طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

برخی از ویژگی های طراحی داخلی به سبک مراکشی

بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 26 مهر 1397 در ساعت 9 : 44 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

کاشی کاری و سنگ های زینتی و نفیس

پیچیدگی در ژن مراکشی ها است و این مورد در معماری و طراحی دکوراسیون داخلی آنها هم به وضوح دیده میشود. تا الان متوجه شده اید که مراکشی چه وسواس و دقتی در جزییات و تزیینات دارند . کاشی کاری های پر زرق و برق از نشانه ها و علایم تجاری سبک مراکشی هستند . دکورها و عناصر عملکردی و معماری را با این کاشی کاری های دقیق و زیبا زینت میدهند و به فضا حس کلاسیک و غنی بودن را القا میکنند .

وسایل فلزی

مراکشی ها عاشق فلزکاری و وسایل فلزی هستند. از آینه ها تا لوستر ، گلدان ها تا کتری ، وسایل فلزکاری شده زیبایی را در قسمت های مختلف و زیادی از یک طراحی داخلی مراکشی میتوانید ببینید. این فلز کاری ها دارای حکاکی ها و آرایش بسیار زیبا و عالی هستند که باعث سرزندگی و جذابیت یک فضا میشوند.

حیاط مراکشی

حیاط مراکشی یک عنصر جدایی ناپذیر از سبک سنتی طراحی داخلی مراکشی است . این حیاط ها معادل حیاط مرکزی در معماری ایرانی هستند.حیاط مراکشی با گذر زمان تغییرات و دگرگونی های زیادی داشته است به شکل سنتی معمولا حوضی در مرکز حیاط که دور تا دور آن را گیاهان فراگرفته اند قرار دارد که باعث سیرکولاسیون مناسب هوای تازه و خنک در خانه میشود که در شکل مدرن تر این حوض ها به استخر تبدیل شده اند .

نکته اصلی که در طراحی دکوراسیون منزل به سبک مراکشی باید به آن توجه کنیم و مدنظر داشته باشیم این است که به هر یک مترمربع از خانه مان توجه و سعی در زیباتر کردن آن کنیم زیرا خانه ای زیبا ، ساکنینی زیبا میسازد.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات