طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

دکوراسیون خاص فضاهای اداری کوچک

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 23 شهریور 1400 در ساعت 17 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

با رعایت برخی نکات در طراحی داخلی محیط های کوچک ، می توان فضا را تا حد زیادی کاربردی کرد . طراحی دکوراسیون اداری در محیط های کوچک می تواند چالش بسیار بزرگی باشد زیرا باید انبوهی از وسایل نظیر میز ، صندلی ، قفسه ها و ...  در یک محیط محدود قرار بگیرند . شرکت دکوراسیون هیرادانا قصد دارد تا شما کاربران محترم را در این مقاله با نحوه ی چیدمان دکوراسیون در فضاهای کوچک اداری آشنا کند همچنین با پرداختن به یک سری نکات ، روش کاربردی تر کردن فضا را برای شما بیان کند پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید .

اگر دکوراسیون اداری در محیط های کوچک به صورت اصولی و درست انجام نشود ، افراد با مشکلات زیادی نظیر عدم وجود مسیر برای عبور ، نظافت دشوار ، آسیب دیدن وسایل و ... مواجه می شوند .

استفاده از وسایل کوچک

در فضاهای کوچک اداری ، بهتر است وسایل کوچک را جایگزین وسایل حجیم تر کنید . خوب است به دنبال وسایل کم جا و در عین حال کاربردی باشید .

استفاده از دیوار

شما می توانید با نصب قفسه بر روی دیوارها ، تا حد زیادی در استفاده از فضا صرفه جویی نمایید . این راه می تواند جایگزین مناسبی برای قفسه های بزرگ و جاگیر باشد .

نصب قفسه بر روی دیوار ، علاوه بر کاربرد فراوانی که دارد ، محیط اداره را نیز تا حد زیادی خاص و زیبا می کند .

دکوراسیون فضاهای اداری کوچک

رنگ ها

بهتر است از رنگ های روشن برای دیوارها و کف استفاده کنید رنگ روشن همواره در بزرگ تر دیده شدن فضا تاثیر می گذارد همچنین لازم است به منظور جلوگیری از یکنواختی فضا ، وسایل را با رنگی متضاد از دیوارها و کف انتخاب کنید .

نظم در فضا

چیدمان منظم وسایل در دکوراسیون اداری باعث منظم شدن محیط می شود . وسایل اضافی را از محیط خارج کنید تا فضای بیشتری در دست داشته باشید . کابل وسایل هوشمند مانند کامپیوتر را مرتب سازید تا علاوه بر زیبایی نما ، در فضا نیز صرفه جویی کرده باشید .

نور

تنظیم کردن نور محیط می تواند گزینه ی بسیار مهمی باشد . شما می توانید از لامپ های هالوژنی در محیط های اداری استفاده نمایید . استفاده از نور خورشید در هنگام روز نیز می تواند باعث صرفه جویی در انرژی شود .

انتخاب سبک مورد نظر

با انتخاب سبک مورد نظرتان در طراحی دکوراسیون اداری ، می توانید با هوشمندی اقدام به انتخاب وسایل و نحوه ی چیدمان آن ها کنید . می توانید با توجه به فضا ، سبک مورد نظر خود را انتخاب نمایید . شما می توانید به منظور چیدمان دکوراسیون در محیط های اداری بر اساس سبک مورد نظر خود ، از شرکت دکوراسیون هیرادانا یاری بجویید .

استفاده از سطوح صیقلی

استفاده از سطوح صیقلی مانند آینه و شیشه می تواند تا حد زیادی به بزرگ تر شدن فضا کمک کند . شما می توانید از میزهای شیشه ای در محیط های اداری استفاده کنید .

کاغذ دیواری

از انتخاب کاغذ دیواری با طرح های شلوغ خودداری کنید بهتر است کاغذ دیواری با طرح و رنگ ساده و روشن را به این منظور جایگزین کنید . خوب است بدانید که رنگ های روشن در بزرگ تر نشان دادن فضا تاثیر زیادی می گذارد .

دکوراسیون فضاهای اداری کوچک

پارتیشن بندی

شما می توانید به منظور تقسیم فضا در محیط های اداری ، اقدام به پارتیشن بندی کنید . پارتیشن های اداری انواع مختلفی دارد که شما می توانید بر اساس نیاز خود اقدام به خریداری کنید .

مبلمان

بهتر است از مبلمان ، میز و صندلی با طرح های خطی استفاده کنید . به کار بردن وسایل با طراحی هوشمندانه و کم جا می تواند تا حد زیادی به صرفه جویی کمک کند .

استفاده از سیستم های کاربردی

می توانید به جای استفاده از کامپیوترهای بزرگ و جاگیر ، وسایل هوشمند کم جا و کاربردی تر را به این منظور جایگزین کنید . این وسایل در عین کاربردی بودن ، فضای کمی را اشغال می کنند .

کلام آخر :

در این مقاله شما کاربران محترم را با نحوه ی چیدمان دکوراسیون اداری در محیط های کم جا آشنا کردیم . شما می توانید به منظور طراحی فضاهای مورد نظر از شرکت دکوراسیون هیرادانا یاری بجویید .

7 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات