طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی داخلی به سبک فوتوریسم

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 5 شهریور 1397 در ساعت 10 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در این دسته از مقالات شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا به سبک شناسی در دکوراسیون داخلی پرداخته ایم. سبک فوتوریسم در طراحی داخلی زمانی برای شما انتخاب میشود که رویای زندگی در آینده های دور را داشته باشید و علاقه ای به فیلمها و کتاب های علمی و تخیلی که در مورد آینده هستند داشته باشید . فوتوریسم در طراحی داخلی نشان دهنده پیشرفت  علم و فناوری و پیروزی مقتدرانه آنها است . زیبایی درخشنده فلزهای شگفت انگیز ، اشکال هندسی فضایی و طیف محدودی از رنگها قسمتی از ویژگی ها و زیبایی این سبک هستند. سبک فوتوریسم در دکوراسیون داخلی در تمام جهان پرطرفدار است . عملی بودن به همراه ظرافت بسیار دقیق در سبک فوتوریسم باعث شده شهرهای مسکو و لندن تا آپارتمان های نیویورک را در بربگیرد و تعداد زیادی از مردم را شیفته خود کند.ویژگی ها و رویکردهای این سبک در تمام جهان تقریبا یکسان و شبیه به هم است .

ویژگی های سبک فوتوریسم :

  • فلز ، پلاستیک ، شیشه ، چرم
  • دیوارها ، کنج ها و خطوط و زوایای نامتقارن ، اشکال هندسی منظم و فضایی به طور همزمان
  • درب و پنجره های گرد
  • رنگ های اصلی : خاکستری ، مشکی ، نقره ای ، طیف روشن قرمز ، سبز و یا زرد روشن
  • مبلمان : صندلی های فلزی ، مبلمان و صندلی ها با روکش چرم ، میزهای فلزی ، پلاستیکی و یا شیشه ای اغلب به صورت گرد و منحنی ، قفسه ها و کابینت های براق و مدرن
  • پیروزی تکنولوژی : فوتوریسم شامل استفاده حداکثری از تکنولوژی مدرن و وسایل خانگی چند منظوره است مثل کنترل لمسی بر روی پرده ها ، نورپردازی ، درهای داخلی و در کابینت ها
  • ارگونومیک ، عملکرد ، مختصر و مفید – این ها از موارد اساسی سبک فوتوریسم هستند .

سبک فوتوریسم در بیشتر کاربری ها و فضاها دارای قابلیت انطباق و هماهنگ سازی است از فضاهای درمانی تا فروشگاه و مغازه ها ، خانه های ویلایی تا آپارتمان ها و هتل و  دکوراسیون اداری مناسب است . فضای سبک فوتوریسم دارای زیبایی منحصر به فرد و فوق مدرن و آینده گرا ، تطبیق پذیری بالا و حداقل وسایل دکوری و دکوراسیون است . طراحی در این سبک باید عمل گرا و مینیمال باشد که افراد ساکن را به پویایی و پیشرفت سوق دهد .انتخاب سبک فوتوریسم شاید به سختی صورت بگیرد با اینکه این سبک به خودی خود و در درون خودش راحتی و آرامش و حتی محیطی دنج را ایجاد میکند.

نگاه اجمالی به سبک فوتوریسم در دکوراسیون داخلی

سبک فوتوریسم در فضای داخلی هتل ها و خانه های آپارتمانی ، محل زندگی را با ابزار و وسایل های دارای تکنولوژی روز به یک محیط مدرن تبدیل میکنند و طراحی داخلی با پس زمینه سفیدو روشن و رنگ های ملایم و اشکال هندسی و فضایی هستند که سبک فوتوریسم را بوجود میاورند .

طراحی رستوران در سبک فوتوریسم به معنی یک محیط ارگونومیک ، خطوط تمیز و منظم ، روشنایی و نورپردازی شیک ، مبلمان های اورجینال با طراحیهای عجیب و خاص است.

در دکوراسیون مغازه و فروشگاها باید از مواد و متریال های مدرن استفاده کرد و همچنین طراحی باید به گونه ای باشد که ترکیبی از کارایی و ظرافت ، استحکام و زیبایی دیده شود و نکته ای که بسیار مهم است فردیت کالا است به طوری که هر کالا بتواند به خوبی خود را نشان بدهد و جلب توجه کند .

دکوراسیون داخلی گالری ها و نمایشگاها  باید حس بودن در آینده را ایجاد کند و خاطره انگیز باشد . شیشه ، پلاستیک و فلز به نوعی نشان دهنده پیروزی دنیای مدرن هستند که به همراه محیطی با خطوط منحنی و یا شکسته و اشکال و فرم های فضایی سبک فوتوریسم را شکل میدهند .

طراحی داخلی در محیط های کاری باعث ایجاد یک فضای غیرمعمول و انتزاعی میشود و به مانند این است که در یک سیاره دیگر هستید . که این خود باعث شبیه سازی روند خلاقیت در کارکنان میشود .

 سبک فوتوریسم در داخل خانه ، عملگرا و مختصر و مفید است که همراه با اصالتی که این سبک دارد محیط خانه را شکل میدهد. اگر شما علاقه به کار با وسایل و گدجت های مختل دارید و نمیتوانید بدون غذاساز و قهوه ساز و ماشین های دیگر زندگی کنید . حتما باید سبک فوتوریسم را برای طراحی آشپزخانه خود انتخاب کنید .

اتاق پذیرایی و هال در فوتوریسم کمی غیرعادی و نو ولی کاملا راحت و آرامش بخش است . مبلمان راحت ، تلویزیون های بزرگ ، نورپردازی های زیبا بر روی دیوارها و سقف فضای هال و پذیرایی را شکل میدهند.

اتاق خواب ها در این سبک ترکیبی از راحتی مدرنیسم با طراحی های فانتزی برای ایجاد یک محیط آرمانی برای افرادی که میل به پیشرفت و زندگی در آینده را دارند .

چرا سبک فوتوریسم ؟

فوتوریسم در طراحی دکوراسیون داخلی همانطور که اشاره کردیم ترکیبی از راحتی با یک فضای مینیمال است که دکور به حداقل خود میرسد. زندگی در آینده و یک محیطی آرام و سوق دهنده به سمت پیشرفت و تعالی . شاید به این شکل بتوان یک تعریف کلی از سبک فوتوریسم بدست آورد .

فوتوریسم در خانه های آپارتمانی :

  • حداقل دکور – دیوارها تنها با طراحی که خود دارند میتوانند تزیین شوند و ماکزیمم میشود از نقاشی های انتزاعی و عکسهای مدرن بر روی دیوارها استفاده کرد.
  • ترکیب یک پس زمینه خنثی با یک طیف رنگی براق . ( این طیف رنگی براق میتواند سفید ، مشکی ، خاکستری و یا سبز و قرمز روشن باشد رنگ های دیگر هم میتوان استفاده کرد به شرطی که روشن باشند و کانسپت کلی کار را از بین نبرند.)
  • فرم های جدید و اشکال هندسی فضایی در طراحی مبلمان ، دیوارها ، سقف و کف
  • ترکیبی از مینیمالیسم و خلاقیت
  • فراوانی لوازم خانگی و توانایی کنترل لوازم و روشنایی، هوای داخل خانه ،درها و پنجره ها با کنترل از راه دور و صفحات لمسی ( خانه هوشمند )

طراحی در سبک فوتوریسم کاربردی ، براق و روشن ، زیبا و دارای یک حس عجیب است به مانند اینکه در آینده قدم گذاشته ایم . این سبک توسط افرادی که پویا و دارای اعتماد به نفس زیاد هستند و نگاهی پیش به سوی آینده دارند انتخاب میشود. طراحان داخلی حرفه ای با کمال میل به شما برای طراحی خانه ، آپارتمان ، دکوراسیون مغازه یا رستوران و هتل در سبک پیچیده ی فوتوریسم کمک میکنند و یک فضای به یادماندنی و یونیک و خاص برای شما ایجاد میکنند.

با ما در ادامه بخش های شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی در زمینه های مختلف معماری و بازسازی ساختمان نظیر طراحی نما ، بازسازی منزل ، دکوراسیون اداری و غیره به دست آورید. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات