طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی و طراحی خانه ای مدرن در کیف اکراین

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 2 مهر 1398 در ساعت 12 : 59 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پروژه ای که امروز میخواهیم در  شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا به آن نگاهی بیندازیم طراحی دکوراسیون منزل  خانه ای در کیف اکراین  میباشد . این خانه یکی از مدرن ترین و جذاب ترین طرح ها در سال 2015 میباشد . بازسازی و دکوراسیون داخلی این خانه 200 متر مربعی را باهم بررسی میکنیم .

کارایی ، تقسیم بندی عملکردها و استفاده حداکثری از نور طبیعی و جاگذاری صحیح منابع نوری مصنوعی ، اصولی بود که توسط تیم معماری این پروژه در هنگام طراحی این آپارتمان به آنها توجه شده بود .

بازسازی ساختمان

این خانه بنا بر درخواست مشتری از اتاق ها و سرویس و حمام های زیاد تشکیل شده است ، اما طراحی این اتاق ها به گونه ای بوده است که ضمن ایجاد اتاق هایی بزرگ و مورد نیاز اعضای این خانه ، فضای داخلی که شامل یک نشمین بزرگ ، یک آشپزخانه و سالن غذاخوری مناسب است در سالنی بزرگ قرار بگیرد و احساس سبکی و آزادی فضای باز را حفظ کند  .

برای دستیابی به فضایی مطلوب در بازسازی ساختمان ، معمار این پروژه برای افزایش فضا ها ، از ایجاد راهروهایی طولانی و بدون استفاده دوری کرد و چینش این اتاق ها و سرویس ها به گونه ای بوده است که در کنار یکدیگر و ضمن حفظ حریم هر قسمت ، در بهینه کردن فضای داخلی خوب عمل کند .استفاده از پارتیشن های سبک باعث  انعطاف پذیر تر شدن فضاها میشود .

این خانه که از سه اتاق خواب که دو اتاق خواب مخصوص کودکان با یک سرویس و حمام مشترک در بین این دو اتاق و یک اتاق خواب اصلی که مخصوص والدین است به همراه یک سرویس و حمام بزرگ جداگانه در داخل این فضا و هم چنین یک اتاق مخصوص برای رختکن و کمد های لباسها در این اتاق خواب ایجاد شده است . این اتاق که پنجره هایی سرتاسری و پانوراما ، روشنایی آن را تامین میکنند .

بازسازی منزل

استفاده از مبلمانی کم در این محیط ، این اتاق را در بازسازی منزل وسیع کرده است . یک تخت خواب دو نفره به همراه دو میز در کنار آن و یک صندلی راحتی چرم مشکی رنگ تمام مبلمان داخل این اتاق را شکل میدهد . هم چنین سرویس و حمامی که در اینجا هست نیز در فضایی کاملا سفید با دیوار هایی پوشیده از تخته های چوبی که منابع نوری و روشنایی در پشت تعدادی از این تخته ها ضمن حفظ ایمنی برقی در این قسمت ، روشنایی این محیط را نیز تامین میکند .

متریال ها و رنگ های استفاده شده در این خانه نیز ترکیبی از عناصر چوبی در قسمتی از سطوح و مبلمان است و بغیر از آن تمام دیوار ها ، سقف و کف این خانه به رنگ سفید خالص در آمده است به جز یک استثنا که در اتاق خواب کودکان است و به دلیل جنب و جوش بیشتر کودکان و راه رفتن مداوم آنها در اتاق هایشان از پارکت چوبی نرم برای کف این دو اتاق خواب استفاده شده است .

اما اگر نگاهی به سالن اصلی این خانه بیندازیم با طیف وسیعی از رنگ سفید مواجه خواهیم شد که در دیوار ها و سقف و سرامیک های کف این قسمت نشسته است .

بازسازی و دکوراسیون داخلی

در طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه  نیز همه به رنگ سفید در آمده اند بغیر از یک پیشخوان چوبی و چهار میز سفید رنگ که فضای غذاخوری را شکل داده است . هم چنین یک فضای غذاخوری دیگر نیز در گوشه ای از سالن با قرار دادن یک میز گرد و شش صندلی سفید دور آن در این خانه ایجاد شده است .

در فضای نشمین بر روی دیوار و روبروی کاناپه های راحتی که در آنجا قرار دارد ، پانل هایی چوبی در زیر سقف و پانل هایی سیاه رنگ در زیر آن که هم تلویزیون در روی آن نصب شده است و هم شومینه خانه در آنجا قرار دارد و ترکیب این رنگ سیاه و چوب بکار رفته ، هارمونی فضایی جذاب و دیدنی ای را برای فضای نشیمن ایجاد کرده است . هم چنین نورپردازی سقفی خطی و ریتمی ضمن افزایش زیبایی این فضا ، نور این قسمت را تامین میکند .

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات