طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

تفاوت ورق طلا و نقاشی و طرح سنگ در دکور دیوار

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 4 مرداد 1400 در ساعت 10 : 34 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دکور دیوار یکی از بخش های پر اهمیت در دکوراسیون داخلی است که امروزه مورد توجه جدی کارفرمایان و طراحان شرکت دکوراسیون واقع شده است . روشن است که خلق فضایی گیرا با دیزاین دیوارها بهتر به سرانجام خواهد رسید . در صورتی که بی توجهی در این رابطه می تواند دکوراسیون داخلی را با کمبودهای اساسی رو به رو نماید .

تزئین دیوارها در هر زمانی امکان پذیر است و تفاوتی ندارد که کارفرما برای بازسازی ساختمان قدیمی خود به شرکت دکوراسیون مراجعه نموده باشد و یا اینکه برای زیباسازی بنای نوساز خویش قصد استفاده از عناصر دکوراتیو را داشته باشد . در هر دو حالت می توان برای دکور دیوارها از عناصر متفاوتی از قبیل ورق طلا ، نقاشی ، طرح سنگ و موارد دیگری از این دست استفاده نمود . به کارگیری هر یک از شیوه های فوق الذکر برای طراحی دکوراسیون می تواند فضای در اختیار را به سمت سبک خاصی در طراحی هدایت کند . لذا انتخاب عوامل مورد استفاده برای دیزاین دیوار با توجه به نیاز و تمایل کاربران صورت خواهد گرفت .

استفاده از ورق طلا در دکور دیوار

استفاده از ورق طلا در دیزاین دیوار به صورت پتینه کاری با این ورق انجام می شود . ورق طلا کاغذی است که متریال ساخت آن از جنس فلز است و ضخامت بسیار کمی دارد . دلیل نام گذاری این المان با عنوان ورق طلا ، شباهت زیاد آن با فلز طلا است . این ورق پرجلا و براق یکی از ابزارهایی است که امروزه در دکوراسیون داخلی برای تزئین دیوارها مورد استفاده قرار می گیرد .

استفاده از این مولفه زینتی ، فضایی لوکس و مجلل خلق می نماید که از نظر بینندگان بسیار با شکوه و چشمگیر است . طول عمر این عنصر زیبا در حد قابل قبولی است و به دلیل اینکه بوی نامطبوع رنگ را با خود به همراه ندارد ، به راحتی می توان از آن برای بازسازی ساختمان و یا ایجاد تغییرات در طراحی دکوراسیون داخلی بهره گرفت .

تفاوت ورق طلا و نقاشی و طرح سنگ در دکور دیوار

پوشش دهی دیوار با استفاده از پتینه ورق طلا با سبک طراحی دکوراسیون کلاسیک همخوانی بسیار خوبی داشته و انتخابی کاملا سازگار و ایده آل است . زیرا یکی از ویژگی های اصلی دکوراسیون داخلی به این سبک ، استفاده از عناصر پر زرق و برق می باشد . در نتیجه با افزودن این مولفه به دکوراسیون منزل ، می توان جلوه بصری فضا را تکمیل نموده و زیبایی منحصر به فردی را برای کاربران فراهم نمود .

استفاده از نقاشی در دکور دیوار

کشیدن نقاشی بر روی دیوار یکی از عنصرهای زینت بخش دیوار محسوب می شود که بیشتر برای بازسازی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد . کاربران در هر فضا می توانند با خرج کردن کمی ذوق و سلیقه در فواصل زمانی دلخواه با کشیدن یک نقاشی جدید روی یکی از دیوارهای منزل ، تغییر اساسی در دکوراسیون داخلی ایجاد نمایند .

تفاوت ورق طلا و نقاشی و طرح سنگ در دکور دیوار

طرحی که برای نقاشی دیواری در نظر گرفته می شود باید متناسب با روحیه کل اعضای خانواده انتخاب شود تا تمام کاربران از دیدن این مولفه زیبایی ساز ، احساس نشاط پیدا نمایند . نقاشی دیواری می تواند زینت بخش تمام بخش های منزل از اتاق خواب گرفته تا نشیمن و یا سالن پذیرایی باشد . روشن است که طرحی که برای نقاشی دیوار اتاق خواب مطلوب است با طرح مورد استفاده در سالن پذیرایی بسیار متفاوت خواهد بود که لازم است کاربران ، انتخاب طرح برای نقاشی را با وسواس زیاد انجام دهند . همچنین می توان برای گزینش طرح و رنگ درخور نقاشی ، از تجربه طراحان شرکت دکوراسیون نیز استفاده نمود و با مشورت با خبرگان فعال در این زمینه ، از ایجاد نتایج خوشایند و مطلوب اطمینان حاصل نمود .

استفاده ازنقاشی طرح سنگ در دکور دیوار

به کارگیری نقاشی ساختمان طرح سنگ در طراحی دکوراسیون داخلی ابداع نوینی است که ظاهری کاملا مدرن داشته و در تکمیل دکوراسیون با این سبک بسیار هماهنگ و همخوان است . این طرح در تمام بخش های منزل قابل اجرا است و توسط افراد ماهر اجرا می شود . طرح سنگ اجرا شده توسط هنرمندان ، بیشتر برگرفته از شکل و نقوش سنگ های مرمر است و در رنگ های مختلف قابلیت ترسیم دارد .

تفاوت ورق طلا و نقاشی و طرح سنگ در دکور دیوار

6 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات