طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون اداری کلینیک دندانپزشکی

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 20 اسفند 1398 در ساعت 8 : 53 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

گذراندن وقت در خانه انرژی زیادی را برای کار فراهم می کند و یک روز شاد در محل کار باعث ایجاد انرژی مثبت برای خانه می شود این امر بسیار عالی خواهد بود اگر مردم می توانستند به کار نه تنها به عنوان وسیله ای برای پول درآوردن بلکه به عنوان بخشی از یک زندگی شاد فکر کنند. خوشبختی در محل کار و دکوراسیون اداری به معنای چیزی بیشتر از تعطیل شدن در وقت یا دریافت مشوق یا مزایای کارمندان است. زندگی با ارزش است و زمان سپری شده در محل کار نیز جزئی از زندگی است.ما امیدواریم که مردم بتوانند در دنیایی که بتوانند با لذت کار کنند و آن شادی را در خانه به اشتراک بگذارند ، به تعادل واقعی کار و زندگی برسند.

ایده طراحی

طراحی دکوراسیون اداری کلینیک دندانپزشکی

بر اساس چنین ایده هایی ، دو مفهوم طراحی برای کلینیک دندانپزشکی اتخاذ شده است ، اول ،  "تجربه" را برای افزایش بهره وری در یک محیط کاری شاد بازسازی و دکوراسیونشده است و دوم  یک "فرهنگ" را نشان میدهد که کاربران بتوانند همان فضای مشترک را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. دفتر در کلینیک دندانپزشکی به عنوان فضایی برای ارتقاء همکاری بین شعب و واحدهای مختلف طراحی شده است. باید مکانی مناسب برای آموزش خدمات و برگزاری کلاس ها و رویدادها باشد. بنابراین ،مفهوم یک خانه عمومی را اتخاذ کرده اند که در گذشته مرکز کانون اجتماعات در انگلستان قدیم بوده است . در گذشته نیز مکانی برای ارتباط و سرگرمی بود. شرکت بازسازی ساختمان برای طراحی فضایی برای افزایش بهره وری از طریق طراوت و ارتباط متقابل استفاده کرده است.

دکوراسیون داخلی

یک سالن جداگانه به عنوان یک فضای شبکه ای طراحی شده است. در این مکان آموزش خدمات و سایر رویدادها برگزار می شود. در آن طرف سالن فضائی شیشه ای برای یونیت های دندانپزشکی قرار گرفته شده است و یک قسمت در پیش ورودی آن برای زمانی که بیماران منتظر هستند تا نوبتشان بشود.در طرف دیگر سالن یک انبار غذا برای داشتن تنقلات است. در طراحی دکوراسیون اداری فضائی برای راه اندازی یک گفتگوی کوچک و یا به اشتراک گذاشتن ایده های جدید در امتداد راهرو یک میز و دیوار و میله در نظر گرفته شده است که به جذابیت فضا افزوده است.

متفاوت بودن فضای اداری

طراحی دکوراسیون اداری کلینیک دندانپزشکی

برای اجرای ایده ای که مالک ساختمان داشت که شادی باید در محیط کار و بازسازی ساختمان وجود داشته باشد،یک میز دارت بورد و میز پینگ پنگ در نزدیکی ورودی در نظر گرفته شده است که اشکال معمول سرگرمی در خانه های عمومی است. کاربران می توانند برای استراحت و طراوت و ایجاد روابط  فردی سالم وقت بگذارند.صندلی های داخلی پشت میز پینگ پنگ یک فضای ملاقات راحت را ایجاد می کنند. همچنین گوشه ای وجود دارد که کاربران می توانند کتاب هایی را که علاقه دارند را برای مطالعه انتخاب کنند،که این موارد مورد توجه همگان قرار گرفته است.

جزئیات طراحی

طراحی دکوراسیون اداری کلینیک دندانپزشکی

یک فضایی مانند کافه یا آشپزخانه طراحی دکوراسیون داخلی  شده است که برای استراحت کارمندان در نظر گرفته شده است،که با انتخاب رنگ تیره برای دیوارهای این فضا مرز آن را با بقیه فضا مشخص میکند.یک علامت به شکل یک راکت پینگ پنگ ، جزئیات شوخ طبعی را اضافه می کند.در کل ، رنگ های پر جنب و جوش و تکمیل کاشی های گاه به گاه یک محیط کار جذاب را  ایجاد می کند. برای تامین نور مورد نیاز از لامپ های خطی استفاد شده است که به طور گسترده و یکنواخت محیط را روشن نماید.برای نام گذاری فضا ها از ریسه های نور استفا ه شده است و نشانگر نام هر فضا هستند.استفاده از رنگ روشن در فضا به بزرگ دیده شدن محیط کمک میکند.استفاده از رنگ های آبی آسمانی ،سفید،کرم جلوه ویژه ای به محیط کار داده است.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات