طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی داخلی خانه با پالت رنگ آبی و خاکستری روشن

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 11 شهریور 1399 در ساعت 10 : 34 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

طراحی داخلی سرد طراحی شده با پالت رنگی آبی و خاکستری روشن این چهار فضای داخلی همراه با لهجه های گرم ، محیط خانه را به یک مکان آرامش بخش برای اعضای خانواده تبدیل کرده و باعث شده است در خانه حسی صمیمی ، دوستانه و راحت به افراد دست دهد به گونه ای که گویی خانه در هنگام ورود از افراد استقبال کرده و به آن ها خوش آمد می گوید. عناصر چوبی طبیعی ، لکه های طلایی رنگ و قرمز ، گرمابخش این محیط های سرد هستند. همچنین با به کار بردن گیاهان سبز به صورت پراکنده ، رنگ دیگری به پالت این چهار فضای داخلی اضافه شده و تصویری از یک مکان پر مخاطب و دوست داشتنی برای مخاطبان ترسیم شده است.

انتخاب پالت رنگی مناسب طراحی داخلی

طراحی داخلی خانه با پالت رنگ آبی و خاکستری روشن

انتخاب پالت رنگی یک امر بسیار سلیقه ای و شخصی است اما بعضی اوقات ما در هنگام این انتخاب دشوار هیچ ایده ای نداریم و سردرگم بین پالت های رنگی متفاوت و متنوع می چرخیم آخر سرهم به نتیجه ای نخواهیم رسید به همین علت بهتر است این کار را بر عهده ی طراحان با تجربه و خلاق بگذاریم. آن ها با شناخت سلیقه ، علاقه و تیپ شخصیتی شما و خانواده تان ، پالت رنگی بسیار مناسبی را برای بازسازی منزل شما انتخاب می کنند.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با ترکیب رنگ های آبی و خاکستری بیشتر آشنا کنیم. این ترکیب رنگ یکی از پر طرفدارترین ترکیب رنگ ها و ست های محبوب به حساب می آید که تاثیر عمیقی برخلق و خو می گذارد و حس آرامش و دوستی را به خانه ی شما دعوت می کند. پس اگر می خواهید بیشتر با راهکارهای گرما بخشیدن به این این ترکیب رنگ سرد اما جذاب و آرامش بخش آشنا شوید ، با ما در شرکت معماری هیرادانا همراه باشید و این مقاله را از دست ندهید.

طراحی داخلی خانه با پالت رنگ آبی و خاکستری روشن

اولین فضای داخلی آبی و خاکستری ما با مساحت 62 متر مربع توسط کوسن های زرد روشنی که روی مبل گذاشته شده اند گرم می شود. برای آن که ابعاد این خانه ی جمع و جور تحت فشار قرار نگیرد و کوچک تر نشان داده نشود از یک مبل دو نفره کوچک خاکستری رنگ استفاده شده است تا راهی برای رفت و آمد به اتاق خواب در شیشه ای که در پشت مبلمان قرار گرفته است وجود داشته باشد. دیوار شیشه ای این اتاق خواب به راحتی باز و بسته می شود و فضای بزرگ تری برای این زن و شوهر و فرزندانشان را به وجود می آورد.

یک میزه قهوه خوری مدرن مربعی شکل بر روی کاشی های تیره رنگ به خوبی جلب توجه می کند و یک فرش خاکستری به کف اطراف مبلمان گرمای بیشتری می بخشد.

طراحی داخلی منزل دوم یک آپارتمان 56 متری با دکوراسیون مدرن است که برای مردی جوان طراحی شده است. عنصر گرمابخش این دکوراسیون آبی و خاکستری چراغ های آویز بالای میز ناهارخوری هستند که با طراحی منحصر به فرد خود مانند بادکنک هایی رنگارنگ در سطح خانه شناورند.

به خانه ای به مساحت 66.4 متر مربع می رسیم. این خانه برای شخصی طراحی شده است که به تفریحات آبی ، دریا و مسافرت علاقه ی بسیاری دارد. به این علاقه مندی ها در انتخاب وسایل دکوری ، آثار هنری و پالت رنگی به خوبی اشاره شده است و طراح در طراحی دکوراسیون داخلی این خانه از پالت رنگی آبی دریایی ، خاکستری روشن و سفید استفاده کرده است.

و اما آخرین فضای داخلی که به بررسی آن خواهیم پرداخت از پالت رنگی شاد تری نسبت به فضاهای قبلی استفاده کرده است و دکوراسیون آبی پر انرژی تر ، شادتر و گرم تری را برای صاحب خانه به وجود آورده است.

طراحی داخلی خانه با پالت رنگ آبی و خاکستری روشن

در دکوراسیون داخلی این خانه 102 متری در روسیه ، لهجه های شادی از طریق کوسن های زرد و نارنجی که روی مبل آبی قرار دارند ، به دکوراسیون اضافه شده است. علاوه بر آن یک میز قهوه خوری فلزی و کوچک با طراحی تودرتو و رنگ طلایی خود گرمای این طراحی را افزایش می دهد.

برای روشن تر شدن فضای خانه از یک صندلی با رنگ مرجانی استفاده شده است که در هماهنگی با تابلوی هنری طرف دیگر اتاق نشیمن و شعله های شومینه مدرن ، فضاب داخلی خانه را گرم تر و روشن تر جلوه می دهند. و در پایان عناصر چوبی از جمله میز تلویزیون شناور و صندلی چوبی در برابر سایه های آبی ، بر انرژی و گرمای محیط می افزایند.

 

5 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات