طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون داخلی خانه به سبک چینی

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 19 اسفند 1398 در ساعت 16 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

آدمی گاهی با ورود به یک محیط احساس خوبی را حس میکند.این حس در هر سبکی متفاوت است.براساس سلیقه فردی حسی متفاوت را جذب میکنیم.حال در طراحی این نکته حائز اهمیت است که بتوانیم فضاها را به گونه ای طراحی کنیم که حس مثبت را انتقال بدهیم.در طراحی ساختمانی در چین به نکاتی که در دکوراسیون داخلی منزل مهم است توجه ویژه ای کرده ایم و نمونه ای خانه های چینی به سبک جدید را مورد بررسی قرار داده ایم.

سبک کلاسیک در طراحی

طراحی دکوراسیون داخلی خانه به سبک چینی

در معماری هیچ حد و مرزی سخت بین گذشته و آینده ، کلاسیک و مدرن ، محلی و عجیب و غریب وجود نداردبا مراجعه به فضای کلاسیک و اتاق سنتی به سبک ژاپنی ، طراح  امیدوار بود تا شکل فضای زندگی معاصر را کشف کند و یک سبک منحصر به فرد در پکن را برای بالکن مسکونی محلی ایجاد کند. در بازسازی منزل ، اجرای سبک کلاسیک ، نزدیک شدن به آینده است. و به تصویر کشیدن عجیب و غریب به منظور توسعه محلی است.

سیرکولاسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی خانه به سبک چینی

یک آپارتمان معمولی دو خوابه در یک مجتمع مسکونی در پکن را به خانه ای برای زوجین تبدیل می کند که هم روح فضای کلاسیک را دارد و هم نیازهای زندگی مدرن را برآورده می کند.برای هزینه کمتر در نما از آجر استفاده کرده اند که با ترکیب چوب در قسمت پنجره ها همراه است. در قسمت شمالی آپارتمان ، یک بالکن کوچک وجود دارد که توسط شرکت بازسازی ساختمان  طراحی  شده است ، که مورد توجه این طرح قرار گرفته است که به این صورت طراحی شده است که یک سقف خمیده با یک پنجره در سقف را نشان میدهد.سقف تا حد ممکن به پایین امتداد دارد و فقط یک پنجره باریک در بالای بالکن به عنوان یک پنجره افقی باقی مانده است. شبکه های تقسیم شده پنجره یک توهم برای مقیاس ایجاد می کنند . پنجره افقی در نمای ساختمان مشاهده می شود.

تقسیم بندی فضاها

طراحی دکوراسیون داخلی خانه به سبک چینی

دیوارهای اصلی برای ایجاد اتاق های بیشتر برداشته شده اند که تجربیاتی از فضای غنی را نشان می دهند. تقسیم فضا برخی از اتاقهای محصور کوچک را که اغلب در فضای کلاسیک دیده می شود ، ایجاد می کند. آنچه برای تقسیم فضای داخلی استفاده می شود دیوار نیست بلکه کابینت است. پارتیشن بین اتاق خواب و اتاق نشیمن برای لباس است و مرزی بین ورودی و مطالعه برای کتاب است. ایجاد فضای ذخیره سازی به عنوان دیوار نه تنها باعث افزایش راندمان بلکه ضخامت دیواری می شود که فقط در طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک دیده می شود

استفاده از تقارن در طراحی داخلی

از طرح متقارن در بسیاری از قسمت های طرح استفاده شده است. دکوراسیون آشپزخانه ، جزیره ، میز ناهار خوری و تابلوهای جانبی یک محور را تشکیل می دهند. بالکن اصلی ، درب ورودی بالکن به عنوان مجموعه دیگری از تقارن طراحی شده است. پنجره بزرگ به طور مساوی با آرایه ای از خطوط عمودی متراکم و دهانه های دو طرف تقسیم می شود. آرایش متقارن قوی باعث می شود حس آرامش به فضای زندگی روزمره اضافه شود.

جزئیات دکوراسیون داخلی

با الهام از طراحی داخلی ، از مواد مختلفی در این مورد استفاده می شود: بلوط ، تخته های نقاشی شده ، روکش ، مرمر ، مس قرمز ، شیشه موج دار ، موزائیک و گل دیاتوم. مواد برای سقف به دیوار کشیده شده است و برای دیوار آن به کف کشیده شده است. بنابراین ، عناصر کلاسیک مانند تزئینات و ریل صندلی ظاهر شده است.تزئینات در چیدمان خانه های چینی کم دیده میشود.برای همه فضاهای خانه یک چوب با یک رنگ مشخص به کار رفته است که سادگی خانه های چینی را نشان میدهد.

10 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات