طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

دکوراسیون منزل لوکس با 7 اتاق خواب

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 30 دی 1399 در ساعت 14 : 28 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دکوراسیون لوکس و گرانی که در این مقاله معرفی خواهیم کرد توسط معمار پل مک کلین طراحی داخلی و اجرا شده است و دارای هفت اتاق خواب و دوازده حمام با سرویس بهداشتی است!

احتمالاً تاکنون موقعیت این خانه را درست حدس زده اید چنین خانه هایی را فقط در منطقه بل ایر در ایالت کالیفرنیای آمریکا می توان یافت و این خانه نیز از این قاعده مستثنی نیست .

همانطور که در زیر خواهید دید، منظره شگفت انگیز این خانه از شهر به عنوان بهترین ویژگی آن شناخته می شود. می توانید ساعت ها و حتی روزها بی حرکت بمانید و به این منظره زیبا و سرزنده نگاه کنید. جالب است که از تمام اتاق های خانه می توانید منظره شهر را با چراغ چشمک زن و ماشین های متحرک مشاهده کنید . همه اتاق های خانه به یک پاسیوی بزرگ نیز دسترسی دارند که به دلیل آب و هوای خوب کالیفرنیا می تواند در هر زمان باز باشد .

دکوراسیون منزل لوکس با 7 اتاق خواب

در نگاه اول به راحتی می توان فهمید که ما با یک خانه معمولی سر و کار نداریم. خانه ای بزرگ و بسیار مجلل که بیشتر به سالن تشریفات و یک سالن تشریفات بسیار مجلل شباهت دارد. ایجاد یک دکوراسیون داخلی   در چنین سطحی فقط می تواند از نظر متخصصانی مانند پاول مک کلین باشد و همچنین، همانطور که کاملاً واضح است، صاحب چنین خانه ای از توانایی مالی بالایی برخوردار است. طبق درخواست صاحبخانه، طراحی داخلی منزل آن به گونه ای شده است که در هر ساعت از شبانه روز می توانید از منظره باز و بسیار زیبای شهر لذت ببرید . همچنین به دلیل بزرگی خانه می توان از همه اتاق ها و حتی پاسیوها برای این تماشای لذت بخش استفاده کرد .

در شکل زیر منظره بسیار زیبایی از این خانه لوکس را مشاهده می کنید. نشستن روی مبل های مشکی با یک نوشیدنی خوشمزه در کنار این منظره شگفت انگیز و زیبا از شهر ، مطمئناً برای هر شخصی لذت بخش خواهد بود شاید کمی تأسف آور باشد که صاحبان این خانه هر روز بارها و بارها این کار را انجام می دهند و از دیدن منظره شهر خسته نمی شوند . در طول شب ، اما زیبایی چشم انداز دو چندان می شود زیرا تابش خیره کننده چراغ های چشمک زن و چراغ های متحرک، از فاصله دور، مانند یک اثر هنری متحرک به نظر می رسد .

دکوراسیون منزل لوکس با 7 اتاق خواب

همچنین استفاده از دو چراغ آویز بسیار زیبا و بزرگ در بالای فضای باز، علاوه بر ایجاد نور برای غذا خوردن در تمام ساعات شبانه روز ، زیبایی وصف ناپذیری به دکوراسیون یک خانه مجلل و بزرگ تا این حد می بخشد .

در چنین فضای بزرگی می توان کارهای شگفت انگیز زیادی انجام داد و این خانه نیز دقیقاً همان کارها را انجام داده است . در اتاق نشیمن، شومینه برقی که در امتداد دیوار سنگی بزرگ خانه قرار دارد ، نقش یک نقطه کانونی زیبا و موثر را ایفا می کند. از مبلمان مشکی خانه نیز در هر دو قسمت خانه استفاده شده است اما برای سنگین نشدن فضا، از فرش هایی با طرح متضاد و رنگ گرم برای ایجاد تعادل در محیط استفاده شده است . شومینه بزرگ و همه جانبه این خانه مجلل و رویایی در قلب یک دیوار یک پارچه با نمای سنگهای بسیار لوکس و براق ساخته شده است، به طوری که رنگ های زرد و نارنجی شعله های آتش به همراه رنگ تیره از این سنگ ها، تضاد و زیبایی خیره کننده ای را به تصویر می کشد .

استخر خانه نیز طراحی بسیار جالبی دارد . این استخرها که به تازگی مد شده و در خانه ها و ویلا های لوکس واقع شده اند ، به استخرهای بی پایان معروف شده اند زیرا هنگام قرار گرفتن در آب، لبه ها و مرزهای آنها مشخص نیست. استخر نیز به گونه ای قرار گرفته است که خط دید به آسمان شهر رو به جلو است و این عامل باعث می شود فکر کنید هر لحظه می توانید از لبه استخر بیرون بپرید . رنگ آبی روشن استخر نیز ظاهری کاملاً مشابه اقیانوس آرام را تداعی می کند، گویی در آن شنا می کنید . استفاده از چنین استخرهایی در این منطقه و دقیقاً در قسمت بیرونی، می تواند افراد را در خانه وسوسه کند تا هر زمان که روی مبل ها می مانند در این استخر زیبا و جدید شنا کنند .  

نحوه استفاده از کتاب برای افزودن رنگ های جدید و شاد به طراحی داخلی بسیار الهام بخش و خلاقانه است. دارنده کتاب بایگانی در تصویر زیر مسئول باز نگه داشتن مجلات یا کتابها در صفحه خاصی است که به دیگران اجازه می دهد همان صفحه را بخوانند. این یک روش جالب و سرگرم کننده برای راهنمایی میهمانان برای خواندن کتاب به طور عادی و کوتاه است. دوباره، در این قسمت، کتابی با رنگ آبی مایل به سبز در سمت چپ وجود دارد که رنگ نسبتاً شاد به سایه های تیره فضا اضافه می کند. همچنین همه این کارها در زیباسازی دکوراسیون لوکس بسیار موثر است .

دکوراسیون منزل لوکس با 7 اتاق خواب

7 / 10
از 5 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات