طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

روش های مختلف انجام دکوراسیون اداری

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 3 دی 1396 در ساعت 16 : 40 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

معمولاً افرادی که در ادارات و شرکت ها مشغول به کار و فعالیت هستند ساعات زیادی را در آنجا سپری می کنند. اگر شما جزء کسانی باشید که شرکت خصوصی دارید باید بدانید که دکوراسیون اداری نمایانگر کار و تجارتی می باشد که انجام می دهید و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

توجه کنید که بسیاری از شرکت ها و اداره ها که در زمینه کاری خود موفق هستند، دکوراسیونی را پیاده سازی می کنند که آسایش خانه را داشته باشد اما جنبه های اداری و تجاری خود را نیز حفظ کند.

شما برای انجام دکوراسیون داخلی باید به این نکات که چگونه ارباب رجوعی مراجعه می کند و یا رنگ سازمانی را در نظر بگیرید و بر این اساس نوع متریال و فلز و چوب و ام دی اف را برای انجام دکوراسیون اداری برگزینید. بر خلاف دکوراسیون داخلی منزل که می تواند بر اساس سلیقه شخصی افراد طراحی شود ولی طراحی دکوراسیون اداری باید با توجه به نوع کار اداره و یا شرکت و بر اساس اینکه شرکت خصوصی و یا دولتی می باشد انجام بگیرد. از آنجا که افرادی با سلایق مختلف به محیط اداره یا شرکت مراجعه می کنند بنابراین باید طراحی به گونه ای ایده آل باشد تا سلایق عموم مشتریان را پاسخ گوید.

از آنجایی که در همه شرکت ها و ادارات از کامپیوتر برای انجام کارها استفاده می شود علاوه بر اینکه باید از میز و صندلی مناسب و زیبا و ارگونومیک استفاده شود باید فکری هم برای سیم های آویزان شده از سیستم ها کرد در غیر اینصورت علیرغم اینکه همه وسایل شیک هستند باز هم محیط شلخته و نا مرتب به نظر خواهد آمد. یکی دیگر از عواملی که باید در دکوراسیون اداری به آن بسیار توجه شود استفاده از عناصر طبیعی و گل وگیاه در محیط کار می باشد که باعث آرامبخشی محیط و گرما در محیط می شود. استفاده از دیوارهای چوبی و یا کفپوش چوبی از دیگر عواملی است که حس خوبی به کارمندان و ارباب رجوع می دهد.

استفاده از رنگ های متنوع و شاد نیز در دکوراسیون مدرن نباید فراموش شود. استفاده از رنگ های متنوع باعث افزایش کارایی و نشاط و حتی خلاقیت کارمندان می شود. در یک محیط کار موفق همچنین باید فضایی برای استراحت نیز برای کارمندان در نظر گرفته شده تا علاوه بر اینکه امکان خوردن و آشامیدن برای کارمندان وجود دارد می توانند راجع به مسائل مختلفی صحبت کنند. استفاده از میز سراسری برای رسیدن به این هدف بسیار مناسب  می باشد.

برای انجام یک دکوراسیون موفق مدرن باید از موادی با کیفیت بالا استفاده شود. برای اینکه کارمندان از بالاترین توان خود بتوانند استفاده کنند باید از متریال های مختلفی مثل چوب و سنگ و فلز و شیشه و بسیاری دیگر از مواد استفاده شود. ایجاد یک دکوراسیون خلاقانه باعث می شود تا کارمندان بتوانند در بهترین شرایط کار خود را با بهترین کیفیت انجام دهند.

یکی دیگر از روش های مختلف انجام دکوراسیون اداری سبک مدرن مینیمالیستی می باشد که در این روش دقت زیادی نیاز می باشد و دکوراسیون شلوغ نمی باشد. این سبک ساده بوده و بیشتر از رنگ های روشن بهره می گیرد.

سبک کلاسیک نیز دارای جزئیات فراوانی می باشد که می توان اثرات آن را در فایل ها و رنگ ها مشاهده نمود. سبک روستیک نیز شلوغ و درارای جزئیاتی زمخت است. سبک کلاسیک تفسیری که یکی دیگر از روش های مختلف انجام دکوراسیون اداری می باشد سبکی ظریف بوده و اشیاء حالت قدیمی و کلاسیک خود را دارا هستند اما برخی از آثار مدرن نیز در آن مشاهده می شود و در واقع تلفیقی از سبک مدرن و کلاسیک می باشد. سبک ماوریک قسمتی از سبک مدرن می باشد و نوآوری و نامتعارف بودن در آن به چشم می خورد. در این سبک  نیازی به رعایت قوانین نمی باشد. سبک معاصر نیز ترکیبی از مدرن و معاصر بوده که رنگ و وسیله ها در آن متفاوت می باشد. رنگ ها در این روش دارای تعادل و گرم هستند و این سبک دارای ظاهری مدرن و جدید نمی باشد. شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا از معتبرترین و مطرح ترین شرکت های فعال در زمینه بازسازی ساختمان ، طراحی نما ، طراحی دکوراسیون داخلی و غیره است. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات