طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

ایده های جذاب برای طراحی اکسنت وال

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 31 شهریور 1399 در ساعت 11 : 8 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اکسنت وال دیواری است که دیزاینی متفاوت را شامل می شود و به صورت یونیک طراحی می شود.

دیوار پشت تلویزیون قابلیت  تبدیل شدن به اکسنت وال را دارد زیرا به خودی خود از جلب کننده ترین دیوارهای اتاق نشیمن می باشد.

زمانی که دیواری با چنین قابلیتی در فضایی  وجود داشته باشد در دکوراسیون داخلی بهترین گزینه اکسنت وال است .

  • کناف

کناف هم یکی از گزینه ها برای طراحی داخلی دیوار پشت تلویزیون می باشد.  کناف دراندازه های مختلف و نسبت به سلیقه افراد و فرم های گوناگون روی سطح دیوار اجرا می شود.

کناف منحصرا معرف فضایی است که تلویزیون در آنجا قرار می گیرد.

  • سنگ اسلب

    ایده های جذاب برای طراحی اکسنت وال

 اسلب سنگ یا همان شیت پارچه سنگ که می تواند مصنوعی یا طبیعی باشد یکی از جذاب ترین و لوکس ترین گزینه ها برای طراحی دکور پشت تلویزیون است.

اسلب ها  امکان اجرای برش و بافت و با تنوع رنگ ها پس زمینه ی شیک ،  ساده و ایده آلی به فضای پشت تلویزیون خواهند داد.

اما باید گفت که میزهای تلویزیون از تنوع زیادی برخوردارند، می توانیم نسبت به سلیقه شخصی و فضایی که دراختیار داریم برای دکوراسیون و طراحی داخلی خود انتخاب کنیم.  می‌توانیم از نمونه ها یی که دارای شلف و قاب صفحه هستند نیز استفاده کنیم.

  • شلف مخفی

    ایده های جذاب برای طراحی اکسنت وال

  اگردوست ندارید کنار تلویزیون یا فضای پشت دکور را شلوغ کنید می توانید از شلف مخفی استفاده کنید و فضا یی مرتب و یک دست داشته باشید .

شلف هایی با درب کشویی یا لولایی می‌تواند به شما در طراحی دکوراسیون کمک کند .

  • کاغذ دیواری

 کاغذ دیواری یکی از گزینه ها برای تعریف اکسنت وال یا دکور پشت تلویزیون می باشد که یکی از محبوب ترین و قابل دسترس ترین گزینه ها است.

 تنها موردی که باید در استفاده از کاغذ دیواری در نظر بگیرید طرح و رنگی متمایز از پوشش دیگر دیوارهای نشیمن انتخاب کنید . کاغذ دیواری در دکوراسیون منازل امروزی کاربرد زیادی دارد وطراحی ‌های جالب و متفاوت به دست می‌ آید.

  • دیوارکوب

    ایده های جذاب برای طراحی اکسنت وال

دیوارکوب یا دیوارپوش هم  یکی از گزینه های اکسنت وال است که قسمتی از آن می تواند برای بازسازی ساختمان به شما کمک کند .

دیوارکوب های چوبی دارای طیف های گسترده ای از  رنگ و طرح  های متنوعی می باشند در کنار اغلب متریال  ها ظاهری زیبا و چشمگیر ایجاد می کند .

 دیوارکوب خود  به تنهایی می تواند دکور پشت تلویزیون را دربرگیرد اما در صورت تمایل می توانید از آن در کنار کاغذ دیواری یا اسلب سنگ استفاده کنید.

  • نورپردازی

    ایده های جذاب برای طراحی اکسنت وال

نور های خطی که  بخشی از طراحی به سبک مینیمال و دکوراسیون داخلی مدرن  به کار می رود برای تعریف طراحی  دکور پشت تلویزیون گزینه مناسبی است.

 نورها را می‌توان پشت لبه اسلب،  در حاشیه سقف  کاذب و پشت میز تلویزیون اجرا کرد و فضايى جالب و متفاوت را طراحی کرد .

  • عملکردهای اکسنت وال

    ایده های جذاب برای طراحی اکسنت وال

عملکردهای اکسنت وال تنها به دیوار پشت تلویزیون خلاصه نمی شود و در بخش های ، دیگر نیز میتوان از این دیوارشاخص استفاده کرد.

برای مثال در اتاق خواب ، تخت خواب مهمترين آيتم در فضا است در نتیجه بهترین مورد برای انتخاب دیوار پشت تختخواب است که طراحی جالبی به دست می آيد. 

  • دیوار سنگی

    ایده های جذاب برای طراحی اکسنت وال

 سنگ نیز می تواند یکی دیگر از متریال های مناسب برای دیوار شاخص باشد. سنگ ها می توانند به شکل تایل های بزرگ و کوچک و یکپارچه مورد استفاده قرار گیرند . هرچه سنگ ها با رگه های بیشترو یا متفاوت تری انتخاب کنید  جلوه بیشترو جذاب تر به آن فضا خواهید بخشید . سنگ نسبت به سایر متریال ها فضای لوکس تری ایجاد می نماید ،پنل های براق  و فلزی نیز همین تاثیر را دارند .

  • آجر دکوراتیو

انتخاب متریال آجر برای دیوار شاخص حس صمیمیت و حس گرما را در فضا ایجاد می کند اما وقتی از آجر صحبت می کنیم منظور رنگ قرمز یا آجری نیست.

دیوار آجری  می تواند طوسی یا سفید و  هم باشد که تنوع رنگی و فضای جالبی  را ایجاد می نماید.

  • میز دکوری

میزهای تلویزیون انواع مختلفی دارند می توانید نسبت به دکوراسیون  و طراحی داخلی منزل و نیز فضایی که در اختیار دارید سفارش دهید .

 سعی کنید از میزهای تلویزیون کاربردی در طراحی دکوراسیون  استفاده کنید . نمونه هایی که دارای شلف ، قاب  یا صفحه هستند به کار ببرید .

 این امکان برای شما وجود دارد که با در نظر گرفتن ابعاد دیوار پشت تلویزیون نسبت به سلیقه شخصی خود میزها ی تلویزیون را سفارش دهید .

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات