طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی و طراحی داخلی اداری اسلک

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 9 شهریور 1398 در ساعت 16 : 19 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در دنیای امروز که بازسازی و تعمیرات ساختمان  روند رو به رشد در صنعت ساختمان سازی و بازسازی ساختمان دارد ما در شرکت طراحی داخلی  هیرادانا تلاش میکنیم تا در این مجموعه مقالات برای شما پروژه هایی را معرفی کنیم که از لحاظ معماری و زیبایی شناسی حرفی برای گفتن داشته باشند و بتوان از آنها ایده گرفت . پروژه ای که امروز میخواهیم به آن نگاهی بیندازیم طراحی دکوراسیون داخلی اداری در شهر تورنتو کانادا است  .

این پروژه از جنبه های مختلف قابل بررسی است و ایده های به کار رفته در آن ، ما را بر آن کرد که این پروژه را به شما معرفی کنیم .

این دفتر وسیع به مساحت 2000 متر مربع  و در سال 2017 ساخته شده است .

بازسازی دکوراسیون اداری

اسلک یکی از شرکت های مهم در زمینه ی فناوری در جهان است ، یک استارتاپ که در سان فرانسیسکو آمریکا شروع به کار کرد و پس از گذشت چند سال این شرکت دفاتر دیگری در سراسر جهان مانند ونکور ، نیویورک ، ملبورن ، لندن و دوبلین و تورنتو افتتاح کرد .

هر کدام از این دفتر ها یک ساختمان صنعتی سابق را انتخاب و بعد از بازسازی ساختمان آن را به یک دفتر جدید برای شرکت خود تبدیل کردند که با این کار ضمن احترام به ارزش های گذشته بنا ، آن ها را حفظ و تجدید میکنند و ارزش های همدلی و همبستگی تیم اسلک را بازتاب میدهند .

این دفتر در شهر تورنتو درصدد ایجاد فضایی فانتزی بود که فرهنگ شرکتشان را نشان دهد و ارتباط آنها با صنایع دستی و فناوری را برجسته کند . پس آنها تصمیم گرفتند یک کارخانه ی قدیمی که در زمینه ی نساجی و بافتنی مشغول به کار بود و چندین سال متروکه باقی مانده بود را انتخاب کنند ، تا با این کار هم میراث ساختمان را حفظ کنند و هم فرهنگ کاری شرکت را به معرض نمایش بگذارند .

طراحی دکوراسیون اداری

تیم طراحی پروژه مفهوم ارتباطات خطی را با استفاده از هندسه های خطی در کل فضا در این پروژه به کار بستند که این مفهوم همانطور که در دکوراسیون اداری این دفتر مشهود است در منابع نوری سقفی این دفتر که بصورت زاویه ای و خطی طراحی شده اند ، دیده میشود ، هم چنین خطوط شبکه ای رنگی که در تمام دفتر بر روی سقف و دیوار ها ترسیم شده اند . این مفهوم بخاطر ادای احترام به خطوط نخ که در این کارخانه بافندگی و نساجی تولید میشد ، بود . این کار هم به زنده تر کردن فضای داخلی کمک میکند هم ارجاعی است به سرویس ارتباطی و پیام رسانی این شرکت .

یکی از ویژگی های طراحی داخلی اداری این دفتر بهره مندی از رنگ های متنوع و متضاد در مناطق مشخصی از عملکردها و کاربری های این دفتر است مانند دفاتر کاری انفرادی ، سالن های جلسات ، سالن های جمعی و اتاق های پروژه و فضای نشیمن است . هر منطقه با یک رنگ واحد شکل پیدا کرده است که شامل مارک اسلک است و هویت شرکت را تقویت میکند و در عین حال در کنار متریال اصلی دفتر که چوب و آجر است که این آجر جز متریال های اصلی این کارخانه ی بافندگی بود ، ترکیب میشوند و هارمونی جذابی را برای این دفتر ایجاد میکنند .

اجرای دکوراسیون اداری

در طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه  نیز این رویه وجود دارد . کابینت ها و عناصر به رنگ سفید در آمده اند و خطوط مشکی به صورت مورب بر روی رنگ سفید نقش بسته است و منابع نوری سقفی نیز به صورت خطی و مورب در سقف جای گرفته اند .

فضای داخلی این دفتر به اندازه کافی متنوع است تا بتواند نیازهای عملکردی 140 کارمند مستقر در این مکان را برآورده کند اما همچنان بتواند حس پیوستگی و اجتماعی بودن فضا را به محیط کار بیاورد .

تنوع در رنگ ، بافت و مبلمان داخلی این شرکت در کنار ایده های جذاب و جالبی که ارزش های گذشته این ساختمان قدیمی را حفظ میکند ، این پروژه را به یکی از جذاب ترین کارهای سال 2017 در حوزه اداری تبدیل کرده است .

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات