طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

دکوراسیون اداری شیک و خاص

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 6 آذر 1398 در ساعت 16 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

مجری دکوراسیون  باید بداند برای طراحی یک شرکت اداری این نکته بسیار حائز اهمیت است که از یک طرف باید فضایی ایجاد کنیم تا کارمندان در آن بتوانند به راحتی بر روی کارشان تمرکز کنند ، بتوانند با دیگر کارمندان به آسانی ارتباط برقرار کنند و مشارکت داشته باشند و بصورت کلی انگیزه و بازده کاری کارمندان را در شرکت دکوراسیون داخلی افزایش دهد و از طرفی دیگر از نظر فیزیکی و روحی و روانی نیز فضایی راحت و آرامش بخش را به وجود آورد تا کارمندان در آنجا احساس آسایش داشته باشند تا بتوانند عملکرد خود را به خوبی نشان دهند .

اما چه ایده هایی میتواند در بازسازی ساختمان و برای اجرای دکوراسیون داخلی اداری فضایی شیک و خاص را ایجاد کند ؟

ایجاد فضاهای استراحت

یکی از مواردی که باید در شرکت ها و ادارات مورد توجه قرار گیرد فضاهایی جهت استراحت برای کارمندان است . در خیلی از ادارات و دفاتر اصلا بخشی با این عنوان وجود ندارد و این نامناسب است . وجود فضاهایی برای استراحت کارمندان میتواند اوقاتی کوتاه را برای استراحت کارمندان فراهم کند تا از این طریق راندمان کاری شرکت نیز افزایش پیدا کند .

ایجاد فضاهای اجتماعی

در شرکت ها معمولا با ایجاد میزهای کاری تک نفره هر فردی پشت میز مخصوص به خود مشغول به فعالیت است و زیاد با بقیه افراد ارتباط درستی نمیتواند برقرار کند .

با ایجاد فضایی برای مواقعی که کارمندان بتوانند در آنجا در کنار یکدیگر جمع شوند و در کنار نوشیدن چای یا قهوه یا عصرانه به بحث و تبادل نظر درباره کار یا موارد دیگر بپردازند باعث میشود روابط اجتماعی و صمیمی بین کارمندان بیشتر شود که این برای کار و فعالیت شرکت نیز بسیار مفید است .

این فضا میتواند با طراحی زیبا و جذاب خود به عنوان یک فضای مطبوع و دلپذیر بین کارمندان شناخته شود ، هم چنین دکوراسیون اداری شرکت را نیز بسیار جذاب تر خواهد کرد .

ایجاد فضاهای شخصی

همانطور که ایجاد فضاهای اجتماعی در داخل شرکت مهم و ضروری است ، ایجاد فضاهایی شخصی نیز اهمیت بسیاری دارد . فضاهایی به غیر از میز و صندلی های شخصی افراد ، که در آن بتوانند در طول ساعات فعالیتشان مواقعی که نیاز دارند به دور از هیاهو و محیط کاری ، به تفکر و تمرکز کردن بپردازند . یا حتی میتواند فضایی باشد تا دور از بقیه بتواند به امور شخصی که نیاز دارد بپردازد تا بتواند برای ادامه کار فکرش را آزاد کند .

ایده هایی که برای این قسمت میتواند داده شود میتواند به زیبا شدن فضای داخلی دفتر نیز کمک فراوانی بکند. فضاهایی کوچک و مختصر برای هر فرد تا بتواند به طور جداگانه در آن حضوری شخصی داشته باشد .

پنهان کردن سیم ها

یکی از مشکلاتی که در فضاهای دکوراسیون داخلی اداری وجود دارد وجود سیم های زیاد است . به دلیل ماهیت کاری این فضاها و استفاده از رایانه ها و وسایل الکتریکی دیگر مانند دستگاه های پرینتر و کپی وجود سیم های متصل به این دستگاه ها ظاهری نامطلوب را برای فضای دفتر ایجاد میکند . با ایده ها و راه حل های مناسب برای این موضوع میتوان این سیم ها را از دید پنهان کرد . میتوان با طراحی میزهایی مخصوص این سیم ها را به زیر میز برد و از دید پنهان کرد .

استفاده از گیاهان

حضور گیاهان در محیط های اداری میتواند فضایی خاص و شیک را برای کارمندان به ارمغان آورد . طراحی فضاهایی جذاب برای نصب گیاهان و گلدان ها که میتواند بر روی دیوار نصب شود یا از سقف و قفسه ها آویزان شود ، ضمن مطبوع کردن فضا ، دکوراسیون اداری داخل دفتر را نیز جذاب تر خواهد کرد .

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات