طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی دکوراسیون اداری با سبک مدرن

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 6 بهمن 1398 در ساعت 13 : 37 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

در دنیای امروز که دکوراسیون اداری  روند رو به رشد در صنعت ساختمان سازی دارد ما در شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا تلاش میکنیم تا در این مجموعه مقالات برای شما پروژه هایی را معرفی کنیم که از لحاظ معماری و زیبایی شناسی حرفی برای گفتن داشته باشند و بتوان از آنها ایده گرفت . پروژه ای که امروز میخواهیم به آن نگاهی بیندازیم طراحی دکوراسیون اداری در کشور استونی است.این پروژه از جنبه های مختلف قابل بررسی است و ایده های به کار رفته در آن ، ما را بر آن کرد که این پروژه را به شما معرفی کنیم . این دفتر وسیع به مساحت 2700 متر مربع و در سال 2017 ساخته شده است . این ساختمان که سابق یک کارخانه بازمانده از قرن بیستم بوده است توسط شرکت بازسازی ساختمان طی بازسازی ساختمان و تعمیرات ساختمان به دفتر کار شرکت کنونی تبدیل شده است . این شرکت از مشهورترین و بزرگترین شرکت های روزنامه در بخش تجاری ، رادیو و انتشارات در کشور استونی است . این ساختمان دو طبقه دارای ارتفاع 13 متر است و این ارتفاع سقف باعث شکوه بیشتر این ساختمان شده است.

1 - حفظ گذشته تاریخی ساختمان

بازسازی دکوراسیون اداری با سبک مدرن

اصل مهم در طراحی دکوراسیون اداری این دفتر حفظ گذشته تاریخی و بازسازی ساختمان با احترام بر این قدمت بوده است . متریال های باقی مانده از کارخانه مانند دیوار های سنگ آهک و کفپوش بتنی و هم چنین تیرها و سقف مثلثی شکل به همان ترتیب بازسازی و احیا شده اند . برای اتصال بصری بین دو طبقه یک وید جذاب با پله های آهنی در طبقه همکف که عملکردهای اصلی شرکت در آنجا قرار دارد و طبقه زیرین مربوط به بخش های خدماتی و یک آمفی تئاتر است ، طراحی شده است .

2 - سقف های شیشه ای

بازسازی دکوراسیون اداری با سبک مدرن

این شیشه ها نیز در طرح قبلی کارخانه نیز وجود داشته اند اما با گذشت سال ها دچار خرابی و شکستگی هایی شده اند و طی روند بازسازی ساختمان پروژه ، این شیشه ها تعویض و به طور مناسبی مهار شده اند تا امنیت جانی کارکنان حفظ شود .

3 - ایده ی طرح ، فضاهای مکعبی شکل

ایده ی جذاب این اجرای دکوراسیون اداری طراحی مکعب هایی با گوشه های خمیده برای سیال شدن فضا و با استفاده از تخته چوب های سه لا بوده است . این مکعب ها وظایف و عملکردهای مختلفی را شامل میشوند که اکثر آنها اتاق هایی برای جمع شدن افراد و بحث و تبادل نظر درباره ایده ها و نظر های خود است . اتاق هایی با نماهای شیشه ای که بتوان در داخل فضای اتاق ارتباط بصری با فضای بیرون را همچنان حفظ کرد . از دیگر عملکردهای داخل این مکعب ها به طراحی کافه ای زیبا در این محدوده و میزها و صندلی های پارچه ای که فضایی منحصر به فرد را برای صحبت و روابط اجتماعی بین کارکنان به وجود می آورد . حضور گرم متریال چوب در کنار متریال سرد بتن هارمونی فضایی جذابی را از این تم سرد و گرم در محیط ایجاد کرده است . با روشنایی مناسب فضا که از طریق نورگیرهای سقفی شیشه ای تامین میشود فضایی آرامش بخش و الهام بخش برای کارکنان ایجاد میشود .

بازسازی دکوراسیون اداری با سبک مدرن

4 - آکوستیک بودن محیط

بزرگترین چالش برای مجری دکوراسیون  رسیدن به آکوستیک مورد نیاز برای کار کارمندان بود .  از آنجا که سطح دیوار برای این کار کافی نبود ، تمام سقف ها با تخته های پشم آکوستیک پوشیده شده اند . هم چنین بسیاری از موارد کاهش صوت در مبلمان فضا مورد استفاه قرار میگیرند . صفحه های کار ، صندلی ها ، در طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه و ....

5 - ایده های ممتاز طراحی این شرکت

  • حضور درختی زنده و مرتفع که تا نزدیکی های سقف ارتفاع دارد و بوسیله نور رسانی طبیعی خورشید از سقف ، به رشد و حیات خود ادامه میدهد .
  • طراحی چراغ هایی دایره ای شکل و بزرگ که هم روشنایی محیط را در تاریکی تامین میکنند و هم عنصری برای برجسته کردن فضا به شمار میرود .

بازسازی دکوراسیون اداری با سبک مدرن

10 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
رینولب : ممنون عالی بود
0 0
با تشکر از مقالات بسیار خوبتون
مدیریت : پاسخ
0 0
سپاس از حسن توجهتان
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات