طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی خانه ویلایی مدرن در مدیترانه

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 10 فروردین 1400 در ساعت 16 : 8 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

طراحی دکوراسیون داخلی منزل ویلایی مدرن که در سواحل مدیترانه اقامتی راحت  و لوکس را در میان طبیعتی زیبا فراهم آورده است مکانی زیبا و دلپذیر ، فضای دلچسب ، طراحی مدرن ، سبک لاکچری ویلا و جزئیات زیبای دیگر این خانه ویلایی را زیبا و منحصر به فرد ساخته است .

این ویلای مدرن با نام villa cview خوانده می شود . این ویلای رویایی بر روی صخره هایsaint jean cap Ferrat  طراحی و اجرا شده است . مکانی که معروف به  یکی از مروارید های سواحل فرانسه می باشد .

می توان گفت زیبایی و جذابیت این شهر مدیترانه ای به واسطه این حقیقت ثابت شده است که می توان گفت مکانی مناسب و دلخواه می باشد که برای گذران تعطیلات افراد مرفه بین المللی ساخته شده اند .

طراحی خانه ی ویلایی مدرن در مدیترانه

 طراحی ویلا روی زمین شیب دار و روی حاشیه صخره ای صورت گرفته است این پتانسیل دید های بسیار زیبا و جذاب را به اقیانوس که تقریباً از تمام فضاهای داخلی ویلا  فراهم میسازد .

طراحی محوطه ویلا که می توان گفت به تبع به صورت تپه ای اجرا شده است با کمترین دستکاری در محیط طبیعی می باشد .

پله نیز در محوطه سازی ویلا فضا های گوناگون را به یکدیگر مرتبط ساخته است . و دسترسی هایی را برای تراز های گوناگون ورودی ویلا و تراس ویلا فراهم می سازد .یک راه پله مستقیم از وجه کناری ویلا به بالاترین تراز سایت در پشت ویلا می رسد .

پنجره‌های وسیع کف تا سقف دیدهای بدون مانعی را در فضای سبز ویلا و پیرامون آن به وجود می آورد و در همان حال فضاهای داخلی مدرن ، لوکس ، زیبا و شگفت انگیزی را به وجود می‌آورد .

طراحی خانه ی ویلایی مدرن در مدیترانه

 استخر روی بام زیباترین بخش طراحی داخلی ویلا به حساب می آید که این جذابیت به همراه تراسی بزرگ ، چشم گیرترین فضای طراحی ویلای مدرن لاکچری است .

تراس در ویلا سازی این نواحی جایگاه بسیار مهم دارد زیرا آب و هوای معتدل آن باعث ‌میشود که گذران اوقات در فضاهای نیمه باز را بسیار لذت بخش سازد و از طرفی دیگر وجود این تراس ها در تراز های گوناگون ارتفاعی امکان دیدهای زیبا و بی نظیری را به طبیعت خیره کننده پیرامون به وجود می‌آورد .

  • طراحی داخلی

طراحی داخلی مدرن ویلا در زیبایی و ظرافت غیر قابل انکار می باشد ، طراحی نشیمن ویلا به صورت مدرن و با روشنایی تشکیل شده و دارای دیدهای پانورامایی به پیرامون است .

مبلمان مدرن نیز با دکوراسیون داخلی مینیمال ساده و متناسب صورت گرفته است .

طراحی خانه ی ویلایی مدرن در مدیترانه

سطوح سفید و روشن دیوارها و سقف با کف سازی های چوبی و تنالیته هایی از رنگ کرم و قهوه ای باعث شده که ترکیبی زیبا و جذاب ساخته شود .

به علت پنجره های زیاد نور بسیاری به فضای داخلی راه پیدا می کند .

آشپزخانه به سبک مینیمالیستی و در دو بخش تعریف شده که یکی از آن بخش ها بخشی می‌باشد که آماده سازی غذا در آنجا صورت می گیرد و مستقیما از آسانسور قابل دسترس می‌باشد وبخش دیگر بخشی است که سرو نیمه باز در جوار اتاق غذاخوری است این اتاق غذاخوری با کف تمام چوب و میز چوبی ساده تعریف شده است .

طراحی خانه ی ویلایی مدرن در مدیترانه

 

طراحی خانه ی ویلایی مدرن در مدیترانه

وجوه اصلی آن را پنجره های سرتاسری و درب های کشویی شیشه ای فرا گرفته اند . درب های شیشه ای  دسترسی به تراس را ایجاد می نماید  و جدا سازی فضایی توسط پارتیشن های ظریف ، سقف کاذب و کف سازی ها صورت گرفته است و آینه کاری بسیار زیبایی  که در بدنه دیواراست باعث می شود تصاویر جذاب و زیبای بیرونی و اجزای داخلی را نشان دهد.

 راه پله ها  همان طور که ساده هستند دارای تنوع در تغییر متریال و جهت گیری می باشند .

این ویلای لاکچری هفت اتاق خواب دارد این اتاق‌ها به فضای رختکن و حمام ها را ه دارند و به تراس متصل می باشند.

طراحی اتاق خوابها با تم های رنگی گرم و کاغذ دیوارهای نقش دار زیبا باعث شده که  فضایی صمیمی و گرم را به وجود آورد ۰تم های رنگی برای اتاق خواب ها متفاوت می باشدو هر کدام از طرح ها و رنگ ها  حس  خاصی به فضا می بخشند .

طراحی خانه ی ویلایی مدرن در مدیترانه

یک دلیلی که باعث توسعه فضایی اتاق ها و ارتباط آنها با تراس می‌شود درب های شیشه ای و کشویی می باشد.

ویلا دارای سالن بدنسازی ، سونا ، جکوزی و استخر شنای داخلی ، انبار  و اتاق ماساژ می باشد.  (همه این فضاها به آسانسورهای خارجی راه دارند)

طراحی خانه ی ویلایی مدرن در مدیترانه

سرویس های بهداشتی و حمام همانطور که ساده می باشند طرح های گوناگون و متنوعی دارند .

گشایش فضاهای به وجود آمده به واسطه درب های شیشه ای این امکان را به ما می دهد که صرف غذا  روی تراس و مجاور اتاق غذاخوری  انجام گیرد .

طراحی خانه ی ویلایی مدرن در مدیترانه

7 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات