طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

دکوراسیون اداری با ایده های تازه

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 27 اسفند 1398 در ساعت 16 : 3 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

طراحی داخلی اداری و محیط کار تاثیر مستقیمی با افزایش یا کاهش عملکرد سازمانی دارد و اگر طراحی داخلی محیط کار به درستی انجام شود سبب رضایت کارکنان،افزایش راندمان و بازدهی آنها، حس مالکیت و تعلق، مشارکت و کار تیمی کارکنان می شود که در نهایت رضایت شغلی را میسر می سازد. با در نظر گرفتن نکاتی مثل ارتباط درون و بیرون، استفاده از عناصر طبیعی، هارمونی طرح و رنگ، تنوع فضایی و بهره گیری مناسب مبلمان، می توان کیفیت فضای اداری را بالا برد و دستیابی به اهداف را ممکن نمود.

نگاه کلی بر طراحی شرکت

دکوراسیون اداری با ایده های تازه

یک شرکت معماری ، محل کاری بی سابقه را طراحی کرده است که دارای دفاتر سرویس شده و فضاهای همکاری است که به اعضای شرکت این امکان می دهد آزادی کامل را برای تنظیم فضای اداری و مدت زمان متناسب با نیازهای در حال تحول خود تکمیل کنند. پروژه واقع در Midtown در خلیج Causeway در هنگ کنگ ، این پروژه با مساحت 33000 متر مربع در چهار طبقه است که یک طبقه اجتماعی اختصاصی متشکل از انواع مختلف محل های مشترک و یک باغ عمودی توسط پیشگام گیاه شناسی پاتریک بلان است. فضاهای کاری به عنوان کامل ترین محیط برای نیروی کار امروز ساخته شده اند. هم دفاتر خدماتی و هم فضاهای همکار برای ارائه ارزش ها و استانداردهای مهمان نوازی ایجاد شده اند.

دکوراسیون اداری با ایده های تازه

دقیقاً مانند اینکه بخش هتل به دلیل ایجاد تجربیات به یادماندنی و اقامت راحت ، شناخته شده است ، این پروژه نیز طرز فکر مشابهی را اتخاذ کرده است ، و اطمینان می دهد که اعضا احساس می کنند که آمدن به محل کار مانند بودن در خانه است و احساس آرامش را  القا میکند.

در طراحی دکوراسیون داخلی یک محیط چند حسی را برای تقویت بهره وری کار  ایجاد کرده است ، که هر عنصر از جمله موسیقی ، رایحه ، طراوت ، فناوری ، مبلمان ، امکانات جلسات و امکانات رفاهی با هدف بهبود بهره وری و تجربه کاری به دقت مورد بررسی قرار گرفته است.

اعضا با دسترسی به طیف وسیعی از ، خدمات و امکانات رفاهی متفکرانه که به سرعت بخشیدن ظهور آنها کمک خواهد کرد ، مجاز هستند. فضاهای کاری برای تیم هایی با هر اندازه ، کاملاً مجهز و در دسترس هستند.

جزئیات طراحی

دکوراسیون اداری با ایده های تازه

با وجود ارتفاع سقف بلند در بازسازی ساختمان معمار توانسته است ، فضای استقبال چشمگیر را با اتاقهای جلسات برجسته ایجاد کرده است که هر یک از آنها با سایبانهای چوبی خمیده ساخته شده است که با پارچه های آکوستیک پوشیده شده است. مفهوم طراحی این اتاق های جلسات مجسمه سازی با تفسیرهای شاعرانه از تاریخ منطقه آبشار و فضای پویا جامعه ماهیگیری که زمانی در زیر سایبانهای قایقرانی جمع می شدند رانده شده است.

تمام مواد در تمام طول منسجم هستند ، اما ظرافت در فضاهای مختلف تکامل می یابد. به عنوان مثال ، چوب به عنوان یک پایان معماری منسجم استفاده می شود ، در حالی که نقاشی های دیواری پاستل لحظاتی از الگوهای رنگ آرام و یا پویا را برای تقویت انرژی تزریق می کنند.

دیوارهای چوب پنبه برای پین های شخصی شده و ایجاد گرمای صوتی و تصویری فراهم شده است.فضاهای اشتراکی برای افزایش برخوردهای احتمالی مانند سالن ها ، میله های کاری طراحی شده اند که جداول با حاشیه های خمیده به اشتراک می گذارند و به اعضای شرکت اجازه می دهد تا به صورت جداگانه کار کنند و در عین حال تشویق به تعامل با یکدیگر شوند.

دفاتر محصور خصوصی به گونه ای طراحی دکوراسیون اداری شده اند که مانند منزل ، دنج با نورپردازی خوب ، آکوستیک و رنگ های آرام و پاستیل طراحی میباشند. اعضا می توانند فضای خود را با قفسه های کتاب و دیوارهای چوب پنبه شخصی کنند. صندلی های با کیفیت بالا و ایستگاه های کاری قابل تنظیم با ارتفاع ، سطح راحتی محیط های کاری را افزایش می دهد. پارتیشن های دفتر عمومی با سه لایه فلزی ، شیشه یخ زده و شیشه ای شفاف ایجاد شده است تا در عین حفظ حریم خصوصی هر چه بیشتر روز روشنایی در هر مکان امکان پذیر باشد.

دکوراسیون اداری با ایده های تازه

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات