طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

ده ترفند ارزان برای شیک جلوه دادن منزل شما قسمت اول

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 12 آذر 1399 در ساعت 14 : 44 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

داشتن خانه ­ای با ظاهر عالی می­تواند دشوار باشد، به خصوص اگر بودجه­ کمی داشته باشید. خوشبختانه روش هایی وجود دارد که می­توانید جلوه شیکی را که آرزو دارید، بدست آورید. طراحان داخلی چند راز را در طول سالها به اشتراک گذاشته ­اند که به صاحبان خانه­ ها ایده­ ای می­دهد که خود طراحی داخلی را انجام دهند که و  بدون قرض کردن خانه خود را زیبا جلوه دهند. از افزودن بالش و یک لایه رنگ تازه گرفته تا نصب پرده پنجره و کف چوبی، اینها راه حل­های ساده ای هستند که باید در مورد آنها بدانید. در اینجا ، شما 10 روش ساده و کم هزینه را برای طراحی داخلی منزل و زیبا نشان دادن خانه خود کشف خواهید کرد.

1)     گچ­بری­ ها

گچبری در دکوراسیون منزل

همه چیز در جزئیات است. زمان بازسازی منزل جزئیات مهم هستند. در این نمونه، جزئیات گچ­بری است. گچ­بری راهی برای کامل به نظر رسیدن اتاق دارد. سقف و دیوارها را به هم نزدیک می­کند و به آنها ظاهری زیبا می بخشد. بدون این کار، اتاق­ها ارزان یا ناتمام به نظر می­رسند. خوشبختانه، گچبری پیش ­ساخته نسبتاً ارزان است (به خصوص نسخه های پلاستیکی قابل رنگ آمیزی)، تقریباً با هر بودجه ­ای مقرون به صرفه است. گزینه­ های زیادی برای انتخاب وجود دارد، برای داشتن نهایت جذابیت، سعی کنید انواع مختلف گچ­بری را به خانه خود اضافه کنید، به عنوان مثال ، تخته پایه بلند، تیرهای سقفی، ستون ها، و غیره ...

2)     رنگ

رنگ در دکوراسیون منزل

رنگ شاید یکی از سخت ترین تصمیمات هنگام  دکوراسیون داخلی اتاق باشد، مخصوصاً وقتی که دکوراسیون باقیمانده شما بر اساس یک ترکیب رنگی باشد. با این حال، اگر ظرافت همان چیزی است که شما دنبال آن هستید، رنگ­های خاصی وجود دارد که فورا جذابیت را به خانه شما اضافه می­کند. رنگ های پررنگ و چشمگیر یا ملایم و کم رنگ. این رنگ ها به شما امکان می­دهد ظرافت را به خانه خود اضافه کنید. رنگ ­آمیزی سیاه و سفید در­های داخلی ایده عالی دیگری است. این کار به طور خودکار احساس لوکس بودن ایجاد می­کند، بدون اینکه خرج زیادی روی دست شما بگذارد. اگر این گزینه را انتخاب کردید، حتماً دکوراسیون مشکی را به فضا اضافه کنید تا طرح کلی را به هم گره بزنید.

3)     کوسن - راحتی و ظرافت

کوسن در دکوراسیون منزل

کوسن­­ ها در خانه شما دو هدف دارند. یکی، اگر به درستی انتخاب شوند، می توانند باعث ظرافت شوند. دو، راحتی را برای مهمانان شما روی کاناپه فراهم می­کنند و یک احساس دنجی را به اتاق ­های شما ارائه دهند. اگر  کوسن­­ هایی را انتخاب کنید که به اندازه کافی بزرگ و نرم باشند جنبه راحتی به خودی خود ایجاد می­شود. از کوسن استاندارد 30 تا 45 سانتیمتری خودداری کنید. در عوض، یک چیز بزرگتر مانند کوسن 55 سانتیمتری  را انتخاب کنید. کوسن­های بزرگ و پر از نقش، ظاهری بسیار زیبا و پرزرق و برق ایجاد می­کنند.

4)     پرده ­ها - لوازم جانبی ضروری

خانه­ای بدون پرده پنجره خالی و ارزان به نظر می­رسد. خوشبختانه، پرده یکی از مناسب ترین رو­ش­های ارزان برای افزودن برخی از ظرافت­ها به خانه و همچنین ایجاد حریم خصوصی است. هنگام انتخاب پرده، باید انتخاب هوشمندانه ­ای انجام دهید. به عنوان مثال ، انتخاب پرده نازک بدون خط به نظر بسیار ارزان می­آید. توصیه می­شود که از استفاده از مواد نازک خودداری کنید. این بدان معنا نیست که شما نمی­توانید پرده­های حراج خورده را بخرید. بسیاری از فروشگاه ­های زنجیره­ای پارچه­ های آراسته ­ای ارائه می­دهند که با وجود ارزانی زیبا و گران به نظر می­رسند. برای پرده، از مواد ظریفی مانند ابریشم طبیعی، پارچه و کتانی استفاده کنید (پارچه های پلی استر یا دست ساز معمولاً ارزان به نظر می­رسند). اگر پارچه مناسب شما نیست، سایه های بامبو بافته شده یا پرده های چوبی را امتحان کنید. فقط مطمئن شوید که پنجره های خود را می پوشانید.

5)     یراق آلات - انتخاب منحصر به فرد

درست است که می­توانید وارد یک فروشگاه لوازم منزل شوید و با انبوهی از دستگیره­ های در و کابینت، شیرآلات و... مواجه شوید. با این حال، این همان لحظه ای است که باید دور بزنید و از در بیرون بروید. این یراق ­آلات عمده ارزانند، اما کیفیت پایین و ظاهری زشت نیز دارند. با مقداری هزینه بیشتر می­توانید قطعات زیبا و با ظاهری گران­تر در جای دیگر بدست آورید. مغازه­ های کوچک، بازارهای دستفروشی و مغازه های عتیقه فروشی بهترین مکان برای گشت و گذار هستند. شما می­توانید دستگیره­ های سنگین و گران قیمت را با قیمت بسیار مقرون به صرفه­ تری پیدا کنید و به خانه خود دکوراسیونی لوکس، ظاهر زیبا و منحصر به فرد مورد نظر خود را بدهید.

7 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات