طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی ساختمان و خانه های تابستانی

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 26 اسفند 1398 در ساعت 8 : 54 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

مالکان این خانه تصمیم گرفتند تا آنجا که ممکن است بیشتر در خانه خود در تابستان در سان موری ، روستایی  واقع در بین فیگورس و ژیرونا سپری کنند. در میان جنگل ها و مزارع ، این مکان خاص چشم انداز زیبائی را به ساکنان خود می دهد.

هدف بازیابی و بازسازی ساختمان نظرات از دست رفته در پروژه بزرگ سازی کوچک و منطقه قدیمی استخر ، سود بردن منطقه پله در شیب زمین بود. ما این فرصت را داشتیم که این منطقه را احیا کنیم و به این مکان روش دیگری برای زندگی با محدودیت های جدید بیرونی و داخلی و پارامترهای راحتی برای این دوره جدید بخشیم.

این خانه به گونه ای طراحی شده بود كه در ماه های تعطیل و تعطیلات تابستان از یك خانواده استفاده می شود و از آن لذت می برد. تا به حال زندگی در طول یک سال بسیار بزرگ و غیر عملی بود. پیشنهاد شرکت بازسازی ساختمان  این بود که کف را با دسترسی به باغ تطبیق داده و یک آشپزخانه قدیمی و فراموش شده را بازسازی کنید با این ایده که آن را در قلب جدید ساختمان تغییر دهید. چند سال پیش ، در سال 1999 ، یک ایوان کوچک ساخته شده بود. این بنا یک ساختار یک طرفه در امتداد نما داشته و یکی از مناطق بسیار دیدنی مشتری در گرمترین ظهرهای تابستان بوده است. این واقعیت مربوط به ما بود. تقویت این منطقه کوچک به منظور ساختن یک اتاق ناهار خوری / نشیمن جدید که با ایوان بهم متصل شده و در عین حال همگن با باغ است مهم بود.

بازسازی ساختمان و خانه های تابستانی

از نظر ساختاری و اقتصادی و همچنین از دید محیطی و تأثیرات این خانه حفاظت شده در سال 2009 است ، که توسط معمار طراحی شده است و این مداخله کوچک یک راه حل عالی بود زیرا در حجم افزوده متحمل شده است ، اما فقط نمای نامنظم و شکستگی شده خود را اصلاح و تکمیل کرده است.

فضای جدید

با وجود یک آشپزخانه قدیمی در این طبقه فرصتی مناسب برای استفاده هر چه بهتر از این منطقه و یک زندگی جدید به خصوص به ویژه در ماه های سرد زمستان است.این پروژه برنامه ریزی کرده است که یک آشپزخانه  با یک دهانه کامل به فضای داخلی تراس و یک فضای باز با پوشش اضافی که به عنوان اتاق غذاخوری روزانه و اتاق نشیمن کوچک مورد استفاده قرار می گیرد ، بازسازی منزل شود.

بازسازی ساختمان و خانه های تابستانی

ویژگی های خاص ساختمان با شخصیت عظیم آن حفظ و تقویت شده است.  در اولین بازدید شرکت معماری  متوجه شده است که آشپزخانه به قسمت بیرونی منتقل شده است و توسط یک طاق عالی کاتالونیا که روی دیوارها استوار است پوشیده شده است. بنابراین ، لزوم باز کردن آشپزخانه با یک طراحی دکوراسیون داخلی جدید مشخص شد که از طاق سود می برد و هر دو اتاق را که ساختار معمول خانه را حفظ می کردند ، پیوند داد.

بدین ترتیب امکان ساخت سقف بدون نیاز به قرار دادن ستونی در یک ساختار یک طرفه  پشتیبانی شده است ، ساخته شده و با یک سازه بتنی طراحی شده است.

جزئیات طراحی

بازسازی ساختمان و خانه های تابستانی

این سبک به ما این امکان را می دهد تا با دو سطح متمایز به انعطاف پذیری کامل در سقف سقف برسیم: اولین در 2،20 متر برای کاهش سطح دسترسی و پیدا کردن ابعاد انسانی تر برای اتاق ناهار خوری. مورد دوم به دنبال حداکثر فاصله مکانی (3/5 متر) برای داشتن یک چراغ قوه (لوترن) و ارتباط با قسمت بیرونی است.با توجه به ازدیاد پنجره در اجرای دکوراسیون منزل ،استفاده از نور مصنوعی کمتر دیده میشود.

در نتیجه ، این پروژه به لطف پاسخ ساختاری خاص خود و در نتیجه نتیجه زیبایی شناختی رسمیت یافت.پروژه تلاشی برای کاهش حداقل جنبه های عملکردی و ساختاری با هدف دستیابی به حداکثر کیفیت فضایی است.

بازسازی ساختمان و خانه های تابستانی

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات