طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی ساختمان به شکلی ساده

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 10 اسفند 1398 در ساعت 15 : 24 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ما در این ساختمان که به اسم خانه رویایی میباشد، میخواهیم نگاهی به طراحی داخلی  آن  جهت بازسازی بیندازیم. این پروژه یک آپارتمان  به مساحت 310مترمربع،واقع در کشورچین میباشد که در سال 2019 احداث گردیده  است. مشتری که در حوزه هنری فعالیت می کند ،دوست دارد که ساختمان طوری طراحی شود که حس و حال هنری را در خانه خود احساس کند. او به خصوص قسمت باغ ساختمان را که فضای باز آپارتمان محسوب میشود،که بیش از 100 متر مربع مساحت دارد را دوست دارد ، زیرا برای او جایی است که رویاها آغاز می شود و همه گیاهان موجود در آن در حال رشد هستند.

بازسازی ساختمان به شکلی ساده

قبل از بازسازی ساختمان  ، خانواده به مدت 10 سال در این آپارتمان قدیمی زندگی کرده بودند.دلیل اصلی بل بازسازی این ساختمان، افزایش اعضای خانواده بوده و در طرح پیشنهادی طراح پیشنهاد، به اضافه کردن اتاق ها کرده است. برای دستیابی به این هدف ، شرکت دکوراسیون داخلی به اینگونه فضاهارا برنامه ریزی کرده است ، که فضای یک اتاق خواب اصلی و یک حمام را به دو اتاق خواب و یک حمام تبدیل کند،ضمن حفظ طرح قبلی ساختمان.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه

بازسازی ساختمان به شکلی ساده

    قسمت سمت چپ در ورودی ،اتاق ناهار خوری است که نور خود را از آشپزخانه تامین میکند.طراحان آشپزخانه را به بیرون از باغ گسترش داده اند و آن را با سقف متشکل از یک قاب آلیاژ آلومینیومی و شیشه فوق العاده سفید شفاف ،و یک کابینت آشپزخانه سفید و دیوارهایی که روی آن کاشی های میکرو کریستالی سفید کارشده است پوشاندند،تا بتوان نور طبیعی بیشتری وارد شود. در طراحی دکوراسیون آشپزخانه و اتاق غذاخوری و جزیره های آشپزخانه که نور روز در آن تابیده می شود ، سرنشینان قادرند به طور نامحدود فضای سرسبز باغ را ببینند.

طراحی دکوراسیون نشیمن

بازسازی ساختمان به شکلی ساده

    در مورد طراحی دکوراسیون داخلی نشیمن ، مشتری می خواست آن را به یک فضای صمیمی که یک مکان صمیمی برای اجتماع و گپ زدن در خانواده باشد تبدیل شود. آنها رنگ را با بافت سفیدی روی سطوح داخلی اضافه کردند و سپس آن را صیقل دادند. رنگ سفید ،رنگ فضا را غنی می کند ، اتاق نشیمن را که با کمبود نور روز  مواجه است را روشن می کند و باعث تداخل نور و سایه ها می شود.

بازسازی ساختمان به شکلی ساده

با توجه به این موضوع ، تیم طراحی یک میز طولانی در وسط اتاق نشیمن ترتیب داده و آن را با یک کاناپه پارچه ای به سبک کشور آمریکایی ، صندلی های چوبی سنتی و یک نیمکت چرمی محاصره کرده اند و این منطقه را برای نوشیدن چای ، صحبت کردن ، خواندن کتاب طراحی شده که  اعضای خانواده را قادر کند تا با روشی راحت و آرامش به یکدیگر نزدیک شوند.

علاوه بر این ، یک سکوی باریک پایین در کنار دیوار در این قسمت از بازسازی منزل است که یک نقاشی انتزاعی جمع آوری شده توسط مشتری را قرار می دهد. این تصویر صحنه هایی از یک بازار شلوغ را نشان می دهد که حس زندگی را به فضا تزریق می کند.در خارج از درب ، یک کابینت لاستیکی چوبی وجود دارد که مشتری از هند خریداری کرده است. نورهای متنوع آن ، فضایی عجیب و غریب و حس فراگیر بودن را به فضا می بخشد.

هر یک از اشیاء موجود در فضا داستان خاص خود را دارند اما در عین حال با یکدیگر سازگار هستند. لازم نیست آن موارد را با سبکهای خاصی تعریف کنید ، زیرا آنچه به آن نیاز دارند فضای فراگیر بودن است .در طراحی داخلی  یک خانه ایده آل. خانه ای است که زندگی در آن جریان داشته باشدو بتوان در آن رویاپردازی کرد.

بازسازی ساختمان به شکلی ساده

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات