طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی داخلی مدرن و ایده های جذاب این سبک

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 7 تير 1399 در ساعت 11 : 32 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

یکی از تفاوت های اصلی و مهم طراحی داخلی مدرن و دکوراسیون های جدید مدت زمانی است که سبک دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد. سبک دکوراسیون جدید یکی از بروز ترین سبک های دکوراسیون می باشد که در ایجاد آن خلاقیت و نوآوری حرف اول را می‌زند در حالی که سبک دکوراسیون داخلی مدرن به یک عصر خاص در طول تاریخ اشاره می‌کند .

معماران و طراحان داخلی در دکوراسیون جدید از عناصر مدرن استفاده می کنند .به طور کلی می‌توان گفت که سبک دکوراسیون داخلی جدید ترکیبی از سبک های قدیمی با پیشرفت تکنولوژی می باشد. در طراحی داخلی منزل  به سبک مدرن دیگر از تابلوهای قدیمی استفاده نمی‌کنند. بلکه کارهای هنری با استفاده از رنگ‌های مختلف جایگزین آن شده است. در حقیقت می توان گفت که سبک دکوراسیون مدرن داخلی استفاده از سنت‌های قدیمی را رد کرده و با رشد جامعه صنعتی همراه می باشد .

همچنین در دکوراسیون داخلی مدرن امروزه از تابلوهای بزرگ که قاب خاصی ندارند استفاده می‌کنند .می توانید چندین قاب عکس کوچک روی بخش بزرگی از دیوار استفاده کنید اما دیگر از تابلوهای قدیمی استفاده نمی‌شود زیرا باعث می‌شود که دکوراسیون داخلی شما دیگر مدرن به نظر نرسد .همانطور که می دانید در سال های اخیر برای دکوراسیون دیوار های داخلی منزل از ،کاغذ دیواری ها استفاده می شده ،اما امروز دیگر این سبک قدیمی استفاده نمیشود و برای منزل خود از رنگ های خاکستری و سفید برای پوشش دیوار خارجی و داخلی خانه استفاده میشود.

ایده های طراحی داخلی و یا بازسازی ساختمان مدرن سادگی را مد نظر قرار می‌دهد. استفاده از خطوط ساده افقی و عمودی در معماری مدرن نیز مبلمان و طراحی داخلی را تحت تاثیر قرار می دهد . امروزه در خانه های مدرن و ستون ها استفاده می شود که به طور واضح بتواند خطوط عمودی را در اتاق نشیمن به تصویر بکشد تا حدودی می توان از طرح های ساده و مدرن در دکوراسیون مدرن استفاده کرد.

طراحی داخلی مدرن و ایده های جذاب این سبک

 طریقه استفاده از عناصر صنعتی در دکوراسیون داخلی مدرن

 می‌توان گفت اگر مصالح مورد نیاز برای ساخت خانه همچنین شیشه ها و استیل پیشرفته وجود نداشت و دکوراسیون داخلی مدرن نیز امروزه وجود نداشت می توانید با انتخاب عناصر و مصالح ساختمانی مانند استیل یا آهن در صنعت دکوراسیون فضای داخلی منزل را کاملا مدرن و جدید کنید.

نقش رنگ در دکوراسیون داخلی مدرن

طراحی داخلی مدرن و ایده های جذاب این سبک

 یکی از ایده های جذاب در اجرای دکوراسیون داخلی مدرن انتخاب رنگ درست می باشد نمی توانید در دکوراسیون مدرن از مبلمان آثار هنری یا فرش هایی که به رنگ قرمز زرد آبی سیاه و سفید هستند استفاده کنید. همچنین می توانید از رنگ های گرم برای مبل مایا پرده ها استفاده کنیم به طور مثال می‌توان گفت هر چند رنگ سفید و زیبا به نظر می‌رسند اما برای انتخاب ها باید سبک زندگی و معماری من را در نظر بگیرید و امروز بسیاری از افراد از رنگ های قهوه ای و سبز در دکوراسیون منزل خود استفاده می کنند.

استفاده از الگوهای هندسی در دکوراسیون داخلی مدرن

طراحی داخلی مدرن و ایده های جذاب این سبک

 استفاده از اشکال هندسی باعث می‌شود فضای داخلی خانه کاملا منظم و مرتب به نظر برسد . شما می‌توانید از فرشها ،کارهای هنری ،مبلمان ،کاغذ دیواری ها یا پرده ها در شکل های هندسی استفاده کنید تا فضای داخلی خانه کاملاً منظم و مدرن به نظر برسد.

 اگر دوست دارید که از دکوراسیون داخلی مدرن منزلتان مربع به نظر برسد موارد زیر را باید رعایت کنید

طراحی داخلی مدرن و ایده های جذاب این سبک

 دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن باید به گونه‌ای باشد که سلیقه شخصی شما را منعکس کند. اگر برای ایجاد دکوراسیون داخلی مدرن با بودجه محدود مواجه هستید می توانید از ایده های دکوراسیون داخلی مدرن که در این مقاله آورده شده پیروی کنید.

 با نصب تابلو و کارهای هنری بزرگ یکی از دیوارهای اتاق نشیمن می توانید فضای جالب و نقطه کانونی ایجاد کنید.

 اغلب سعی کنید که برای دکوراسیون داخلی  اتاق نشیمن از سبک ساده استفاده کنید زیرا سادگی باعث زیبایی است.

 قرار دادن یک تلویزیون سیاه و بزرگ در مرکز اتاق نشیمن باعث می شود که فضای اتاق نشیمن بسیار شیک و زیبا به نظر نرسد. وجود یک کمد یا حتی چند طبقه در زیر آن و کنار آن برای خالی نبودن دیوار باعث می شود که آن دیوار زیباتر به نظر برسد.

 

10 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات