طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

راهنمای چیدمان قفسه های اداری

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 16 فروردین 1400 در ساعت 15 : 8 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تصور اکثر مردم از دفاتر کاری ، مکانی تشکیل شده از تعدادی صندلی و میز های مدیریت و کارمندی است . البته این وسایل برای شروع کار در ادارات و نیازهای اولیه برای شکل ‌گیری دفاتر کاری ضروری می باشند .

امروزی دکوراسیون داخلی اداری از اهمیت بالایی برخوردار می باشند .

چیدمان اصولی و صحیح علاوه بر زیبایی ، ارتباط مستقیمی در تعاملات بین فردی دارد همپنین استفاده و نحوه اکسسوری های اداری نیز ارتباط مستقیمی با تمامی این عوامل دارد .

راهنمای چیدمان قفسه  های اداری

در چیدمان وسایل در محیط دقت بسیاری داشته باشید تا  بی نظمی در محیط کاری شما ایجاد نشود .

در طراحی داخلی و چیدمان دفاتر اداری می توانید از قفسه های اداری و شلف ها در فضا استفاده کنید  .

  • شلف های اداری و قفسه چیست ؟

گیاهان ، کتاب ها و لوازم تزئینی قطعاً وسایلی نیستند که فقط در محیط های خانگی کاربرد داشته باشند ممکن است در محیط های کاری افراد وسایلی داشته باشند که بخواهند در معرض دید مشتریان و مراجعین قراردهند .

 از شلف های اداری و قفسه ها برای نظم دادن  به وسایل و اکسسوری ها می توانید استفاده کنید تا محیط کاری شما شلوغ به نظر نرسد .

راهنمای چیدمان قفسه  های اداری

 لوگوی شرکت و کتاب های مربوط به فعالیت کاری شما از جمله لوازمی می باشند که مراجعین در اولین برخورد با محیط کاری شما مشاهده می ‌کنند ‌.

این وسایل در اطمینان خاطر آنها و نیز از منظر زیباشناسی بسیار جلب توجه می کند و به چشم می آیند و به همین خاطر چیدمان و دکوراسیون دفاتر کاری امری مهم می باشد که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید.

شما می توانید از طراحان فضای اداری و مشاوران شرکت معماری هیرادانا برای داشتن یک محیط کاری  با دکوراسیون تخصصی راهنمایی بگیرید .

  • دسترسی راحت به قفسه ها را فراهم کنید

راهنمای چیدمان قفسه  های اداری

از دیگر قسمت های دیزاین و طراحی داخلی مدرن اداری قرار گیری قفسه های اداری می باشد .

کافیست کمی خلاقیت به خرج دهید حتی اگر محیط کاری شما به اندازه کافی بزرگ نباشد . می‌توانید از قفسه های دیواری مانند طاقچه های قدیمی استفاده کنید به گونه ای از قفسه های اداری استفاده کنید که کارمندان و کاربران به آن دسترسی راحت داشته باشند در غیر این صورت به کار بردن از قفسه ها یک کار بیهوده و و بی کاربرد به شمار می‌آید  .

  • بسته به نوع قفسه و شلف فضای مناسب را انتخاب کنید 

راهنمای چیدمان قفسه  های اداری

در طی سال های گذشته دکوراسیون داخلی امری متداول و معمولی در دفاتر اداری مبدل گشته . مبلمان اداری از قبیل میز و صندلی تا قفسه ها و اکسسوری های اداری متنوع با اشکال مختلف ساخته شده اند .

شلف های اداری نیز به همین ترتیب در مدل های گوناگون از قبیل کشو ، فایل اداری  ، قفسه کنجی و کمد طراحی و تولید شده اند . برای اینکه محیط اداری به چیدمانی زیبا نزدیک تر شود باید متناسب با ابعاد فضای در نظر گرفته شده انتخاب شوند طوری که قصد داشته باشیم تنها گوشه‌ای از محیط اداری را دکور کنیم که برای دستیابی به این امر استفاده از قفسه ها و اکسسوری هایی که مناسب کنج ها طراحی شده اند بسیار مناسب می باشند .

  • از یک تم منحصر به فرد و خاص استفاده کنید 

    راهنمای چیدمان قفسه  های اداری

یکی از موارد مهم انتخاب یک تم منحصر به فرد و خاص برای قفسه ها و وسایل است .

به کار گیری ایده های منحصر به فرد و خاص باعث ایجاد  فضایی متفاوت و جالب  می شود .

انتخاب قفسه های اداری با طراحی‌های مناسب و صحیح و جاگیری لوازم با یک تم مشخص روشی  مناسب برای چیدمان قفسه ها می باشد .

  • طراحی دیوار پشت قفسه ها

    راهنمای چیدمان قفسه  های اداری

نسبت به رنگ آمیزی و طراحی دیوار پشت قفسه ها بی توجه نباشید و برای زیباتر به نظر رسیدن محیط طراحی از دیوار پشت  قفسه و شلف استفاده کنید .

یکی از ترفند های ساده ، بکاربردن از کاغذ دیواری است که می‌توانید هماهنگ با رنگ قفسه‌ ها انجام دهید و یا نسبت به رنگ قفسه ها دیوارها را رنگ آمیزی کنید .

  • از شلوغی بیش از حد در قفسه ها بپرهیزید

    راهنمای چیدمان قفسه  های اداری

 لوازم چیده شده در قفسه ها باید کاملا واضح و مشخص باشد تا محیط کاری شما شلوغ و بی نظم به نظر نرسد زیرا چیدمان به عنوان بخشی از دکور اتاق اداری به حساب می آید .

باید به این نکته توجه داشته باشید که شلوغی و نامرتبی قفسه ها باعث می شود فضای شما بی نظم به نظر آید و اگر فضای شما کوچک هم باشد این نامرتبی دو چندان به چشم می آید بنابراین همواره باید قفسه ها و شلف ها منظم و مرتب چیدمان شود .

4 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات