طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی خانه ای برای یک زوج نویسنده در آمریکا

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 13 مهر 1398 در ساعت 10 : 19 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

هدف ما در  شرکت بازسازی ساختمان  هیرادانا معرفی برجسته ترین و بهترین آثار معماری در گوشه و کنار جهان است و امروز در ادامه روند مجموعه مقالات مربوط به طراحی دکوراسیون منزل   و  بازسازی و تعمیرات ساختمان قصد داریم یکی از پروژه های مربوط به طراحی خانه ای در کشور آمریکا را برای شما معرفی کنیم .

این خانه ی 150 متری در سال 2017 به مرحله اجرا در آمده است .

سبک طراحی داخلی

بازسازی و تعمیرات ساختمان

مشتریان این خانه یک زوج جوان هستند که هر دو نویسنده هستند  و آنها خواستار خانه ای بودند که فضایی دنج و راحت را برای زندگیشان بوجود آورد و هم محیطی برای کار کردن آنها ایجاد شود.

این خانه که طی بازسازی منزل از خانه ای فرسوده به خانه ای مدرن و خلاق تبدیل شده است که در این خانه این زوج بتوانند فعالیت های هنری خود که شامل نوشتن ، طراحی و موسیقی بود را دنبال کنند و در کنار این فعالیت ها فضایی مناسب برای زندگی کردن آنها ایجاد شود .

هدف معمار این پروژه طراحی خانه ای فانتزی بود که فضایی روان و سیال را ایجاد کند و با استفاده از عناصر ، مواد و متریال و رنگ های خاص ، مبلمان جذاب و راحت به این امر دست پیدا کرد .

نکته جالب توجه در این خانه این است که هیچ دری در این خانه وجود ندارد و فضاها هر کدام شخصیت منحصر به فرد خود را دارند بدون این که در یا پارتیشنی بخواهد آنها را از هم جدا کند . هر فضا با متریال و عناصر خود میتواند خودش را تعریف کند . حضور پنجره هایی وسیع و بزرگ توانسته است روشنایی این خانه را در طول روز تامین کند و منظره ای زیبا را برای ساکنین خانه فراهم کند .

بخش های طراحی داخلی

بازسازی منزل

قسمت اصلی این بازسازی ساختمان  میز کار چند منظوره این خانه است که در جلوی پنجره های این خانه قرار دارد . طراحی این میز که به درخواست مشتری و با ایده منحصر به فرد معمار انجام شده است به گونه ای است که در یک سمت میز با قرار دادن یک صندلی و حضور یک پیشخوان چوبی و قفسه های سفید رنگ برای قرار دادن کتاب ها ، محیطی مناسب برای نشستن پشت میز و نوشتن و تایپ کردن برای این دو زوج نویسنده ایجاد شده است .

در سمتی دیگر با قرار دادن قفسه هایی ، فضایی برای قرار دادن ادوات موسیقی این زوج فراهم شده است .

اما قسمت آخر این میز که رو به فضای نشیمن است با ایجاد دو سطح که یکی سفید رنگ و دیگری چوبی و دارای عرضی مناسب است و حضور بالش هایی رنگی ، فضایی مناسب برای برای خوابیدن ، دراز کشیدن و نشستن فراهم شده است .

در کنار این میز فضای نشیمن جالب و جذاب طراحی شده است که این فضای نشیمن برخلاف تمام فضاهای نشیمن در خانه های مدرن دیگر از کاناپه ها و مبلمان معمول استفاده نشده است بلکه با قرار دادن چهار بالشتک نرم و راحت سفید و یک میز پارچه ای سیاه در وسط آنها فضای نشیمن شکل گرفته است . در کف این قسمت نیز چهار رنگ خاکستری ، قرمز ، آبی تیره و آبی آسمانی به صورت اریب ، رنگ شده است که امتداد این رنگ ها بر روی دیوار می آید و این فضای نشیمن را به فضایی خاص و جذاب با هارمونی رنگی مناسب تبدیل کرده است .

دکوراسیون آشپزخانه

بازسازی و دکوراسیون داخلی

در طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه نیز با حضور یک پیشخوان بزرگ و عریض فضایی مناسب و راحت برای غذاخوردن ایجاد شده است و در پشت این پیشخوان فضای آشپزخانه تماما سفید رنگ قرار دارد .

فضاهای دیگر این خانه حمام و اتاق خواب است . حمام در داخل محفظه ای تماما شیشه ای در داخل سرویس قرار دارد .

اتاق خواب نیز که در انتهای خانه قرار دارد و هیچ دری در آنجا وجود ندارد و تنها با حضور یک دیوار حریم خصوصی این اتاق حفظ شده است و حضور یک تخت که لامپ های آویزی کوچک آن را به تخت خوابی دنج و راحت تبدیل کرده است .

حضور تخته هایی چوبی در سقف که از گذشته ی این خانه به جا مانده است و دارای رنگی روشن است در ترکیب با کفپوش چوبی که رنگی سرد تر دارد ، توانسته است بر زیبایی های این خانه بیفزاید .

حضور عناصر منحصر به فرد دیگر مانند یک پیانو سیاه رنگ در گوشه ی سالن نشیمن ، تابلوهایی مدرن نصب شده بر دیوار و قفسه کتاب دو طبقه که بر دیوار نصب شده است و هم چنین قرارگیری پوست هایی در زیر مبلمان این خانه از جذابیت های منحصر به فرد این خانه به شمار میرود .

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات