طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی داخلی دفتر هوشمند هیت در ویرجینیا

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 17 شهریور 1398 در ساعت 10 : 40 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در دنیای امروز که بازسازی و دکوراسیون داخلی  روند رو به رشد در صنعت ساختمان سازی و بازسازی ساختمان دارد ما در شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا تلاش میکنیم تا در این مجموعه مقالات برای شما پروژه هایی را معرفی کنیم که از لحاظ معماری و زیبایی شناسی حرفی برای گفتن داشته باشند و بتوان از آنها ایده گرفت . پروژه ای که امروز میخواهیم به آن نگاهی بیندازیم طراحی دکوراسیون داخلی اداری در شهر ویرجینیا آمریکا است  .

این پروژه از جنبه های مختلف قابل بررسی است و ایده های به کار رفته در آن ، ما را بر آن کرد که این پروژه را به شما معرفی کنیم .

این دفتر به مساحت 800 متر مربع و در سال 2019 ساخته شده است .

در نگاه اول بیننده با یک فضای کاری آزاد گسترده در دفتر روبرو میشود که این امکان را فراهم میکند تا بهترین مدل کار مشارکتی ، مبادلات و گفتگو شکل بگیرد .

این ساختمان با کارایی بالا و قابلیت انعطاف پذیری با محیط اطرافش طراحی شده است . این دفتر با هدف تعامل کارکنان با مشتریان از طریق تجارب مفید و مشاهده مستقیم شکل گرفته است .

طراحی دکوراسیون اداری 

تیم معماری این پروژه طراحی داخلی اداری این ساختمان را هوشمند و بهینه در مصرف انرژی طراحی کرد .

سایه بان منظم خورشیدی فتولتائیک که روی سقف این ساختمان قرار دارد ، 100 درصد از انرژی مصرفی ساختمان را جبران میکند . هم چنین سیستم های طراحی شده توسط تیم معماری از جمله سیستم سازه ای چوبی ساختمان باعث بهینه کردن مصرف انرژی در فضای داخلی دفتر میشود و پنجره ها و شیشه های دوجداره که از ورود سرما و خروج گرما در فصل زمستان جلوگیری میکند و در تابستان نیز از با ورود هوای خنک به فضای داخلی این محیط را در فصول سرد و گرم کاملا با شرایط آب و هوایی اطرافش هماهنگ میکند و فضایی مناسب برای کارکنان و مشتریان فراهم میکند . هم چنین این سیستم چوبی باعث انرژی بخشیدن و گرما به کل فضا میشود و در کنار شیشه های قدی که نور طبیعی روز را وارد دفتر میکند ، این محیط را به محیطی جذاب و دل پذیر تبدیل کرده است . هم چنین حضور این دفتر در سایتی بزرگ که از گیاهان و درختان متنوعی تشکیل شده است بر این جنبه تاکید میکند .

بازسازی دکوراسیون اداری

سیستم های تاسیسات و لوله هایی که در این بازسازی ساختمان و در سقف این دفتر نیز دیده میشوند از مواد قابل بازیافت تشکیل شده است و کاملا عایق است .

این امکانات برای سلامتی و رفاه حال کارکنان و مشتریان تدارک دیده شده است .

فضاهای دکوراسیون داخلی اداری این دفتر نیز به گونه است که یک سالن بزرگ در طبقه همکف قرار دارد که میتواند کاربری های متفاوتی به خود بگیرد و در مواقع لزوم برای فروش محصولات این دفتر این سالن تجهیز میشود و مشتریان از آن دیدن میکنند و در مواقع دیگر کاربری های دیگری به خود میگیرد . در اطراف این سالن نیز دفاتر مدیریت و اتاق های کار و اتاق استراحتی بزرگ برای کارکنان به همراه آشپز خانه و سرویس قرار دارد و طبقه اول آن نیز که به گونه ای طراحی شده است که به سالن اصلی طبقه همکف دید کامل دارد و حالتی بالکن مانند دارد دو دفتر دیگر و یک اتاق کنفرانس و جلسات بزرگ که با یک میز مستطیلی بزرگ و صندلی هایی سبز رنگ و دو LCD بزرگ که در دیوارهایی چوبی قرار گرفته اند طراحی شده است .

هم چنین استفاده از عناصر متنوع دیگر مانند چراغ ها و لامپ های آویزان از سقف با اشکال مختلف در جای جای این دفتر و مبلمانی که به رنگ های مختلف فراهم شده است ، این دفتر را به یک دفتر بهینه و کارآمد و هماهنگ با محیط تبدیل کرده است که فضایی جذاب را برای کارکنان شکل داده است . 

اجرای دکوراسیون اداری

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات