طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی و دکوراسیون داخلی ساختمان در فیلادلفیا آمریکا

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 26 اسفند 1399 در ساعت 11 : 33 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

 در این مقاله از شرکت طراحی داخلی هیرادانا سعی در شناخت و آشنایی بیشتر با یک پروژه برتر در زمینه دکوراسیون داخلی خانه و بازسازی ساختمان در فیلادلفیا آمریکا داریم که از المان ها و ترکیب و هارمونی رنگی جدید و تازه ای استفاده کرده است و  باعث شده که این پروژه از نمونه های خوب طراحی داخلی شود و از توجه خاصی در سایت های برتر طراحی و بازسازی ساختمان برخوردار شود .

همانطور که پیشتر اشاره کردیم پروژه‌ای که در شناخت آن قدم برمیداریم بازسازی و دکوراسیون داخلی خانه ای در یکی از شهرهای آمریکا میباشد که ترکیب رنگ ها و متریال ها با یک هارمونی درست و به جا در طراحی و دکوراسیون داخلی خانه استفاده استفاده شده اند . از چوب استفاده های مختلف و کاملا متضادی شده است مانند چوب های رنگ قهوه ای روشن که در کنار چوب های کامل مشکی و روستیک قرار می گیرند که جذابیت و ویژگی های خاص هنری به این خانه داده میشود . اگر بخواهیم به بازسازی منزل این خانه بپردازیم بهتر است که از هال و نشیمن اصلی شروع کنیم ، طراحی داخلی مدرن آن از نقاط عطف بازسازی این ساختمان می باشد فضای نشیمن این خانه با دو پله از دیگر بخش های هال و پذیرایی جدا میشود و پایین تر قرار میگیرد و طراحی آن کاملا با چوب ها و متریال های اصلی است که در دیگر بخش ها استفاده شده اند . نیمکت های بیسار شیک و متناسبی که دورتادور این فضا طراحی و اجرا شده اند زیبایی خاصی را به این بخش از خانه بخشیده اند . به یاد داشته باشیم که جدا شدن و پایین آمدن فضای نشیمن نه تنها باعث از بین رفتن زیبایی و جذابیت فضا نمیشود بلکه در کنار چوب و متریال های گرم میتواند صمیمیت و گرمای خاصی را در فضای نشمین و دکوراسیون داخلی خانه ایجاد کند .

 طراحی و دکوراسیون داخلی ساختمان درفیلادلفیا آمریکا

در این فضای نشیمن یک شومینه کاملاً دکوراتیو قرار دارد که با استفاده از الوارهای چوبی و یک فلز مشکی طراحی شده است ، چوب‌های مشکی روستیک کنتراست بصری بسیار شدید و البته جذاب و زیبایی به خانه بخشیده اند و یک طراحی تلفیقی و سنتی به بازسازی این منزل داده اند ، البته نباید غافل شویم که در دیگر بخش های خانه مانند کتابخانه ها و بوفه ها از چوب های مشکی استفاده شده است و آن به دلیل ایجاد یک خط بصری مناسب و هارمونی جذاب در طراحی و دکور این فضا می باشد همچنین باید . البته باید اشاره کنیم که سبک و سیاق طراحی و بازسازی منزل در این پروژه با نگاهی مدرن و کانسپتی مینیمال صورت گرفته است که جذابیت های بخصوصی را به خانه بخشیده اند .

 طراحی و دکوراسیون داخلی ساختمان درفیلادلفیا آمریکا

حال بهتر است که به طراحی و دکوراسیون آشپزخانه بپردازیم که با استفاده از همان هارمونی متریال ها و رنگی که در این خانه در نظر گرفته شده بود طراحی و اجرا شده است .  استفاده از یک جزیره کاملا مشکی در کنار کابینت های سیاه در یک بک گراند چوبی تیره و کاملاً روستیک جذابیتی منحصر به فردی به این خانه بخشیده است که نمونه آن کمتر در دیگر نمونه ها دکوراسیون آشپزخانه دیده می شود استفاده از چوب های روستیک به جای کاشی های بین کابینتی ایده ای نو و جذاب در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه میباشد ، البته نباید فراموش کنیم که مبلمان و صندلی هایی که برای جزیره آشپزخانه تهیه شده اند حال و هوای روسیه و روستایی دارند تا با دیگر بخش های خانه و از جمله دکوراسیون داخلی آشپزخانه هارمونی درستی را ایجاد کنند .

 طراحی و دکوراسیون داخلی ساختمان درفیلادلفیا آمریکا

 

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات