طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

اصول اولیه دکوراسیون مغازه

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 15 مرداد 1397 در ساعت 9 : 51 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

درست است که اجناس با کیفیت تاثیر زیادی در فروش دارند ولی دکوراسیون یک مغازه نیز باید از زیبایی و گیرایی بالایی برای جذب مشتری برخوردار باشد. در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه یک سری اصول اولیه وجود دارند که حتما باید رعایت شوند. مدرن بودن یکی از اصول اولیه دکوراسیون مغازه است که باید در نظر گرفته شود. مغازه مانند منزل مسکونی نیست که بتوان دکورهای کلاسیک را طبق سلیقه خود به کار برد. دکوراسیون مغازه برای فروش هر کالایی که باشد باید از المان های مدرن بهره ببرد. مدرن و بروز بودن دکوراسیون مغازه برای مشتری خوشانید تر است و باعث افزایش فروش میشود.

نور پردازی یکی دیگر از اصول اولیه دکوراسیون مغازه به حساب می آید. یک دکوراسیون مغازه باید نورگیر خوبی داشته باشد. مطمئنا مغازه ای که از نورپردازی خوبی برخوردار نباشد به نسبت فروش اجناس را نیز کاهش خواهد داد. با نورپردازی هایی که بر روی اجناس ایجاد میشود مشتری میتواند با وضوح بالاتری اجناس را دیده و خرید نماید. نورپرازی بخصوص در بخش ویترین اهمیت بیشتری پیدا میکند. اگر نورپردازی یک ویترین مناسب باشد میتواند مشتری را از فاصله دور به خود جذب کند.

پرهیز از شلوغ شدن ویترین و داخل مغازه از اصول اولیه دکوراسیون مغازه است. هر چه فضای داخلی مغازه خلوت تر باشد در نتیجه مشتری انتخاب بهتری خواهد داشت. در برخی ویترین ها آنقدر تنوع و تراکم اجناس بالاست که مشتری را با سر در گمی مواجه میکند. قفسه ها نیز مانند ویترین باید خلوت باشند. قفسه های شلوغ نیز همانند ویترین شلوغ باعث سر در گمی مشتری میشوند.

کفپوش و دیوار پوش ها جزو اصول اولیه دکوراسیون داخلی هستند که مشتری بعد از ورود به مغازه با آنها مواجه میشود. نحوه انتخاب و استفاده از کفپوش و دیوار پوش در مغازه با منازل مسکونی متفاوت است. در منازل مسکونی اولا از سلیقه فرد کمک گرفته میشود و دوما بیشتر طرح های سنتی به کار میروند. در مغازه همه چیز متفاوت است و طرح هایی انتخاب میشوند که باب میل مشتری باشد. همچنین نوع صنف تاثیر زیادی را در انتخاب کفپوش و دیوار پوش دارد. رنگ های به کار رفته در کفپوش و دیوار پوش مغازه را نسبت به نوع صنف انتخاب میکنند. بطور مثال رنگ کفپوش و دیوارپوش یک مغازه لباسفروشی با مغازه اغذیه فروشی متفاوت است و باید رنگبندی ها به دقت رعایت شوند.

صندلی ها و میزهای مناسب از اصول اولیه دکوراسیون مغازه هستند. صندلی و میزهایی که برای مغازه انتخاب میکنید اولا نباید فضای زیادی را اشغال کنند و دوما باید رنگ و ساختار مناسب با بقیه اجزا داشته باشند.

شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا از معتبرترین شرکت ها در زمینه های مختلف دکوراسیون و بازسازی ساختمان اعم از طراحی نما ، بازسازی منزل ، دکوراسیون اداری و غیره می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا تماس حاصل فرمایید.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات