طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون اداری و سالن کنفرانس

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 29 بهمن 1398 در ساعت 13 : 33 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

یکی از بخش هایی که در دکوراسیون اداری از اهمیت بالایی برخوردار میباشند سالن های کنفرانس هستند که دلایل اهمیت آنها بر کسی پوشیده نیست در اصل این سالن های کنفرانس و لابی آنها میباشند که به خوبی میتوانند پرستیژ و شخصیت کاری شما و برند و شرکت شما را به کارفرمایان و مشتریانتان منتقل کنند در همین جهت هم است که باید در بازسازی و دکوراسیون داخلی سالن های کنفرانس خود دقت بالایی داشته باشید و به بهترین شکل ممکن آن را طراحی و اجرا نمایید ، در همین جهت هم ما در شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا در این مقاله به یک پروژه برتر در رابطه با دکوراسیون سالن کنفرانس میپردازیم تا ویژگی ها و جزییات آن را با هم بررسی کنیم .

سبک طراحی داخلی سالن کنفرانس

طراحی دکوراسیون اداری و سالن کنفرانس

در اولین قسمت بررسی و طراحی داخلی یک پروژه باید سبک طراحی دکوراسیون مشخص شود که در این مورد معمار توانسته است با سبکی مدرن و مینیمال فرم و طراحی خاص را ایجاد کند که در عین کارآمدی و زیبایی بتواند شخصیت و پرستیژ مجموعه را نشان دهد . در اصل نوع طراحی در این نوع از فضاهای اداری باید به شکلی باشد که در هین زیبایی و جذابیت اقتدار و شکوه شرکت را به میهمانان منتقل کند . که در این پروژه به خوبی رعایت شده است .

طراحی سالن لابی اداری

به طور حتم اگر طراحی دکوراسیون داخلی لابی از فضای اصلی کنفرانس بیشتر نباشد کمتر نیست ، به این دلیل که تمامی میهمانان شما دقایقی را برای ورود به سالن اصلی در این مکان خواهند گذراند و همچنین اولین برخورد آنها از فضا و دکوراسیون اداری شما در فضای لابی شکل میگیرد به همین دلیل هم باید دکوراسیون داخلی در همان نگاه اول شکوه خود را منتقل نماید ، در همین راستا هم معمار توانسته است با ایجاد یک دیوار کاملا چوبی که با ورقه های چوبی پوشش داده شده است نقطه عطفی در این سالن ایجاد کند و همچنین در مرکز این دیوار شیشه ای بزرگ قرار داده شده است که دید مناسبی را به فضای کنفرانس ایجاد میکند که این کار باعث ایجاد حس شفافیت و صداقت را در میهمانان ایجاد میکند .

طراحی دکوراسیون اداری و سالن کنفرانس

طراحی سالن کنفرانس

حال باید بپردازیم به فضای اصلی در این نوع از اجرای دکوراسیون اداری که با اهمیت ترین بخش این مقاله محسوب میشود . بهتر است از فضای انتهایی که مخصوص خبرنگاران و در مجاورت سالن لابی است شروع کنیم به همین دلیل هم با همان چوب هایی که در فضا لابی استفاده شده بود برای این بخش استفاده شده است در اصل طراحی این بخش کاملا توانسته است بدون قطع بصری نامناسب فضای خبرنگاران را از دیگر بخش ها جدا نماید و کنتراستی مناسب را در فضای داخلی ایجاد کند ، البته هارمونی مناسبی بین این چوب ها و میز کنفرانس ایجاد شده است .

طراحی دکوراسیون اداری و سالن کنفرانس

یکی دیگر از بخش های مورد توجه طراحی سقف و دیوار اصلی است که با استفاده از سقف های باریسول و کشسان طراحی و اجرا شده اند و دارای طرحی خاص هستند مخصوصا بخش دیوار کانونی و اصل که دارای فرمی مثلثی است و فوکال پوینت مناسبی ایجاد میکند همچنین نباید از پرده ویدئو پروژکتور غافل شویم که در سقف جانمایی شده است و در مواقف نیاز باز و بسته میشود . در کنار این موارد باید به طراحی نئو کلاسیک دیوارها که کاملا مینیمال هستند اشاره کنیم و با نورهای مخفی داخلشان فضایی مناسب را برای نصب بروشورها و استندها برقرار میکنند .

طراحی دکوراسیون اداری و سالن کنفرانس

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات