طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحان دکوراسیون داخلی برتر دنیا

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 17 شهریور 1399 در ساعت 11 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در زمان گذشته مردم به این جریان پی بردند که همه نمی توانند در همه زمینه ها فعالیت کنند اما می‌توانند خود را در حد متوسطی نگه دارند و در زمینه هایی که استعداد و مهارت دارند فعالیت کنند. به همین خاطر افراد بسیار سریع دریافتند که اگر خانه ای با طراحی و دکوراسیون داخلی شیک و زیبا داشته باشند بهتر است کسانی که در طراحی داخلی مهارت دارند استفاده کنند به نتیجه ایده‌آلی می برسند.

  در ادامه مطلب به چند نفر از مشهورترین طراحان دکوراسیون داخلی  اشاره خواهیم کرد.

  • کریم رشید

     طراحان دکوراسیون داخلی برتر دنیا

  کریم رشید که اهل مصر می باشد یکی از برترین طراحان صنعتی بوده که در زمینه دکوراسیون داخلی و نورپردازی،  مبلمان ،موسیقی و هنر فعالیت بسیاری داشته است.

 یکی از طراحی های بی نظیر او داروخانه ،   اوآزا ژراویجا در بلگراد صربستان یکی از آثار طراحی منحصر به فرد کریم رشید می باشد زیرا او توانسته یک داروخانه کسل کننده و معمولی را به یک فضای بسیار زیبا و پر از اشکال سیال تبدیل کند.   جالب است بدانید که همه چیز در این داروخانه به رنگ سبز روشن است که نمایی از بهار و زندگی سالم است و تمامی اشکال در این داروخانه به شکل گرد و سیال است و اکثر مبلمان آنجا پلاستیک و شفاف است. نورپردازی سقف این داروخانه بسیار جالب است که به شکل دی ان ای  انسان طراحی شده نمای کلی داخلی این داروخانه نشان دهنده مدرنیسم ، اعتماد وامید است .

  • پاتریشیا اورکویولا 

     طراحان دکوراسیون داخلی برتر دنیا

یکی  از طراحان معماری اسپانیایی  پاتریشیا اورکویولا است که در دنیای طراحی دکوراسیون داخلی دنیا،  نام ایشان شناخته شده است که آثار بسیار منحصر به فردی را ارائه داده‌  از جمله آثار طراحی او چشمه های آب معدنی در پورتوریکو و هتل ها می باشد که وی آثار را در خارج از اسپانیا انجام داده است.

  • فدریکو دل روسو 

 طراحان دکوراسیون داخلی برتر دنیا

او یک معمار ماهر می باشد  و از سال ۱۹۹۶ در این زمینه فعالیت دارد او به دلیل علاقه زیادی که به طراحی دیوار ها و ساختمان ها داشت   وارد دنیای طراحی داخلی شد و یکی از بهترین و محبوب ترین طراحان دکوراسیون داخلی دنیا  شناخته شده است.

 دل روسو یک استودیورا طراحی و در میلان تاسیس کرده و از مصالح ساختمانی متفاوت از جمله آهن،  بتن،  چوب و شیشه نیز استفاده کرده است.  وی دکوراسیون داخلی یک مرکز اقامتی واقع در موناکو را طراحی کرده که بسیار منحصر به فرد می باشد او بیشتر از یک سال و نیم در طراحی داخلی مدرن این مکان فعالیت کرده است که برای اقامت یک خانواده پرجمعیت مناسب است.

 هدف اصلی او این بوده که خانه ای طراحی کند که اعضای خانواده های مختلف در کنار هم باشند و در عین حال هر کدام زندگی خصوصی خود را داشته باشند این مرکز اقامت خانوادگی به صورت عمودی پیشرفت کرده و زمانیکه به آن مکان وارد میشوید در واقع خانه ازیک  آپارتمان مجزا طراحی و ساخته شده که توسط یک راه پله خارجی به هم وصل شده است.

 کفپوش این خانه چوبی است که درآن از میزهای چوبی که ظاهری بسیار متفاوت و زیبا دارند به کار گرفته شده است .

  • فیلیپه استارک     

     طراحان دکوراسیون داخلی برتر دنیا

 فیلیپه استارک  یک فرانسوی  طراح دکوراسیون داخلی می باشد که در برخی  حوزه ها از جمله طراحی و بازسازی ساختمان ،  طراحی مسواک تا دستگاه‌های الکترونیکی و طراحی صندلی را انجام داده است.

 جالب است بدانید که نخستین بار در سال ۱۹۸۲ برای طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان رئیس جمهور سابق فرانسه که فرانسوا میتران بود به شهرت رسید.

او در کارنامه کاری خود بسیاری از طراحی های جالب انجام داده  است مانند:  کافه کوسته در پاریس و پنینسولا هنگ کنگ در هنگ کنگ و تعدادی دیگر از کافه ها و رستوران های مشهوردیگر امارستوران پارادایز دفروت یکی از بی نظیرترین رستورانهای فرانسه است طراحی او در این رستوران بسیار شیک و ساده و جذاب است. در این رستوران از شمعدان های درخشان و بسیار شیک و آینه های بزرگ  استفاده شده است.

این رستوران یکی از رستوران های مشهور در پاریس است.

  • مارتین برود نیزکی 

 یکی دیگر از طراحان دکوراسیون داخلی دنیا که اثار فوق العاده ای را خلق کرده اسن مارتین برود نیزکی می باشد که یکی از جوانترین طراحان است او اصالتاً سوئدی می باشد.

 سبک کار او مینیمالیست دلوکس نام دارد او دوست دارد که آثارش بی نظیر و ساده باشد. رستوران لاس ایگواناس ،یکی از پروژه‌های او در زمینه طراحی دکوراسیون تجاری است که کار فوق العاده ای می باشد . دراین فضای بلند و بزرگ از مبلمان چوبی کاملاً طبیعی استفاده شده ودر این میز ها اصلارنگ و روغن جلا ای  استفاده نشده است .  میزهای گرد و کفپوش ساختمان و پنل هایی که فضاهای مختلف را از هم جدا می کنند همه آنها از چوب ساخته شده و در آن مکان از لامپ های بزرگ آویزان به رنگ نارنجی نمای مدرن شیکی رادر رستوران به نمایش گذاشته است این لامپ ها به پرتقال هایی شبیه هستند که نصف شده و از سقف آویزان شده اند که روشنایی بسیار ملایمی به رستوران بخشیده است .

 طراحان دکوراسیون داخلی برتر دنیا

 

7 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات