طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

رنگ سفید برای طراحی داخلی منزل

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 28 تير 1399 در ساعت 11 : 32 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

رنگ سفید از رنگ‌هایی است که هیچگاه که نمی‌شود. اگر دقت کرده باشید تنها رنگی است که با رنگهای دیگر همخوانی دارد و ترکیب زیبایی می شود. رنگ سفید می‌تواند خانه را علاوه بر تمیز نشان دادن همواره شاداب هم نشان دهد اغلب افراد وقتی رنگ سفید را برای دکوراسیون منزل انتخاب می‌کنند فکر می‌کنند که تنها چند رنگ در طیف سفید وجود دارد اما باید بگویم که رنگ سفید انواع مختلفی دارد که هر کدام نام خود را دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

 برای طراحی داخلی منزل ایده های جذاب و متنوعی را می توان با رنگ سفید اجرا کرد تصور کنید همه خانه سفید باشد و یک دیوار را تنها از رنگ‌های متضاد مانند نارنجی سرمه‌ای سبز و غیره رنگ کنید علاوه بر زیبایی منزل آن دیوار هم خودنمایی می کند.

 همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد رنگ سفید انواع گوناگونی دارد که هر کدام برای یک طراحی مناسب هستند به غیر از ایران در کشورهای دیگر هم از رنگ سفید برای دکوراسیون داخلی استفاده می شود مانند سبک اسکاندیناوی.

 رنگهای با طیف سفید عبارتند از:

رنگ سفید برای طراحی داخلی منزل

 سفید ساده

سفید گچی

 سفید استخوانی

سفید آجی

 سفید مرمری

 سفید صدفی

سفید ملایم

 آیا ترکیب گل و گیاهان با دکوراسیون رنگ سفید زیبا میشود؟

 این رنگ انرژی بخش می‌تواند در بازسازی منزل هوشمندانه استفاده شود ترکیب رنگ  گل و گیاهان روی دیوارهای سفید حس خوشایند را به افراد منزل منتقل می کند.

 رنگ سفید از نظر روانشناسی

 رنگ سفید پر از انرژی مثبت از و محبوبترین رنگ در دکوراسیون داخلی به حساب می‌آید که مینیمالیست ها از آن بسیار استفاده می کنند اگر دوست دارید محیطی که در آن هستید بزرگ تر جلوه کند از این رنگ استفاده کنید.

چرا از رنگ سفید در طراحی داخلی استفاده کنیم؟

 با دیگر رنگ ها هماهنگی دارد

 از پرطرفدارین رنگ ها می باشد

 خسته کننده نمی باشد

 واحد را تمیز نشان می‌دهد

 فضا را بزرگتر نشان می‌دهد

 اتاق را روشن تر می کند

 طراحی آشپزخانه با رنگ سفید

رنگ سفید برای طراحی داخلی منزل

 از مهم ترین اجزا در دکوراسیون آشپزخانه کابینت می باشد باید دقت کنید که تنها از رنگ سفید استفاده نکنید زیرا ممکن است استفاده بیش از حد از آن ایجاد دلسردی کند در کنار آن می توانید از فلزات با رنگهای مختلف استفاده کنید که ترکیب زیبایی را به ارمغان می آورد.

 انتخاب رنگ سفید برای کابینت های آشپزخانه سبک مدرن را به شما می دهد. انتخاب این رنگ باعث می شود که فضای شما اغلب بزرگتر جلوه کند اما باید دقت داشته باشید که از رنگ تیره برای آشپزخانه استفاده نکنید زیرا باعث کوچکتر نشان دادن فضای آشپزخانه میشود

 ست کردن با رنگ سفید

 ست کردن با رنگ سفید کار ساده ای است که ترکیب زیبایی را ایجاد می‌کند تنها باید رنگ ها را بشناسید و بدانید ترکیب آنها با رنگ سفید چگونه است.

 برای مثال ترکیب رنگ سفید با رنگ بنفش

از ترکیب این دو رنگ سبک مدرن ایجاد می شود که حال و هوای پر انرژی را به بازسازی ساختمان  منتقل می‌کنند این ترکیب برای زوج های جوان مناسب  می باشد.

همچنین ترکیب رنگ سفید در کنار رنگ نارنجی ایجاد تضاد زیبایی میکند .رنگ نارنجی رنگی پرانرژی میباشد که اغلب برای رستوران ها از آن استفاده میکنند .میتوانید از اکسسوری هایی با رنگ های متنوع در کنار دیوار های سفید استفاده کنید.

اکسسوری ها به زیبایی خانه کمک بسیاری میکنند.میتوانند تعیین کننده حال و هوای منزل باشند.استفاده از چوب نیز میتواند در منزلی که به رنگ سفید میباشد مفید باشد.چوب از دل طبیعت به دست می آید که وجود آن در منزل بسیار منحصر به فرد است که حس و حالی مثبت را منتقل میکند.

کلام آخر

مهم ترین نکته در منزل داشتن حس و حالی خوب است.اینکه حس و حال مثبت در خانه وجود داشته باشد بسیار مهم است.یک طراح ماهر میتواند این موضوع را مدیریت کند.در کنار متریال و نوع انتخاب رنگ و ... اول از همه باید از نظر روانشناسی همه چیز را مورد بررسی قرار دهد و در ادامه انتخاب رنگ و وسایل میتوانند تکمیل ککنده این چرخه باشند.

رنگ سفید برای طراحی داخلی منزل

 

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات