طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

باستی هیلز و و طراحی و ساخت ویلا ای آن

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 28 شهریور 1400 در ساعت 13 : 5 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

لواسان یکی از مناطق خوش آب و هوای استان تهران است ، که سالهاست پاتوق ساخت و ساز ویلا ، کافه و ... برای افراد مشهور است . افراد مشهور در این نقطه از استان تهران ، کافه ، رستوران و انواع فضاها را ساخته و به این وسیله منبع درآمد دیگری برای خود دست و پا کرده اند .

همه چیز در لواسان به همین جا ختم نمی شود . امروزه دیگر اینکه آب و هوای آنجا خوب است و فضایی مناسب دارد ، پس رستورانی باز کنیم و سودی ببریم ملاک نیست . با به وجود آمدن شهرکی که "باستی هیلز" نام دارد و محل ساخت و ساز ویلا برای ثروتمندترین افراد کشور که این افراد می توانند سیاستمداران ، هنرمندان ، کارخانه داران و ... باشند ، است ، دیگر همینکه ثروتمند باشی و ندانی پولت را کجا خرج کنی و به داشتن ویلایی برای یکی دو روز در آخر هفته ها میان ویلای دیگر ثروتمندان در منطقه ای که آب و هوایش هم خوب است ، علاقه داشتی باشی ، کافی است و می تواند دلیل کافی برای داشتن ویلا در باستی هیلز و لواسان برای شما باشد .

 

تاریخچه ی باستی هیلز

شهرک باستی هیلز در لواسان ، در سال 1382 شمسی موفق به دریافت پروانه ی ساخت خودش شد . البته از آنجایی که گفتیم این شهرک فقط مخصوص افراد خیلی ثروتمند و خاص است که خیلی از آن ها سیاستمداران و فرزندان آن ها هستند ، دارای گیت ورودی است و اطراف آن را با دیوارهای 7 متری و بلند محصور کرده اند تا هر کسی اجازه ی ورود به آن را نداشته باشد و همگی این ویلاها طراحی ویلا خاص و حرفه ای دارند .

این زمین به طور کلی و روی سند برای شخص خاصی است و املاک خصوصی شخص مورد نظر محسوب می شود و به همین علت ورود افراد غریبه به آن سخت و تقریبا ممنوع است .

 باستی هیلز و و طراحی و ساخت ویلا ای آن

درباره ی ویلاهای ساخته شده در باستی هیلز

  • برخی می گویند در این شهرک 45 ویلای لوکس و برخی هم می گویند 36 عدد ویلای لوکس ساخته شده است .
  • به طور کلی هم می گویند 52 عدد ملک در کل شهرک موجود است ، که همگی این املاک از معماری و طراحی نما خاص و لوکسی برخوردارند .
  • ارزش املاک در این شهرک اکثرا چند ده میلیارد است و می توان گفت یکی از ارزان ترین ویلاها در این شهرک 35 میلیارد تومان قیمت دارد و حتی ویلایی که تا 500 میلیارد تومان هم قیمت داشته باشد در این شهرک وجود دارد .
  • در شهرک باستی هیلز می توان ویلاهایی را دید که در دل کوه جای دارند و طبق طبیعت و پستی بلندی های آن طراحی شده اند . طراحی ویلا و طراحی نما در این شهرک به دست حرفه ای ترین معماران در شرکت معماری و شرکت طراحی دکوراسیون در سطح کشور انجام شده و از بهترین مصالح و بهترین و بروز ترین طرح ها برای ساخت ویلاها استفاده شده است .

 

انواع سبک های طراحی ویلا و طراحی نما در باستی هیلز

  • سبک مدرن در طراحی ویلا و طراحی نما

در این سبک از مصالحی مانند کامپوزیت ، چوب و شیشه در ساخت ویلا و طراحی نما استفاده می کنند و طراحی ویلا و طراحی نماها با توجه به معماری روز دنیا توسط بهترین معماران انجام شده است .

در این سبک نیز مانند تمامی ویلاهای به سبک کلاسیک از سنگ و  توجه به جزییات ریز و ستون ها و ... استفاده می کنند . منتها تفاوتی که با ویلاهای معمولی دارد ، طراحی آن است که شیک ترین و لوکس ترین طراحی ها را دارد و از مرغوب ترین مصالح برای ساخت آن استفاده شده است .

باستی هیلز و و طراحی و ساخت ویلا ای آن

 ویژگی مشترک تمامی این ویلاها کیفیت مصالح است و این که بهترین طرح ها توسط بهترین شرکت های معماری طراحی شده است و به اجرا در آمده است و همگی از متراژ بالایی برخوردارند و دارای امکانات رفاهی زیادی هستند .

 

کلام آخر

همانطور که در مطالب بالا مطالعه کردید ، این شهرک لاکچری ترین و گران قیمت ترین ویلاها را در سطح کشور دارد و نه تنها زمین بسیار گران قیمتی دارد ، بلکه به علت استفاده از بهترین مصالح و ساخته شدن توسط بهترین شرکت های معماری ایران نیز ارزش زیادی به آن ها افزوده شده است . این ویلا ها با کیفیت ترین ویلاها در نوع خودشان هستند و برای داشتن ویلاهایی با این طرح و کیفیت باید از شرکت های معماری خوب و عالی در سطح کشور کمک بگیرید ، که شرکت معماری هیرادانا یکی از این شرکت ها در سطح کشور است که ویلاهای با کیفیت و مرغوب و زیبای زیادی با طراحی نما فوق العاده و بروز ، در کشور ساخته است .

9 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات