طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون داخلی خانه با استفاده از رنگ های نارنجی و آبی

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 7 ارديبهشت 1399 در ساعت 12 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در بیشتر مواقع ما در هنگام طراحی داخلی خانه برای افزایش ابعاد بصری خانه ، به طرح ها و رنگ های ساده روی می آوریم اما در این مقاله ما می خواهیم با استفاده از رنگ های نارنجی و آبی یک اتاق کوچک و معمولی را به یک اتاق فوق العاده تبدیل کنیم. پس با ما در شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا همراه باشید.

اولین نمونه ای که بررسی خواهیم کرد آپارتمانی 25 متری در فرانسه است که برای یک زن و شوهر جوان و فعال طراحی شده است. در طراحی داخلی این آپارتمان از رنگ سفید در اطراف عناصر آبی و نارنجی پرتغالی برای ایجاد فضایی مثبت استفاده شده است. اصلی ترین نقطه ی کانونی این اتاق یک قطعه هنری مینیمالیستی است. این شکل هندسی به رنگ نارنجی نشان دهنده ی سادگی است.

سبک و کلیات طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی خانه با استفاده از رنگ های نارنجی و آبی

در طراحی دکوراسیون داخلی این آپارتمان کوچک یک کاناپه ی سفید و مدرن زیر یک لامپ سفید که با هم مطابقت دارند قرار داده شده است و برای افزایش جذابیت بصری این فضا ، از یک میز کوچک به رنگ شاد نارنجی استفاده شده است که زیبایی قابل توجهی را به فضای کوچک و جمع و جور سالن اضافه می کند.

این آپارتمان به یک آشپزخانه با فضای ناهار خوری و یک قسمت تفریحی با فضایی اختصاصی برای مطالعه تقسیم شده است. در قسمت فضای مطالعه ، با انتخاب رنگ صندلی به رنگ نارنجی ، فضایی دعوت کننده خلق شده است. این صندلی نارنجی رنگ در کنار یک قفسه ی کتاب سفید رنگ قرار داده شده است که با چیدمان به خصوص کتاب ها و اکسسوری ها جلوه ای جذاب را به نمایش گذاشته است.

در قسمت ناهارخوری از چراغ های آویزان سفید رنگ بر روی یک میز به رنگ آبی روشن استفاده شده است. این فضا به همراه گلدان پرتغالی رنگ با طرح قوری جلوه ای بسیار شگفت انگیز را در طراحی داخلی این آپارتمان به وجود آورده است که نور خورشید و گل های این گلدان جذاب باعث ایجاد حس شادابی در این قسمت می شوند.

طراحی فضای آشپزخانه

طراحی دکوراسیون داخلی خانه با استفاده از رنگ های نارنجی و آبی

طراحی دکوراسیون آشپزخانه  این آپارتمان کوچک ، دارای یک طراحی ارگونومیک است. به نظر می رسد کابینت های نارنجی رنگ شناور هستند و چند سانتی متر از زمین فاصله دارند. دومین مورد ، آپارتمانی 78 متری است که برای یک زوج جوان و متناسب با آن ها و حیوان خانگی مورد علاقه شان طراحی شده است. این آپارتمان کوچک دارای یک سالن کوچک و جمع و جور و یک آشپزخانه با یک جزیره ی جذاب است.

طراحی دیگر فضاها و چیدمان فضایی

بازسازی ساختمان این آپارتمان کوچک به گونه ای است که با استفاده از یک فرش دایره ای شکل و چیدمان ویژه ی مبلمان بر روی آن ، سالن پذیرایی از فضای آشپزخانه جدا می شود.

طراحی دکوراسیون داخلی خانه با استفاده از رنگ های نارنجی و آبی

با اضافه کردن یک دیوار سفارشی به رنگ تیره برای تلویزیون که با دیوار کناری اش به رنگ نارنجی سوخته ترکیب شده است ، به عمق اتاق نشیمن این آپارتمان کوچک اضافه شده است. همچنین با به کار بردن یک شکاف چوبی با میله های تزیینی مسی در دیواری که تلویزیون بر روی آن قرار دارد ، فضایی برای قرار دادن لوازم و اکسسوری های تزیینی ایجاد شده است.

در طراحی منحصر به فرد این آشپزخانه ، یک خانه برای حیوان خانگی ساخته شده است که از میله های تزیینی مسی که در دیوار تلویزیون استفاده شده است به عنوان در برای خانه ی گربه به کار رفته است. همچنین یک میز ناهار خوری به طور مستقیم از حاشیه ی جزیره امتداد می یابد.

با استفاده از تخته های چوبی در دیوارها و سقف و همچنین استفاده از کفپوش چوبی ، این سبک تکمیل می شود.

در قسمت ورودی خانه از یک قفسه ی بلند عمودی به رنگ تیره استفاده شده است که تضاد زیبایی را به دکوراسیون داخلی فضای ورودی نارنجی خانه می بخشد.

10 / 10
از 4 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات