طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی ساختمان و نکاتی در مورد آن

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 17 تير 1397 در ساعت 9 : 59 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تمامی ساختمان های مسکونی و اداری هر چقدر هم که محکم ساخته شوند باز بعد از گذشت مدتی قدیمی و فرسوده میشوند. فرسوده شدن یک ساختمان کار را برای ساکنین دشوار کرده و به اجبار باید ساختمان خود را بازسازی کنند. البته ممکن است کار به فرسودگی هم نرسد و مالک برای اینکه از ظاهر خسته کننده ساختمان خود خلاص شود دست به بازسازی و تغییر دکوراسیون بزند. بازسازی ساختمان چه توسط فرد و یا یک شرکت انجام شود مستلزم رعایت نکاتی میباشد تا به نحو احسن انجام شود. در ادامه قصد داریم تا به بازسازی منزل و نکاتی در مورد آن بپردازیم. قبل از هر اقدامی بهتر است مشورت هایی را از یک فرد متخصص و با سابقه در این کار و یا شرکت های ساختمانی دریافت کنید. البته دریافت مشاوره از شرکت بازسازی ساختمان راهکار بهتری میباشد زیرا افرادی که در این شرکتها فعالیت میکنند از سابقه بیشتر و همچنین تخصص بالاتری برخوردار هستند. در بازسازی ساختمان باید مقرون بصرفه بودن این کار را مورد ارزیابی و بررسی قرار دهید. اگر ساختمان به حدی قدیمی شده باشد که فرسودگی به بافت های زیرین آن نفوذ کرده باشد بهتر است تعویض و یا نوسازی آنرا مد نظر قرار دهید. اما اگر ساختمان شما فقط در بافت سطحی و رویه با فرسودگی مواجه شده باشد میتوانید بازسازی ساختمان را انجام دهید.

در ادامه مبحث بازسازی ساختمان و نکاتی در مورد آن باید به زیرسازی اشاره کنیم. زیر سازی از جمله مواردیست که برای برخی از افراد اهمیت چندانی ندارد ولی باید بدانید که زیر سازی بسیار مهم است زیرا مرحله نازک کاری ارتباط مستقیمی با زیرسازی دارد. علاوه بر این اگر زیرسازی به خوبی انجام نشود بعد از مدت کوتاهی دوباره با فرسودگی ساختمان مواجه خواهید شد.

بعد از آنکه مراحل زیر سازی و همچنین نازک کاری انجام شد باید نوع کفپوش و همچنین دیوار پوش ساختمان را انتخاب کنید. یکی از مهمترین نکات در تعمیرات ساختمان مربوط به کفپوش ها و دیوارپوش ها میباشد. در واقع این دیوارپوش و کفپوش ها هستند که اگر درست انتخاب شوند تاثیر زیادی در زیبایی ساختمان خواهند داشت. دیوارپوش و کفپوش ها از تنوع زیادی برخوردار هستند و مانند گذشته فقط سرامیک و یا رنگ برای کف و دیوار به مورد استفاده قرار نمیگیرد. امروزه دست شما باز خواهد بود تا بتوانید انواع پارکت ها و همچنین کاغذ دیواری  را انتخاب و اجرا کنید. در آخرین مورد از مبحث بازسازی ساختمان و نکاتی در مورد آن باید به وسایل و تجهیزاتی اشاره کنیم که در ساختمان به کار میرود. وسایل مورد نیاز برای ساختمان را نسبت به نوع دکوراسیون داخلی خود انتخاب کنید و سعی کنید تا جای ممکن تناسب بین آنها رعایت شود.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات