طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی داخلی و بازسازی پنت هاوسی در تاینان تایوان

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 8 مهر 1398 در ساعت 14 : 55 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ما در شرکت طراحی داخلی هیرادانا قصد داریم پروژه هایی که در جهان معماری با طراحی های خود باعث ایحاد فضایی مناسب برای افراد شده اند را بررسی کنیم و جنبه های برتری و ویژگی های خاص آنها را معرفی کنیم. در این مقاله یک پروژه بازسازی و تعمیرات ساختمان خانه ای در تاینان تایوان را بررسی خواهیم کرد. این خانه یکی از برترین پروژه ها در سال 2017 در کشور تایوان بوده است.

این خانه دارای متراژی به مساحت 750 متر مربع است.

بیاید با هم این پروژه بازسازی منزل را بررسی کنیم .

بازسازی و تعمیرات ساختمان

این خانه که فضایی بزرگ و وسیع برای زندگی یک خانواده 6 نفره است ، با طراحی مناسب و درست تیم معماری این پروژه توانسته است فضایی ویژه را برای اعضای این خانواده فراهم کند وتمام نیازهای آنها را برآورده کند .

 طراحی داخلی خانه

در طراحی دکوراسیون منزل  این خانه میتوان انواع متریال ها ، بافت و مبلمان را مشاهده کرد و این تنوع مواد و متریال و مبلمان این خانه را به خانه ای مدرن با تمام امکانات مناسب برای زندگی یک خانواده پر جمعیت تبدیل کرده است . این خانه به گونه ای طراحی شده است که یک تراس بین دو بخش شرقی و غربی این خانه وجود دارد و کاربری ها و عملکردهای مناسب در این دو بخش شرقی و غربی جای گرفته است .

به این ترتیب 4 اتاق خواب که برای این اعضای خانواده تدارک دیده شده است در وجه غربی ساختمان قرار دارد و با وجود پنجره هایی بزرگ در هر اتاق نور طبیعی روز و منظره زیبای شهری از پنت هاوس این ساختمان 10 طبقه برای افراد قابل مشاهده است . همچنین در این قسمت علاوه بر اتاق خواب ها ، سرویس و حمام ، یک کتابخانه وسیع با فضای مطالعه ای دنج در پشت شیشه و یک فضای نشیمن کوچک و مختصر طراحی شده است .

اما در وجه شرقی این خانه ، یک فضای نشیمن بزرگ و یک فضای نشیمن کوچک ، یک آشپزخانه به همراه فضای غذاخوری ، به همراه سرویس و حمام مورد نیاز این قسمت است . در تمام این فضاها نیز پنجره های بزرگ نور طبیعی روز را وارد فضای داخلی این خانه میکنند .

اما تراس این خانه که بین این دو وجه شرقی و غربی قرار دارد دارای طراحی خاص و منحصر به فرد است . با حضور یک سینک برای دست شستن و یک گاز کوچک که آشپزخانه ای کوچک و مختصر را برای این تراس به وجود آورده است و با حضور کاناپه هایی راحتی دور تا دور این تراس فضای نشیمنی جذاب و صمیمی و خانوادگی را در فضایی باز و آزاد به وجود آورده است که اعضای خانواده در زمان های عصر با حضور در این تراس در جمعی صمیمی و با منظره ای زیبا در روبرویشان ، اوقات لذت بخشی را در کنار هم تجربه کنند .

دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه

حال اگر نگاهی به قسمت های مختلف این خانه بیندازیم در قسمت آشپزخانه یک پیشخوان جزیره ای برای تدارک دیدن غذا در آنجا با تمام امکانات و به اندازه ای وسیع طراحی شده است . در دکوراسیون آشپزخانه  از تخته های چوبی به رنگ سبز تیره استفاده شده است و سرامیک های سفید کف این فضا را تشکیل میدهند . در جلوی این قسمت نیز یک میز و با صندلی هایی راحتی سیاه فضای غذاخوری را شکل میدهد .

متریال در بازسازی منزل

همانطور که گفته شد در این بازسازی ساختمان انواع متریال ها و مبلمان ها را در خود جای داده است . فضای نشیمنی که دارای یک دیوار آجری نارنجی و یک دیوار چوبی با قفسه هایی برای قرار دادن وسایل و ظروف در آنجا به همراه میز و صندلی های راحتی که به حالتی صمیمی نزدیک به هم چیده شده اند .

بازسازی منزل

اتاق خواب ها نیز به همین ترتیب است . هر کدام از اتاق ها دارای طراحی خاص خود هستند . اتاق فرزند بزرگ تر دارای دیوارهای خاکستری و سبز و کمد هایی به سبک آمریکایی است که بیانگر روحیه ورزشکاری این عضو خانواده است . اتاق یکی دیگر از فرزندان با چراغ سقفی به سبک صنعتی و پوششی از چوب در کف و دیوار های آن است . اتاق دیگر که مخصوص والدین است به جای تخت دو نفره از دو تخت یک نفره نزدیک به هم تشکیل شده است که دیوار هایی سفید و خاکستری دارد .

در گوشه و کنار این خانه و بر روی میز ها و بر روی دیوار ها انواع وسایل تزیینی و انواع قاب عکس های خانوادگی و نقاشی های هنرمندان به چشم میخورد و این خانه را به یک فضای دلنشین و منحصر به فرد و وسیع برای اعضای این خانواده تبدیل کرده است .

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات