طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی داخلی و بازسازی شرکت جی اس ام در مکزیک

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 15 مهر 1398 در ساعت 13 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ما در شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا تلاش میکنیم برترین و به روز ترین پروژه های معماری در زمینه های مختلف و در کاربری های تجاری ، بازسازی منزل و دکوراسیون اداری را برای شما عزیزان معرفی و به اتفاق هم آنها را بررسی کنیم که در خلال همین مقاله ها و پروژه ها میتوانیم ایده های بکر و کاربردی را پیدا و بر روی آنها تمرکز کنیم .

در ادامه ی این مقالات امروز میخواهیم طراحی و اجرای دکوراسیون اداری  یک ساختمان را نگاهی بیندازیم . این دفتر که در فضایی به مساحت 4500 متر مربع و در سه طبقه طراحی شده است یکی از برترین پروژه های معماری در سال 2018 در کاربری اداری بوده است .

کلیات طراحی و اجرای دکوراسیون اداری

طراحی دکوراسیون اداری

 این شرکت که یک شرکت فعال در زمینه املاک و مستغلات است و معماری آن ایجاد یک فضای کاری است که نقاط قوت و قابلیت های فراوانی برای کارکنان و بخصوص مشتری ها رقم زده است و فرهنگ و شخصیت شرکت را به خوبی و بر پایه صداقت بیان میکند و باعث جلب نظر مشتری ها و اعتماد آنها به این شرکت شده است . فضاهای کاری کاملا در تعامل با یکدیگرند و حدالامکان سعی شده است فضاهای عمومی و اجتماعی در دیدرس مشتری ها و کارکنان باشد تا  از این طریق حس اعتماد مردم بیشتر شود و هم ارتباط بصری میان بخش های مختلف شکل بگیرد تا تفکر و تعامل مشترک را تقویت کند .

به منظور تقویت ارتباطات داخلی در بازسازی ساختمان و بین تیم ها و سهولت در حرکت بین آنها که در سه طبقه پخش شده اند ، گردش در طبقات و داخل هر طبقه به یک عامل استراتژیک در نحوه چیدمان فضا تبدیل شده است . برای این منظور یک راه پله ی مارپیچ و سفید رنگ که با طراحی خاص خود به یک عنصر اصلی و مهم در این طبقه تبدیل شده است ، در نظر گرفته شده است . این پله ی مارپیج در هر طبقه به بخش هایی عمومی مرتبط میشود . در طبقه همکف با پذیرش و یک لابی بزرگ که مبلمان های متنوعی در آنجا فضاهای انتظار مشتری ها را شکل میدهد ، در ارتباط است و در طبقات دیگر این پله به بخش های کتابخانه و ماکت های ساختمان ها دسترسی دارد . این راه پله که برای گسترش کارکردهای گردش های عمودی در نظر گرفته شده است با ابعاد بزرگتر از حد لازم طراحی شده است تا بتواند نقطه ای برای برخورد ها و روابط اجتماعی کارمندان در سه طبقه باشد .

فضاهای خاص در دکوراسیون اداری

اجرای دکوراسیون اداری

ایجاد یک محیط کاری پویا و جذاب برای نزدیک به 300 کارمند جز اهداف معماری این پروژه بود تا هر یک از کارمندان بتوانند فضایی مناسب و راحت را برای کار خود احساس کنند .

مجری دکوراسیون اداری توانسته است با ایستگاه کاری عمومی با حضور میزهای چوبی و سفید و صندلی هایی سیاه در طبقات و در بخش هایی که کارمندان بتوانند پشت میزهای خود به همراه کامپیوتر های شخصی به کارشان بپردازند طراحی شده است . در کنار این ایستگاه کاری ، بخش هایی که جنبه عمومی دارند و برای کار های دو یا سه نفره ایجاد شده است .

اما به دلیل این که نمای این ساختمان تماما شیشه ای است و این ساختمان از نظر نور طبیعی روز مشکلی ندارد فضاهایی دنج و صمیمی در کنار این نماهای شیشه ای شکل گرفته است که معماران با چینش مبلمان های متنوع در اشکال ، متریال و رنگ های گوناگون توانسته اند این فضاها را به زیبایی هر چه تمام تر طراحی کنند تا فضاهایی صمیمی و دوستانه برای گفت و گو و مشارکت بین کارکنان و مشتری ها در فضایی دنج و راحت شکل بگیرد و با حضور کفپوش های چوبی و تابش نور خورشید بر روی این سطوح چوبی ، جذابیت و زیبایی این فضا بیشتر شود .

در طبقه آخر این ساختمان نیز استودیو معماری و بخش معماری این شرکت قرار دارد که با ایجاد دفاتر خصوصی دور تا دور محیط این طبقه ، اتاق های کاری معماران شکل گرفته است و فضاهای جلسات و اتاق های کنفرانس در مرکز این طبقه قرار دارد .

دکوراسیون آشپزخانه

بازسازی و دکوراسیون آشپزخانه

در طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه نیز که یک فضای نسبتا بزرگی را برای کارکنان تدارک دیده شده است با حضور میز ها و صندلی های صمیمی و مربعی ، معمار توانسته است فضایی مناسب را برای زمان های استراحت و غذاخوری کارکنان این شرکت ایجاد کند که وجود پنجره های قدی بزرگ در این قسمت ضمن حضور نور طبیعی در این قسمت ، منظره ای زیبا را برای افراد به وجود می آورد .

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات