طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی داخلی ساختمان برند سارا در اسپانیا

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 28 مرداد 1398 در ساعت 18 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

همانطور که میدانید در دنیای امروز دکوراسیون داخلی اداری و تجاری یکی از قدم ها برای رسیدن به کسب و کار موفق می باشد و باید در جهت رونق کسب و کار طراحی و اجرا شود ، اندازه و نوع چیدمان و طراحی داخلی در بازسازی ساختمان باید به گونه ای باشد که برای مشتریان جذاب و جالب باشد و بتواند به راحتی مشتریان را به داخل مغازه جذب کند .

 در مجموعه مقالاتی که برای پروژه های برتر در زمینه بازسازی و تعمیرات ساختمان و همچنین دکوراسیون داخلی در شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا برای شما تهیه کرده ایم اکنون یکی از پروژه های مربوط به دکوراسیون اداری  و همچنین دکوراسیون داخلی تجاری یک بوتیک در شهر بارسلونا اسپانیا می باشد را بررسی میکنیم .

سارا یکی از مشهورترین رکوردهای موسیقی رقص با نام تجاری بسیار قدرتمند در جهان است. آنها تصمیم گرفتند استراتژی نام تجاری خود را با ایجاد خط لباس شخصی خود گسترش دهند. پس از چندین سال فروش آنلاین، آنها تصمیم گرفتند اولین فروشگاه فیزیکی خود را در شهر بارسلونا اسپانیا ایجاد کنند .

محل انتخاب شده توسط تیم طراحی و مدیران این برند یکی از اصلی ترین و قابل توجه ترین محله های شهر بارسلون اسپانیا است . ایده و کانسپت طراحی دکوراسیون مغازه این فروشگاه رسیدن به یک فضای کاملا جامع است تا بتوانند لباس های خود را به فروش برسانند ، هم چنین در کنار آن بتوانند کارگاه های آموزشی را در کنار فروش محصولات خود ایجاد کنند یا فروشگاه امکان این را داشته باشد تا به یک طبقه سالن رقص تبدیل شود .

از این رو تیم معماری با این فرضیات دکوراسیون داخلی مغازه را طراحی کردند . اولین نکته ای که آنها در طراحی فروشگاه آن را رعایت کردند این بود که هر عنصر در این فضا صد درصد سیار و قابل حرکت باشد .

تمام مبلمانی که در معرض دید قرار دارند دارای چرخ هستند و این حرکت این اجازه را به تیم طراحی میدهد تا طراحی داخلی مغازه و کل فضای داخلی را سفارشی و بر حسب شرایط و دلخواه ایجاد کند .

حالا نوبت آن است که نگاهی به متریال به کار برده شده در این فضا بیندازیم .

دیوارها با چوب OSB پوشانده شده اند که در آن سوراخ هایی تعبیه شده که این سوراخ ها این اجازه را می دهد که قفسه های طراحی شده به دیوار متصل شوند و هر زمان که لازم باشد حرکت کنند.

فضای داخلی فروشگاه خلوت و به دور از هیاهو و شلوغی است و این امکان را به خریداران میدهد تا بتوانند آزادانه در آن گردش کنند و از طرح ها دیدن کنند و هر جا خواستند در وسط سالن بر روی نیمکت ها بشینند و استراحت کنند .

سقف در معرض دید این فروشگاه ، طاق های خاص منطقه کاتالان را به نمایش میگذارد و شبکه های فلزی به سقف جوش داده شده اند و با لایه ای سفید رنگ شده اند تا مانکن ها و لباس ها را بتوانند از آن آویزان کنند .

پلان این فضا 90 متر مربعی نیز کاملا ساده و به دور از پیچیدگی طراحی شده و همین دوری از پیچیدگی و بزرگنمایی در  طراحی داخلی مغازه باعث شده تا این طراحی مینیمال بتواند جای خود را در بین آثار مینیمال جهان باز کند .

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات