طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون داخلی با رنگ های تیره و ایده های نورپردازی

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 13 ارديبهشت 1399 در ساعت 12 : 51 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بسیاری از افراد دوست دارند فضای داخلی خانه ی خود را تیره و خنثی طراحی کنند اما این ایده ممکن است برای بعضی از افراد به معنی طراحی فضاهای کسل کننده و بی روح معنی دهد ، ولی این گونه نیست. خانه هایی با طراحی دکوراسیون داخلی تیره و خنثی ، فضایی دنج و آرامش بخش برای افراد به ارمغان می آورند ، به خصوص اگر با نورپردازی ویژه و جذاب همراه شوند. پس برای طراحی داخلی خانه ای دنج و آرامش بخش با ما در شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا همراه باشید.

همان طور که گفته شد ، رنگ های تیره ممکن است سرزنده نباشند و خسته کننده به نظر رسند ، اما باعث ایجاد حس آرامش می شوند. حال به سراغ نمونه هایی می رویم تا ببینیم برای ایجاد این حس به چه عناصر و ایده هایی در طراحی داخلی منزل خود نیاز داریم. اگر به طراحی داخلی مدرن و تیره علاقه دارید به راحتی می توانید اتاق نشیمن و فضاهای دیگر تیره ی منزل خود را با نورپردازی های جذاب ، به یک فضای دلپذیر برای خود تبدیل کنید. این نورپردازی ها عموما در لبه های دیوارها وسقف ، برای برجسته تر نشان دادن بافت ها و ویژگی ها به کار می روند.

برای طراحی داخلی آپارتمانی مدرن و تیره ، تاریک ترین عناصر خود را در مرز ها و گوشه کنارهای اتاق به کار ببرید. شما می توانید در مرکز این اتاق با استفاده از لمینت های بلوطی ، یک مبل دو طرفه ی مدرن و چراغ هایی که به سمت پایین آویزان شده اند ، رنگ هسته و مرکز اتاقتان را روشن تر و برجسته تر جلوه دهید. همچنین با به کار بردن یک فرش بزرگ و دایره ای شکل به رنگ تیره ، موج هایی سیاه از زیر میز و مبلمان دیده می شوند که طراحی شما را جذاب تر جلوه خواهد داد.

طراحی دکوراسیون داخلی با رنگ های تیره و ایده های نورپردازی

با به کار بردن چراغ های ال ای دی در گوشه های سقف ، به نظر می رسد سقف در حال سقوط بر روی اتاق نشیمن تیره و سیاه است.

در قسمت پشتی سالن یک فضای ناهارخوری طراحی شده که توسط شیشه های قدی احاطه شده است. پایه ی این میز به صورت تو خالی طراحی شده تا نور بیشتری به داخل اتاق وارد شود و هنگامی که دیگر نور طبیعی کفایت نمی کند ، یک لوستر منحصر به فرد و مدرن در طول میز اجرا شده است که از آن به عنوان روشنایی مصنوعی استفاده می شود.

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب ها

طراحی دکوراسیون داخلی با رنگ های تیره و ایده های نورپردازی

برای طراحی و بازسازی ساختمان اتاق خواب این آپارتمان مدرن و تیره ، از یک دیوار تیره رنگ و طرح دار استفاده شده است که این بافت های روی دیوار به کمک یک حلقه ی نورانی ، برجسته تر جلوه می کنند. همچنین با استفاده از نورپردازی ویژه در سقف و گوشه های آن ، بر روی دیوار و گلدان ها ، اتاق خواب شگفت انگیز و جذابی خلق شده است . طراحی این اتاق خواب شگفت انگیز با یک تخت خواب قهوه ای رنگ تکمیل می شود به گونه ای که مانند یک برگ پاییزی به نظر می رسد.

طراحی فضاهای نشیمن

طراحی دکوراسیون داخلی با رنگ های تیره و ایده های نورپردازی

مورد بعدی در بازسازی منزل و بخش  دیوار اتاق نشیمن و ناهارخوری از یک دیوار بافت دار استفاده کرده است که با استفاده از نورپردازی ویژه ی به کار رفته در لبه ی سقف ، بافت دیوار برجسته تر و زیباتر جلوه کرده است. این نورپردازی تا پایین کابینت های دیواری آشپزخانه ادامه پیدا می کند. این چراغ ها کابینت های سیاه را از دل دیوار تیره و تاریک آشپزخانه بیرون می کشانند.

واک این کلوزت های شیشه ای به خودی خود یک منبع نوری در اتاق خواب های تیره به حساب می آیند که پرتوهای ظریف نور را از طریق دیواره های شیشه ای منتقل می کنند. در این واک این کلوزت سیستم روشنایی به کار رفته  قفسه های چوبی را روشن تر جلوه می دهد.

طراحی دکوراسیون داخلی با رنگ های تیره و ایده های نورپردازی

9 / 10
از 7 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات