند که بتوانند نیازهای انواع کسب و کارها را رفع کنند و به همین علت معماران در شرکت معماری باید طوری ساختمان را طراحی کنند که این اتفاق بیافتد ، البته که باید توجه کرد که نباید واحد ها اختلاف متراژ خیلی زیادی با یکدیگر داشته باشند و تناسبات تا جای ممکن باید رعایت شود .

قیمت های نجومی واحدهای اداری

  • توجه به جلوگیری از خروج و ورود صدا

در طراحی فضاها در پلان باید توجه داشت کار در سر و صدا باعث از بین رفتن تمرکز کارمندان می شود و بهتر است فضاهایی مانند اتاق کار کارمندان و ... در قسمتی از ساختمان قرار بگیرند که سر و صدای خیابان و ... مزاحمشان نمی شود و اگر برای جدا سازی فضاها از انواع پارتیشن ها استفاده می شود ، بهتر است که تیم های مختلف از یکدیگر جدا باشند . مثلا بهتر است که اگر تیمی مخصوص پاسخ گویی تلفنی و روابط عمومی است ، از تیمی که نیاز به تمرکز بیشتر دارد ، دور باشد .

  • توجه به نورپردازی

نورپردازی معقوله ای است که در طراحی هر فضایی در معماری حائز اهمیت است و فضای اداری هم از این قضیه مستثنا نیست . در دکوراسیون اداری و طراحی کلی فضای اداری معمار سعی می کند بیشترین بهره را از نور طبیعی ببرد . چرا که نور طبیعی باعث بیشتر شدن انرژی افراد می شود و نسبت به نور طبیعی کمتر کسل کننده است .

  • طراحی کاربردی ولی در عین حال زیبا

طراحی فضاهای اداری کاملا باید کاربردی باشد و هیچ فضای پرت و بی هدفی در پلان وجود نداشته باشد . اما در عین حال بایدتوجه کرد تمام این فضاها هم برای جلب نظر مشتری و هم برای بالا رفتن راندمان کاری و رضایت حال کارمندان ، نیاز دارند که زیبا باشند و معمار در شرکت معماری باید تمام تلاشش را بکند که هم در پلان و هم در دکوراسیون اداری تمام جوانب را سنجیده و هم به عملکرد و هم به زیبایی طرح اهمیت داده باشد .

  • تامین نیازها و امنیت کارمندان

از آنجایی که زندگی افراد زیاد و به دنبال آن خانواده های زیادی درگیر یک اداره است ، بهتر است که حتما امنیت تک تک افراد حفظ شود و به آن اهمیت داده شود . همچنین برای سلامت افراد و بالا رفتن کیفیت کاری بهتر است که از وسایل استاندارد در دفتر استفاده شود تا هم کارمندان بر اثر استفاده ی طولانی مدت از آن ها آسیبی نبینند و هم کمتر احساس خستگی کنند .

 

  • توجه به ویو

ایجاد فضای سبز و جایی که گلدان ها و گل هایی باشند و یا چشم اندازی زیبا و سرسبز باعث بالا رفتن نشاط کارمندان و عوض شدن حس و حال آن ها می شود و صد در صد تاثیر مثبتی در راندمان کاری آن ها خواهد گذاشت .

قیمت های نجومی واحدهای اداری

کلام آخر

همانطور که گفته شد دکوراسیون داخلی در کل از اهمیت زیادی برخوردار است و همچنین به دنبال آن دکوراسیون اداری نیز بسیار پر اهمیت است . بهتر است که در دکوراسیون اداری به نکاتی مانند عملکردی بودن ، زیبایی ، استانداردها و ... توجه نشان داد و سعی در رعایت آن ها داشت . از آن جایی که قیمت خانه و زمین بالا رفته است به دنبال آن ارزش املاک تجاری و اداری نیز بالا رفته است و بسیار سرسام آور شده است . در هر صورت برای انجام دکوراسیون و طراحی و ساخت واحدهای اداری بهتر است از شرکت معماری ، مانند شرکت معماری هیرادانا که فعالیت های زیاد و موفقی در این زمینه انجام داده است ، کمک بگیرید تا کاری بی نقص و جذاب داشته باشید .

5 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات