طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

علت افزایش تقاضا طراحی ویلا در کردان

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 17 مرداد 1400 در ساعت 12 : 19 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

کردان یکی از مناطق بکر و خوش آب و هوای اطراف تهران می باشد که اغلب افراد برای

 استراحت آخر هفته ها به این منطقه بکر و خوش آب و هوا میروند .

یکی دیگر از خدمات شرکت دکوراسیون هیرادانا طراحی ویلا در بسیاری از مناطق کشور از جمله کردان می باشد . ما در این مقاله قصد داریم نکاتی را درباره طراحی ویلا در کردان به شما عزیزان ارائه دهیم با ما همراه باشید ؛

  • انتخاب سبک

اولین گام در طراحی یک پروژه انتخاب سبک می باشد ، سبک های زیادی برای طراحی دکوراسیون داخلی وجود دارد که از جمله محبوب ترین و پرکاربردترین آنها می توان به طراحی به سبک مدرن ، طراحی کلاسیک ، سبک نئوکلاسیک ، سبک روستیک و … اشاره کرد .

انتخاب سبک به اندازه فضا ، میزان بودجه و سلیقه شخصی افراد بستگی دارد . به عنوان مثال برخی از افراد علاقمند به فضاهای ساده می باشند و حضور در فضاهایی که دارای طرح های شلوغ و پیچیده است برای آنان چندان خوشایند نمی باشد . بنابراین به این گونه از افراد استفاده از سبک مدرن توصیه می‌شود زیرا این سبک بسیار ساده می باشد و تمام اجزا در اوج سادگی طراحی می‌شوند و هدف از طراحی ، کاربردی بودن و عملکرد گرایی فضا است .

برخی از افراد علاقمند به فضا های لوکس و مجلل می باشند . پیشنهاد ما به این افراد استفاده از سبک کلاسیک در طراحی ویلا است . سبک کلاسیک سبکی باشکوه و لاکچری می باشد . این سبک دارای طرح های پیچیده و زیبا ، ستون و سرستون های باشکوه و ایجاد تقارن در طراحی است . لازم به ذکر است که طراحی ویلا کلاسیک برای ویلاهایی که دارای فضای بزرگتری می باشند ، مناسب است . زیرا اگر از این سبک در فضاهای کوچک استفاده کنید باعث کوچکتر به نظر رسیدن فضا می شود .

علت افزایش تقاضا طراحی ویلا در کردان

البته حد وسط میان این دو سبک نیز وجود دارد ، که مناسب افرادی است که نه طرح های شلوغ و پیچیده طرح کلاسیک را دوست دارند و نه به سادگی سبک مدرن علاقه مند هستند . برای این افراد طراحی به سبک نئوکلاسیک مناسب است . اما برخی از افراد علاقه مند به ایجاد فضایی روستایی ، گرم و دنج می باشند که پیشنهاد ما برای این افراد سبک روستیک است .

  • انتخاب رنگ

انتخاب رنگ بستگی به انتخاب سبک طراحی ویلای شما دارد . به عنوان مثال در سبک کلاسیک رنگ هایی نظیر بژ ، طلایی ، کرم ، قهوه ای و غیره پرکاربرد می باشد . اما در سبک روستیک اغلب شاهد تنالیته های مختلف رنگ قهوه ای و سبز و رنگ های طبیعت هستیم .

  • محوطه سازی

یکی از بخش هایی که در طراحی ویلا در کردان باید به آن توجه ویژه‌ ای داشت ، محوطه‌ سازی ویلا می باشد . محوطه سازی ویلا نیز طبق سبک انتخابی برای طراحی دکوراسیون داخلی و همچنین طراحی نمای ویلا انجام می گیرد .

اگر فضای کافی در محوطه ویلای شما وجود داشت و همچنین بودجه ی کافی داشتید پیشنهاد می کنیم که از یک استخر روباز در جلوی ویلای خود طراحی نمایید .

استخر ها باعث می شوند که فضای ویلای شما بسیار لوکس و لاکچری تر شود . همچنین برای تفریح در چنین منطقه بکر و خوش آب و هوایی بسیار کاربردی می باشد و علاوه بر آن باعث می‌ شود که ارزش ملک شما چند برابر شود .

از عناصر اصلی و کاربردی در طراحی ویلا در کردان می‌ توان به طراحی آلاچیق ، استفاده از باربیکیو و در صورت وجود فضای کافی از یک فضای رو باز برای تفریحات مناسب خانوادگی اشاره کرد .

 

  • نورپردازی

نورپردازی ویلا طبق سبک انتخابی برای طراحی ویلا انجام گیرد .

طراحی ویلا باید به گونه‌ ای باشد که تا جای امکان از نور طبیعی جهت تامین نور مورد نیاز در ویلا استفاده شود شما می توانید این کار را به راحتی و با طراحی پنجره های یکسره و بزرگ در اطراف ویلا انجام دهید و در شب نیز از نور های مختلفی از جمله نور های خطی ، هالوژن‌‌ ها ، لوسترها و آویزهای زیبای متناسب با سبک و دیوارکوب ها و … جهت تامین نور مورد نیاز استفاده شود .

توجه داشته باشید که در طراحی نما نیز می توانید با استفاده از یک نورپردازی درست و اصولی باعث زیباتر شدن ویلای خود شوید . در محوطه سازی نیز نورپردازی باید به گونه‌ ای باشد که نور مورد نیاز افراد در شب به راحتی تامین گردد اگر از استخر و یا آلاچیق در محوطه سازی ویلای خود استفاده می کنید باید در اطراف آن از نورهای زیبای ایستاده ، مخفی و ... استفاده کنید تا علاوه بر تامین نور مورد نیاز با عکس ایجاد ظاهری زیباتر نیز شوید .

8 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات