طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی و بازسازی آشپزخانه دیخون

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 28 مرداد 1398 در ساعت 18 : 26 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

همه ما میدانیم تا چه میزان دکوراسیون داخلی و بازسازی آشپزخانه میتواند در زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی منزل تاثیر گذار باشد ، آشپزخانه به عنوان قلب خانه و یکی از فضاهای اصلی در محوریت و سیرکولاسیون فضایی خانه باید دارای زیبایی و جذابیتی خاص باشد و همچنین علاوه بر بحث زیبایی باید کارایی حداکثری را برای تمام افراد خانواده دارا باشد به همین منظور است که ما در شرکت طراحی داخلی و بازسازی هیرادانا در این مقاله سعی در شناخت یکی از زیباترین و جذابترین طراحی های داخلی آشپزخانه در سال 2019 هستیم . طراحی و بازسازی آشپزخانه دیخون که در سائوپائلو برزیل اجرا شده است به دلیل جذابیت های بصری و داشتن ایده های بسیار تازه و نو در دنیای معماری و طراحی داخلی توانسته است توجه ها را به سمت خود جلب کند و ما هم تصمیم گرفتیم این پروژه موفق را در زمینه بازسازی ساختمان  و آشپزخانه برای شما شرح دهیم .

دکوراسیون و طراحی داخلی آشپزخانه دیخون به متراژ 35 مترمربع در سبک و کانسپتی مدرن طراحی و اجرا شده است . زمانی که صحبت از سبک در دکوراسیون آشپزخانه  میکنیم مانند طراحی و اجرای کابینت کلاسیک و یا آشپزخانه مدرن محدود به رعایت اصول و قواعد زیبایی شناسی آن سبک خاص میشویم در اصل همین رعایت اصول بصری سبکی است که به دکوراسیون داخلی خانه ما هویت و اصالت میبخشد .

در این آشپزخانه المان ها و ایده های بسیار ناب و جدیدی طراحی و اجرا شده است که باعث زیبایی هرچه بیشتر دکوراسیون آشپزخانه شده ، اولین المانی که توجه را به خود جلب میکند استفاده از کابینت های زرد رنگ میباشد ، رنگی که کمتر در دکوراسیون آشپزخانه استفاده میشود و آن هم به دلیل ترکیب سخت این رنگ با دیگر بخش ها میباشد از همین رو وقتی طراحی کابینت های زرد به طور دقیق و مهندسی انجام میشود زیبایی دو چندان به خانه و آشپزخانه شما میبخشد و باعث میشود که دکوراسیون داخلی خانه شما خاص و یونیک جلوه کند . در این آشپزخانه سه رنگ غالب وجود دارد ، رنگ زرد که بیشتر طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه را به خود اختصاص داده است ، رنگ مشکی که دیوار پست کابینتی و یک بخش کوچک از کابینت های بالای سینک را دربرمیگیرد و بخش چوبی قهوه ای که بخش وسیعی را دارد ولی با یک فاصله معین از دیگر بخش ها قرار دارد و یخچال هم در آن جانمایی شده است ، ترکیب رنگ های زرد و مشکی همیشه جذابیت شاهانه ای داشته و به خوبی توانسته است که در این دکوراسیون آشپزخانه خود را نشان دهد . کابینت های مشکی و دیوار بین کابینتی مشکی علاوه بر ایجاد کنتراست باعث بهتر دیده شدن کابینت های زرد رنگ هم میشوند .

علاوه بر رنگ های خاص این آشپزخانه فرم طراحی کابینت ها هم از جذابیت خاصی برخوردار میباشد . بر هم زدن فرم رایج خطی بالا و پایین کابینت ها در این آشپزخانه شکسته شده است و با یک ترکیب و طراحی خاص تمام کابینت ها در کنار هم قرار گرفته اند . حتی یک بخشی از کابینت های دیواری به شکلی هنرمندانه حذف شده است که ریتمی زیبا را به دکوراسیون داخلی آشپزخانه بخشیده است .

حال باید بپردازیم به جزیره خاص و یونیک این آشپزخانه که نمونه این نوع از طراحی بسیار به ندرت به چشم میخورد در اصل این جزیره از تنها یک سنگ مرمر تشکیل میشود و هیچ تماسی با زمین ندارد . در اصل این سنگ مرمر توسط دو باکس به سقف متصل شده است . دو باکس مشکی آهنی که هارمونی کلی فضای مدرن و رنگی ما را کاملا حفظ میکنند و حتی زیبایی این آشپزخانه را دوبرابر میکنند . اجاق گاز هم بر روی این جزیره قرار گرفته است که دو هود کاملا مدرن مشکی آن را متمایز میکند . باید دقت داشته باشیم که این نوع از جزیره عمق بصری آشپزخانه ما را دو برابر میکند و هیچگونه انقطاع بصری را برای ما ایجاد نمیکند که خود از مزیت های اصلی در دکوراسیون آشپزخانه میباشد . خالی از لطف نیست که در انتها به نورپردازی این آشپزخانه هم اشاره ای داشته باشیم استفاده از یک لایه نوری متمایل به نارنجی در بالای کابینت های دیواری علاوه بر اینکه زیبایی و جذابیتی مثال زدنی را به آشپزخانه بخشیده است تمرکز خاصی را به فرم و طراحی خاص کابینت ها بخشیده است به طوری که بیننده میتواند در نگاه اول مجذوب جذابیت های فرمی و طراحی کابینت های آشپزخانه شود .

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات