طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون اداری دوبلکس

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 17 اسفند 1398 در ساعت 11 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دفترکار و محیط های کاری از مکان هایی است که هروز با آن سرو کار داریم.یعنی بیشترین زمان از روز را در آن سپری میکنیم.پس مستلزم محیطی آرام و راحت میباشد. حال اگر شما به عنوان یک کارفرما و شخصی که دارای کسب و کاری است باید در نظر داشته باشید که در طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کار خود برای کارمندانتان باید محیطی ارام و مفرح ایجاد کنید زیرا علاوه بر ایجاد محیطی کارآمد در طراحی دکوراسیون اداری باید به دنبال فضایی باشید کارمدانتان دچار خستگی های ناشی از کار نشوند و حال این موضوع در دفاتر کاری بزرگ که دارای چندین طبقه میباشند از اهمیت بالاتری برخوردار هستند زیرا برای رسیدن به یک دکوراسیون منسجم و مناسب نیازمند مهارت و دانش بالایی هست حال در این پروژه معمار با ترکیب دو سبک کلاسیک و مدرن جلوه ای زیبا به فضای اداری داده است که ما در شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا  سعی داریم در این مقاله به جزییات طراحی و اجرایی این فضای اداری بپردازیم .

روند دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون اداری دوبلکس

 مرکزی جدید برای ، یک شرکت رسانه ای جهانی نسل سوم ، به عنوان یک استودیوی یکپارچه ، خلاق و همکاری بازسازی و دکوراسیون شده است. این فضا دارای دو شرکت میباشد که هر کدام  زیر مجموعه شرکت (املاک و مستغلات) است و در طبقه فوقانی مرکز جدید واقع شده است. این دفتر به گونه ای انعطاف پذیر و تأکید بر آرامش طراحی شده است.به گفته مالک به مجری دکوراسیون  اهداف شرکت را در رویکرد تجارت زیرکانه خود نشان می دهد. ابتکارات محل کار شامل انتقال از 100٪ دفتر خصوصی به یک دفتر با دو زمینه همکاری و مناطق کار متمرکز شده است. در طراحی محیط اداری  یک فضای باز و آینده نگرانه جدید طراحی شده است که ، فضاها در اطراف مجموعه هنری خصوصی و دیوارهای گالری آن سازماندهی شده اند. این مجموعه ، یک مجموعه هنری مدرن در سطح جهانی ، به صورت فصلی طراحی شده است.

این اشکال ، بافت ها ، رنگ ها و الگوهای غنی ، زمینه ای فکری را برای مناطق باز و راحتی افراد ایجاد می کنند. استراتژی طراحی سه جنبه اساسی داشت: میراث معماری مدرن. خوش بینی در طراحی میانه قرن آمریکا و کلاسیک های ساخته شده به آخر.

جزئیات در طراحی داخلی اداری

طراحی دکوراسیون اداری دوبلکس

مجموعه ای از هفت اتاق منحصر به فرد به عنوان مناطق آرام ، کار متمرکز ، اتاق های کنفرانس کوچک ، تلفن و اتاق های سلامتی طراحی داخلی اداری شده اند. این اتاق ها با دو رنگ از رنگ های سفید و خاکستری میباشند  که یک پناهگاه آرام برای فکر کردن ، نوشتن و ایجاد ایجاد می کنند. در طول پروژه ، نور به عنوان ماده ای تصور می شود و کیفیت عاطفی به فضا می افزاید. فضایی  که برای جلسات دکوراسیون داخلی شده است توسط پارتیشن شیشه ای جدا شده و در آن یک میز بزرگ برای جلسات اداری قرار دارد. بازسازی  و استفاده مجدد از همه مبلمان کلاسیک مدرن موجود نقطه شروع انتخاب مبلمان جدید است. با پشتیبانی از تیم چند فرهنگی ، سبک های مختلف کار از طریق بسیاری از فضاها تشویق می شود.استفاده از سبک کلاسیک مدرن مورد توجه کارمندان شرکت قرار گرفته است و احساس راحتی را درون فضا منتقل کرده است. انتخاب صندلی ، از جمله یک کتابخانه کامل املاک و مستغلات و اتاق نمایش رسانه ها. با تهیه یک سالن بزرگ و راحت چند منظوره برای کارکنان که کاملاً به پله های در هم باز می شود ، فضای ارتباطی با طبقه های بالا توسط پله های چوبی به سبک مدرن  طراحی دکوراسیون داخلی شده اند .

تامین نور محیط اداری

در دکوراسیون اداری برای تامین نور محیط از پنجره های بزرگ استفاده شده است که تامین نور روز را در محیط به حداکثر میرساند.. و نمایش بی وقفه 360 درجه به شهر ، اقیانوس و آسمان به تعادل ریتم های شبانه روزی کمک می کند. مواد و مبلمان همه در جهت اهداف رسمیت کار می کنند.

طراحی دکوراسیون اداری دوبلکس

10 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات